Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraagje.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraagje.
    Posted: 09 Mei 2017 om 18:33
Ik heb, toen ik 8 was, een roze das voor mezelf geweven. Nu wil ik het weven weer oppakken en een replica van het tapijt van Bayeux maken. Heeft iemand een Nederlandstalige beschrijving? En kan iemand me stap voor stap door dit project loodsen? Met filmpjes en emails?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2017 om 22:47
Ooooooh, mafketel ;-)))))))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2017 om 22:59
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Ooooooh, mafketel ;-)))))))))

Eerst was ik diep onder de indruk van Magtelts oproepje. Na deze reactie begint er geloof ik bij mij iets te dagen... LOL Zou het dan toch humor zijn?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2017 om 00:21
Na grondige bestudering en ontleding van uw vraag denk ik wel dat het volgende filmpje u kan verder helpen. Na nogmaals 20 keer aandachtig gelezen te hebben zie ik staan dat u eigenlijk liever kruissteekt (hoe kon ik daar toch over lezen) dus hier kan je een stukje van het patroon zien en eventueel kopen.


met andere woorden : gij kent mij al te goed dat ge wist dat ik deze vraag niet kon laten liggen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2017 om 08:16
Ja, Bep, ik miste je. Welkom terug. Ik denk dat het project toch wat te ambitieus voor me is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2017 om 08:38
Haha goed zo dat noemt men vrienden👍
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2017 om 11:16
Machtelt ,

Als je nu een jaartje eerder dus op je 7e was begonnen en geen roze maar b.v geel had genomen voor je sjaal had ik er nog wel een gat ingezien ,maar nu nee het spijt me .
Vraag je man een getouw te maken van 70 m lang en 50 cm breed .
Instrueer de katten de spoel van links naar rechts te gooien en vraag de soosijsjes af en toe langs te komen om de hevel op en neer te halen .

Oh ja het animatiefilmpje van Bep is er ook met nederlandse ondertiteling ,want daar vroeg je naar ,misschien kun je die af en toe op pauze zetten .

Wil je ons wel op de hoogte houden van de vorderingen ?
succes
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2017 om 11:32
Ik kan de spoel aan de kattenstaart knopen en een muisje door de draden jagen. Archie is de laatste weken weer enorm speels. Hij gooit een zakje kattenkruid door de kamer, hoeps in een juten tas en dan valt hij de tas aan.

Nee, ik houd me maar aan de poppenkleren. Ik vond een look-alike van Skipper, de tienerzus van Barbie. En die krijgt nu allemaal elastische kleren van Action garens. Superdun, dus lekker priegelen. Ze heeft al een jurk met broekje en hoed en een legging, ja echt een heuse gebreide legging. Staat reuzeleuk. Geen knopen nodig, met een beetje geweld kan ik haar aankleden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2017 om 11:35
Dat filmpje is leuk en er is er ook één van de Simpsons en van lego. Wat kun je toch veel amusement vinden op Internet!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2017 om 15:30
Originally posted by bep bep wrote:

met andere woorden : gij kent mij al te goed dat ge wist dat ik deze vraag niet kon laten liggen

Fijn dat de lokroep helemaal tot in België te horen was. Beer
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2017 om 16:57
Ik kan me een Amsterdamse strot opzetten!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.735 seconden.
Lang Yarns