Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraagje vulling

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraagje vulling
    Posted: 29 Januari 2015 om 22:49
Een tijdje geleden heeft iemand hier een topic neer gezet over vulling. Ze had vulling binnen gekregen vanuit Engeland besteld op eBay! Nu kan ik dit bericht niet meer terugvinden! Mijn vulling gaat momenteel erg hard dus was benieuwd...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2015 om 10:39
Je kunt ook geadvanceerd zoeken bij de zoekfunctie en dan kun je langer terug zoeken, de gewone zoek kijkt niet langer dan een
half jaar.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2015 om 10:58

Ik heb die post wel op facebook langs zien komen. Ben je toevallig ook lid van de groep 'mysterie haken'? Daar kwam deze post voorbij:

Ik hoef voorlopig niet meer bang te zijn dat ik zonder vulling kom te zitten.
De post bracht net 10 kg. uit Engeland. Daar is het een stuk goedkoper, €4,50 per kg.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Jolantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2015 om 12:48
Joke je bent een schat! Je hebt helemaal gelijk! Sorry mijn fout! Dank je voor je hulp!
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2015 om 12:52

Graag gedaan. Ik kon het me nog herinneren omdat de post ook mijn belangstelling wekte omdat ik nogal veel vulling gebruik. Heb me er echter vervolgens verder niet in verdiept wegens tijdgebrek.

Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns