Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vrijmarkt

 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 19:17
Ik vind er niets meer aan nu ik het in de scootmobiel moet doen. Kan je echt niet lekker rommelen.
Wie wel gaan ( en natuurlijk speciaal Magelt) allemaal heel veel plezier!!!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 22:59
Pippie......ik moet ook met m'n scootiedoo..........gewoon gas geven, dan gaan ze wel opzij LOL.
Nee ff zonder gekheid.........het is wel een stuk moeilijker ja om te snuffelenUnhappy
Ik haak nooit af!

Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 23:22
Ik begin zondagavond al met een vriendin en ga maandag lekker verder met mijn dochter van 7, die is al net zo gek op rommelmarkten als ik. 
Heb er nu al zin in!!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 23:26
Dat zou ik ook wel willen op zondagavond al beginnen, maar hier is dat niet.
Er is wel een koninginnennachtfeest, maar daar ga ik niet naar toe.
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 06:52
Mij man vind het niks. Die loopt meestal 1 stukje mee en gaat daarna weer terug.
Hier hebben de kinderen er al zin in!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 07:36

Dat geloof ik graag Chantal dat je kindjes er zin in hebben.

Er word met koninginnendag altijd veel leuks georganiseerd voor kindjes Big smile
Hebben jouw kindjes ook een kraampje?
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 08:06
We gaan altijd naar mijn ouders, en daar hebben ze het heel leuk gedaan. In de binnenstad is het meer voor de volwassenen. En in het park zitten alleen kinderen.

We gaan zelf eigenlijk nooit zitten, ik vind het veels te leuk om zelf lekker te struinen en te snuffelen.:)


Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 08:27
ga zelf op jacht naar haakboekjes en met mijn zwangere collega en haarman en mijn moeder lekker struinen naar baby spullen voor de baby kamer en alles er om heen
Anne-Marie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 10:48
Leuk!!!!! Babyspulletjes zijn er altijd heel veel Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 11:42
er zijn weer spelletjes georganiseerd op het voetbalveld hier in gennep
kunnen ze een medaille winnen middelste had er één vorig jaar
 Jongste is nog te jong om m ee te doen
 
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 07:03
Hè ik baal!!!
Wat ik normaal al jaren doe is nu onzeker.
Gister al naar mijn ouders gegaan om daar te logeren en maandag heerlijk naar de vrij markt te gaan in de vroege ochtend.
Helaas liep dat anders. Mijn paps heeft zijn grote teen gebroken. Hij zit nu in het gips. Hij werd gek van de pijn dus we zijn weer naar huis gegaan.
Nu afwachten hoe hij maandag ochtend is.
Arme paps die zo dol op de vrijmarkt zal nu voor het eerst sinds dat ik me kan
herinneren niet nee kunnen.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 08:45
Ooooooohhhhh......Chantal........wat erg dat ie z'n teen heeft gebroken. Dat is heel pijnlijk ja.
Kan ie niet in een rolstoel mee......want ik vind het wel zielig als je hem thuis moet laten Unhappy
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 09:07
 hij heeft momentel zoveel pijn. dat mijn moeder de eerste hulp weer heeft gebelt, en hij krijgt nu zwaardere pijnstiller.
 Door de pijn kan hij zeker niet mee.
we hebben nu afgesproken dat we wel naar hun toe gaan, dus morgenochtend heel vroeg (we lopen altijd al om 8 uur op de markt)
Dan ga ik met mijn moeder en de kindjes, en blijft me man bij mijn vader.
 
Heb hem nog niet vaak zo gezien, met zoveel pijn.
ik dacht gister dat hij echt van zijn stokkie ging, en het is toch een man die behroolijk wat kan hebben.
kindjes natuurlijk van slag, dus hup naar huis.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 09:11
dat is heel erg vervelend voor je vader en noig erger voor je kinderen om opa zo te moeten zien met zo vreel pijn sterkte met alles
Anne-Marie
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 11:41
Wat jammer voor je Chantal, zeker als je je er zo op verheugd hebt. Maar ik hoop zeer zeker voor je vader dat hij snel van de pijn af is.
Sterkte ermee
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 12:26
Dank jullie wel . Ach we maken er een mooie dag van !!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 12:28
Dank jullie wel . Ach we maken er een mooie dag van !!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 17:31
Tja nou word het echt vervelend . Mijn oudste heeft koorts en is niet lekker.
Dat word morgen dus niet veel.

Pffff zo jammer voor hem.
Ik ga denk ik dan maar even met de jongste.
Er is hier ook een vrijmarkt.

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 18:23
Ach, dus nog meer pech.
Toch maar even sfeerproeven met de jongste.
Beterschap voor de oudste.
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 22:44
hier is het helaas ook weer knudde wat dat betreft. erword parkties niks gedaan. jammer want charly de kakatoe heeft dringend nieuw speelgoed nodig. hij speelt altijd met baby speelgoed. dus als ewr iemand iets heeft wat ie niet gebruikt mag die het aan charly schenken hihihihi. sliedrecht  is gewoon niet fijn . er is nooitiets te doen.het word dus gewoon tvkijken naar de koningin
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns