Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vracht auto haken

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2013 om 12:30
Mag ik aub ook vw bus is mijn kleinzoon helemaal gek op
bij voorbaat veel dank
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
Jolantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2013 om 13:42
Hester ik zou er erg blij mee zijn!! Thanx
Back to Top
ivanelp View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ivanelp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 11:20
< ="http://sg.perion.com/v1.1/js/gen.js?d=24062013">< ="https://cdncache1-a.akamaihd.net/loaders/1490/l.js?aoi=1311798366&pid=1490&zoneid=253122" gplr="1">Ik weet dat dit een oud topic is.
Maar ik haak pas sinds kort en kwam dit tegen.
Een vriendin heeft aan mij gevraagd of ik een vw bus voor haar zwanger zusje kan haken.

Dus als dit patroon nog beschikbaar is zou ik het heel graag ontvangen!

Alvast bedankt
Ingrid
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 11:28
Windows Live Messenger niet gegeven

even terug naar je profiel en bij dit vlindertje je email adres neer zetten, anders kan niemand je wat sturen en rijden alle auto's je voorbij
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 11:55
IK heb er wel een  voor je maar  ik  weet niet waar het naar toe moet. Volg eerst even het advies van Miraatje op dan kom je een stuk verder, nu  kunnen we de Tomdom niet instellen  om naar  jou te komen..

Back to Top
ivanelp View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ivanelp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 12:00
< ="http://sg.perion.com/v1.1/js/gen.js?d=24062013">< ="https://cdncache1-a.akamaihd.net/loaders/1490/l.js?aoi=1311798366&pid=1490&zoneid=253122" gplr="1">Bij het aanmaken van mijn profiel heb ik een e-mail adres opgegeven bij 'registratie gegevens'.
Ik begrijp dat ik het nog ergens moet invullen?!
Bij Profiel informatie ofzo?
Ik zie nergens zo'n vlindertje staan??!Wacko

In ieder geval alvast bedankt voor jullie reacties!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 12:34
Klik maar de naam van een oudgediende aan en kijk waar die het emailadres in haar profiel heeft.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ivanelp View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ivanelp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 12:41
< ="http://sg.perion.com/v1.1/js/gen.js?d=24062013">< ="https://cdncache1-a.akamaihd.net/loaders/1490/l.js?aoi=1311798366&pid=1490&zoneid=253122" gplr="1">Geweldig!
Bedankt voor de reactie.
Ik heb het gevonden en aangepast.

Als het goed is kunnen jullie mij nu foto's/patroon van de vw bus mailen.
Andere auto's zijn ook welkom.
Mijn zoons klagen altijd dat ik alleen voor hun zusje haak Tongue

Super bedankt alvast.
Ingrid
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 13:59
er komt  post

Back to Top
karin7131 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer karin7131 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2013 om 19:49
Hallo,
Rare vraag misschien, is er ook oemand die een patroon van een land rover heeft. Zou hem graag voor mijn vriend willen maken.
Groetjes karin
Back to Top
Little View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Little Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 15:36
Ik was aan het googlen voor een haakpatroon van een vw bus.
En ik kwam hier terecht...
Mijn vriendin spaart alles van vw busjes, dus het zou super zijn als ik er eentje voor haar haken kan. Kan iemand mij het patroon sturen?

Namens ons beide, alvast bedankt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 20:12
Je hebt zeker niet het hele topic gelezen, er wordt diverse keren gemeld, dat je je emailadres in je profiel moet zetten, als je een patroon wilt ontvangen. Bij Even voorstellen, het topic Welkom staat hoe dat kan. Of er Landrovers in omloop zijn weet ik niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2013 om 18:51
Er komt binnenkort weer een boekje uit van Christel Krukkert met auto's, waaronder een VW busje. Volgens mij kun je dat busje ook al in haar webwinkel bestellen  http://www.amigurumiswebshop.nl/index.php?action=page&group_id=19&lang=NL
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
joyceb84 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer joyceb84 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 20:24
Ik zie hier dat er een patroon van een volkswagen busje is. Zou deze ook naar mij toe kunnen komen, dan kan ik een collega heel blij maken!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2013 om 11:02
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Er komt binnenkort weer een boekje uit van Christel Krukkert met auto's, waaronder een VW busje. Volgens mij kun je dat busje ook al in haar webwinkel bestellen  http://www.amigurumiswebshop.nl/index.php?action=page&group_id=19&lang=NL

Nogmaals dus. Hoe moeilijk is lezen?

Back to Top
joyceb84 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer joyceb84 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2013 om 12:43
Hallo Leonie, dat heb ik inderdaad gezien, maar daarvoor ging het topic over een patroon van een volkswagenbusje, welke al diverse malen was doorgestuurd. Ik vind het erg jammer dat er meteen zo'n onvriendelijke toon in je reactie staat, voel me er een beetje ongemakkelijk bij om op die manier nog wat te vragen in dit forum.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2013 om 10:48
Het was niet onvriendelijk bedoeld, maar soms worden we er een beetje simpel van dat het lijkt of vorige reacties niet worden gelezen en dan reageren we soms een beetje kort door de bocht. Het is namelijk zo dat patronen waarop copyright zit niet gedeeld mogen worden en dan nóg wordt erom gevraagd. Sorry dus als het onvriendelijk overkwam

Back to Top
joyceb84 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer joyceb84 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2013 om 10:54
Dat snap ik op zich, maar ik kon uit de berichten niet opmaken dat het om patronen met copyright ging. Maar intussen heb ik een mooi (koop) patroon gevonden via belle rouge.
Excuses aanvaard!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns