Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vrijmarkt

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2012 om 19:54
LOLLOL Hahahahah gekke Simone!
Weet je.......laat je man lekker je nek masseren WinkLOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2012 om 21:00
Gisteren heerlijk inkopen gedaan op de vrijmarkt van Hallum... Duowagen, tentje voor Krista (zodat ze van 't zomer heerlijk buiten kan liggen zonder last te hebben van zon en beestjes), loopauto voor Krista (past ze nog lang niet in, maar dan hebben we die alvast... de andere was stuk), (vervolg) autostoel voor Amy, veel verkleedkleren, 2 stoeltjes (voor buiten), een kaptafel en een fohnset voor Amy. En nog een miniatuur autootje voor de verzameling van mijn vader. En dat voor nog geen €42...
Veel liefs van Marieke
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 11:41
Beetje laat misschien maar zondag avond zijn we al begonnen in Almere.. echt nog nooit zo'n grote rommelmarkt gezien. En het gaat daar de hele nacht door. Om half 11 vond ik het wel genoeg, we liepen er al vanaf 6 uur 's avonds toen. Het blijst ben ik met mijn zilverkleurige gympen voor 1 euro en een Wasgij puzzel voor een euro. Voor de rest nog kleren, lego en boeken en maandag bij ons in het dorp nog barbiepoppen, op afstand bestuurbare vliegtuigjes, donald duckies en nog twee bolletjes wol.. En nu weer wachten tot volgend jaar..
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 September 2008
Locatie: hoogerheide
Status: Offline
Points: 738
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 13:46
dit heb ik gekocht op de vrijmarkt
voor 10 euro
 
 
ook nog een mandje voor ons bo.en nog wat plantjes voor in de tuin
 


groetjes grietje
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 14:05
wauw grietje Dat je dat bent tegen gekomen voor dat geld helemaal super ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.
babbel
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 266
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 14:08
Wauwie! Dat is nog eens leuk shoppen!!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 17:23
Zoooo, grietje, wat mooi en wat veel. Ik zou er jaloers op worden, maar gun het je van harte hoor!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 17:47
Ik wou dat ik zoiets gevonden had LOL.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 17:54
denk met jou nog vele zijn echt mooie kleuren en dan voor zo weinig mag zelf ook niet klagen hoor 30 bollen in 3 tinten voor 12 euro dike wol en 8 bollen dunne wol in 2 kleuren voor 2 euro
Anne-Marie
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 18:56
Wauw!!
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 19:16
KIJK dat kom ik nu nooit eens tegen Confused...... het is je gegund hoor LOL
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 19:56
Zo stelletje bofkonten. Jullie zijn echte geluksvogels. Hier was niet 1 bolletje wol te vinden maar ik gun het jullie van harte
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 22:20
Er was bij mij ook niet één draadje te vinden, ik heb toch 2 vrijmarkten bezocht.....
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 09:32
Geen bolletje wol of knopendoos gezien, wel een aantal poppen. Sommige heel vies (snap niet dat dat niet even schoongemaakt wordt), dus die heb ik lekker laten liggen.

Had nog een leuke little BB voor 50 eurocent, maar toen ik het pakje uitdeed ontdekte ik dat het beentje er half af lag... Gauw weer teruggelegd...

Heb dus uiteindelijk alleen 10 kinderkledinghangertjes voor 2 euro gekocht.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 10:25
Wat hebben jullie leuke schatten bemachtigd zeg! Thumbs Up
 
Ik ben al jaaaaaaaaaaaren niet meer thuis met Koninginnedag. Echt jammer, ik ben gek op rommelmarkten. Maar ja, vakantie is ook heerlijk Wink
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 14:14
hier ook geen vrijmarkt met koninginnedag
wel in juni met de braderie!!!
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 14:23
Originally posted by griet griet wrote:

dit heb ik gekocht op de vrijmarkt
voor 10 euro
 
 
ook nog een mandje voor ons bo.en nog wat plantjes voor in de tuin
Grietje, Dit kan je nooit alleen op maken dit moet je echt met ons hobbydozen delen LOLLOL
 
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 14:30
Ik vind het wel geweldig dat je op een stoel moet staan om de foto te maken Tongue


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 17:24
Oh Grietje wat heb je een schitterende buit van de vrijmarkt. Gefeliciteerd. Smile
Groetjes van Jolly



Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 September 2008
Locatie: hoogerheide
Status: Offline
Points: 738
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 18:42
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Originally posted by griet griet wrote:

dit heb ik gekocht op de vrijmarkt
voor 10 euro
 
 
ook nog een mandje voor ons bo.en nog wat plantjes voor in de tuin
Grietje, Dit kan je nooit alleen op maken dit moet je echt met ons hobbydozen delen LOLLOL
 
 
hihih ik weet nog niet wat er van maak
vind die kleuren zo mooi
 


groetjes grietje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns