Vraagje |
Reageer |
Autheur | |
Gogi
Newbie Lid sinds: 21 Februari 2017 Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Februari 2017 om 10:06 |
Goedemorgen,
Ik heb een vraagje over breipatroon 169-3. Dit truitje moet van boven naar beneden gebreid worden. Bij het breien van naald 5 in het A2 gedeelte kom ik steeds niet uit met de telling. Ik heb het al 3 keer opnieuw geprobeerd maar ik weet niet wat ik verkeerd doe. Kan iemand mij helpen?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het dit patroon is dan moet je in die vijfde naald 3steken breien, 1 omslag, 1 steek breien, 1 omslag en 2 steken breien en dit moet je dan het aantal keren voor uw maat doen.
|
|
|
|
Gogi
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Bep,
Bedankt voor je reactie. Dit is inderdaad het truitje dat ik wil breien. Maar als ik de eerste naald van A2 brei van links naar rechts en dan heen en weer tel, kom ik in naald 5 op 2 steken waar ik mee moet beginnen en komen de omslagen niet uit. Misschien alles nog maar een keer uithalen en gewoon opnieuw beginnen? Ben wel blij dat je gereageerd hebt, bedankt. Groetjes Gogi.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
volgens mij moet ge van rechts beginnen met die a2
a1 telt 10 naalden, te beginnen met de goede kant, verkeerd, g, v, g, v, g, v, g en v en dan moet ge a2 beginnen en dat is dus aan de goede kant en dan begin je van rechts naar links en de vijfde is dan ook van rechts naar links te lezen |
|
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Gogi, Je moet er wel rekening mee houden dat de teltekening alleen maar de heengaande naalden laat zien. Ik neem aan dat je rond moet breien dus... gewoon rechts door blijven breien en geen teruggaande naalden! Heel veel succes |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Nee hoor Dilianne, de pas waar dat al die a-stukjespatronen al zeker in voorkomen, wordt heen en weer gebreid.
|
|
|
|
Gogi
Post Options
Thanks(0)
|
Goeiemorgen Bep,
Bedankt voor je heldere uitleg. Ik ben opnieuw begonnen en heb jouw aanwijzingen gevolgd. Het klopt nu als een bus. Ik moet idd heen en weer breien maar was gewoon aan de verkeerde kant begonnen Ik ga vol goede moed verder en als ik me weer vastbrei zie je me wel weer op het forum verschijnen. Groetjes Gogi
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eerder mag ook, hoor. Lekker meekletsen over van alles en nog wat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
is graag gedaan hoor ook wel geschreven als snikske.
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |