vracht auto haken |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
willyg313 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mag ik aub ook vw bus is mijn kleinzoon helemaal gek op
bij voorbaat veel dank |
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
![]() |
|
Jolantje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 November 2012 Status: Offline Points: 142 |
Hester ik zou er erg blij mee zijn!! Thanx
|
|
![]() |
|
ivanelp ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 Juli 2013 Locatie: Zoetermeer Status: Offline Points: 3 |
< ="http://sg.perion.com/v1.1/js/gen.js?d=24062013">< ="https://cdncache1-a.akamaihd.net/loaders/1490/l.js?aoi=1311798366&pid=1490&zoneid=253122" gplr="1">Ik weet dat dit een oud topic is.
Maar ik haak pas sinds kort en kwam dit tegen. Een vriendin heeft aan mij gevraagd of ik een vw bus voor haar zwanger zusje kan haken. Dus als dit patroon nog beschikbaar is zou ik het heel graag ontvangen! Alvast bedankt Ingrid
|
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
![]() even terug naar je profiel en bij dit vlindertje je email adres neer zetten, anders kan niemand je wat sturen en rijden alle auto's je voorbij
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
IK heb er wel een voor je maar ik weet niet waar het naar toe moet. Volg eerst even het advies van Miraatje op dan kom je een stuk verder, nu kunnen we de Tomdom niet instellen om naar jou te komen..
|
|
![]() |
|
ivanelp ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 Juli 2013 Locatie: Zoetermeer Status: Offline Points: 3 |
< ="http://sg.perion.com/v1.1/js/gen.js?d=24062013">< ="https://cdncache1-a.akamaihd.net/loaders/1490/l.js?aoi=1311798366&pid=1490&zoneid=253122" gplr="1">Bij het aanmaken van mijn profiel heb ik een e-mail adres opgegeven bij 'registratie gegevens'.
Ik begrijp dat ik het nog ergens moet invullen?! Bij Profiel informatie ofzo? Ik zie nergens zo'n vlindertje staan??! ![]() In ieder geval alvast bedankt voor jullie reacties!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23707 |
Klik maar de naam van een oudgediende aan en kijk waar die het emailadres in haar profiel heeft.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
< ="http://sg.perion.com/v1.1/js/gen.js?d=24062013">< ="https://cdncache1-a.akamaihd.net/loaders/1490/l.js?aoi=1311798366&pid=1490&zoneid=253122" gplr="1">Geweldig!
Bedankt voor de reactie. Ik heb het gevonden en aangepast. Als het goed is kunnen jullie mij nu foto's/patroon van de vw bus mailen. Andere auto's zijn ook welkom. Mijn zoons klagen altijd dat ik alleen voor hun zusje haak ![]() Super bedankt alvast. Ingrid
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
er komt post
|
|
![]() |
|
karin7131 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2013 Locatie: groningen Status: Offline Points: 19 |
Hallo,
Rare vraag misschien, is er ook oemand die een patroon van een land rover heeft. Zou hem graag voor mijn vriend willen maken. Groetjes karin |
|
![]() |
|
Little ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 November 2013 Status: Offline Points: 1 |
Ik was aan het googlen voor een haakpatroon van een vw bus.
En ik kwam hier terecht... Mijn vriendin spaart alles van vw busjes, dus het zou super zijn als ik er eentje voor haar haken kan. Kan iemand mij het patroon sturen? Namens ons beide, alvast bedankt! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23707 |
Je hebt zeker niet het hele topic gelezen, er wordt diverse keren gemeld, dat je je emailadres in je profiel moet zetten, als je een patroon wilt ontvangen. Bij Even voorstellen, het topic Welkom staat hoe dat kan. Of er Landrovers in omloop zijn weet ik niet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Er komt binnenkort weer een boekje uit van Christel Krukkert met auto's, waaronder een VW busje. Volgens mij kun je dat busje ook al in haar webwinkel bestellen
http://www.amigurumiswebshop.nl/index.php?action=page&group_id=19&lang=NL
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
joyceb84 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 27 April 2013 Locatie: Eindhoven Status: Offline Points: 83 |
Ik zie hier dat er een patroon van een volkswagen busje is. Zou deze ook naar mij toe kunnen komen, dan kan ik een collega heel blij maken!
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Nogmaals dus. Hoe moeilijk is lezen? |
|
|
![]() |
|
joyceb84 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 27 April 2013 Locatie: Eindhoven Status: Offline Points: 83 |
Hallo Leonie, dat heb ik inderdaad gezien, maar daarvoor ging het topic over een patroon van een volkswagenbusje, welke al diverse malen was doorgestuurd. Ik vind het erg jammer dat er meteen zo'n onvriendelijke toon in je reactie staat, voel me er een beetje ongemakkelijk bij om op die manier nog wat te vragen in dit forum.
|
|
![]() |
|
Het was niet onvriendelijk bedoeld, maar soms worden we er een beetje simpel van dat het lijkt of vorige reacties niet worden gelezen en dan reageren we soms een beetje kort door de bocht. Het is namelijk zo dat patronen waarop copyright zit niet gedeeld mogen worden en dan nóg wordt erom gevraagd. Sorry dus als het onvriendelijk overkwam
|
|
|
![]() |
|
Dat snap ik op zich, maar ik kon uit de berichten niet opmaken dat het om patronen met copyright ging. Maar intussen heb ik een mooi (koop) patroon gevonden via belle rouge.
Excuses aanvaard! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |