Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar ben je nu mee bezig

 Reageer Reageer Pagina  <1234 24>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 15:38

Leuk topic dit!

Ik zit op dit moment ziek thuis :( gister dagje rommelmarkt gestaan en daar een koutje opgelopen... enorme spierpijn en koorts.. gelukkig niet een zware verkoudheid er bij maar toch te ziek om te werken :(

Aangezien ik fulltime werk en mijn huishouding nog moet doen blijft er vaak niet veel tijd over om te breien (en ben er sinds 3 weken weer mee begonnen) maar ben bezig met de armpjes van mijn derde engeltje... hoop dat ik er zo nog wat energie voor vind.... en ik ben bezig aan mijn eerste sjaal. zitten hier en daar wat kleine foutjes  maar valt hopelijk niet te veel op!

En het word flink doorbreien om al mijn engeltjes voor de kerst klaar te hebben! heb wel weer prachtige wol gevonden voor meer kleur variatie!

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 17:20

Gezellig topic

Ik ben nu even aan het relaxen thuis, en moet zo weer terug naar school. Ik ben leerkracht op een basisschool en vanavond zijn de voortgangsgesprekken.

Qua haken ben ik bezig met een Nijntje voor een kraamcadeau. We hebben een doos met Nijntje boekjes gekocht en ik vond het leuk om er eentje bij te haken. Ik twijfel nu alleen nog of ik de naam van het kindje erop borduur of niet.

En ik ben bezig met het haken van schaap Floortje van Christel Krukkert. En het haken met langdradige wol gaat eigenlijk best wel goed

Back to Top
Lintequess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 386
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lintequess Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 18:44
Ik ben tussendoor begonnen met Sinterklaas en een paar zwarte pieten. Het theeserviesje moet even wachten.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 08:51

Ik ben bezig met een trui voor kleinzoon Jelle van 6.

probeer een paar sokken te breien voor kleindochter Sylke van 9.

Hierna begin ik aan een opdracht voor een sjaal.

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 08:53
Ik ben Barbie kleertjes aan het haken en breien. Had bedacht dat ik m'n nichtje een Barbie voor haar verjaardag wilde geven met garderobe en meubeltjes. Ze is pas in april jarig, dus ik heb nog alle tijd. Maar het is zo leuk om te doen, gewoon verslavend! Tja, vrouwen en kleding hè .
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer perle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 10:01

 

Ik ben bezig met een pinguin te breien,een truitje (UFO van Perlefientje) voor m'n 14 jarige dochter uit Bergere in Eclair.En een kussen in hardanger te naaien.(Fase beginneling)dwz...draden wegknippen met de bibbers.

En ben net klaar met de omslagdoek uit de Phildar acecoires (gehaakt in Malmedy van Annell)

En heb nog een WIP liggen die ik enkele weken geleden begonnen ben(12 sneeuwmannetjes breien (in Miami) maar daar die nog wat tijd hebben schuiven ze wat op)Die zijn voor in de kerstboom.Heb van die metalen nijpertjes gevonden die ik op de rug of bips kan vastnaaien zodat ik ze straks op de takken kan vastzetten.Gevonden bij de Ava(papierwarenwinkel)in goud of zilverkleur te verkrijgen.

Groetjes,perle

Back to Top
creavon View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 97
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creavon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 12:17

Leuk dat jullie zo reageren op dit topic.

Allereerst wil ik even iemand feliciteren. 25 jaar getrouwd is niet niks. En ook al doen jullie er in Egypte niets aan, van hieruit GEFELICITEERD!

Perle ik ben heel benieuwd naar die 12 sneeuwmannetjes.

Verder allemaal heerlijke bezige bijen met net als wij allemaal tijdgebrek. Ja, want ik moet zo weer rennen naar de baas. 

Chrisje succes met de markt. Maar vooral ook veel plezier gewenst Fijn dat je hulp hebt van een medehobbydoos.

Fijne dag allemaal en misschien zie ik jullie vanavond nog even.

 

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 12:48

Ik heb nu 8 kleine zwarte pietjes klaar en ga nu een poging wagen om van hetzelfde patroon nog 2 grotere te maken.

De verkoop in het verzorgingshuis is volgende week donderdag (18 nov) en ik zit te dubben of ik ook nog aan een nieuw project daarvoor zal beginnen........................

Moeilijk, moeilijk, moeilijk! Zoveel te handwerken en zo weinig tijd. Ik moet het echt van de avonduurtjes hebben en wat uurtjes in het weekend.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 15:46
Ik moet vanavond héél hard een stel beenwarmers afbreien, want morgen moet ik ze al cadeau geven, oeps!
Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 16:02

Gister voelde ik me te ziek om te breien.. pas gisteravond weer wat gedaan en net mijn 3e engeltje afgemaakt :D nu snel nummer 4 op de pennen zetten! en dit weekend hopelijk er weer 2 af zodat ik ze weer in elkaar kan gaan zetten.

Ik brei eerst een stel en dan ga ik paar uurtjes zitten om ze helemaal af te maken :D

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 19:30
Deel 11 van Het Rad des Tijds heb ik uit, ik ben al aan 12 begonnen. Net een haak/breisjaal, armwarmers en een pet afgemaakt, te laat voor de Kerstmarkt, dus ik ga ze zelf gebruiken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer perle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 20:01
Originally posted by creavon creavon wrote:

Leuk dat jullie zo reageren op dit topic.

Perle ik ben heel benieuwd naar die 12 sneeuwmannetjes.

Oeps!!!!!!Ik zeg sneeuwmannen maar het zijn eigenlijk sneeuwballen met armen en benen en een mutsje op.

Hahaha!!!Maar is veel wits aan en daardoor zeg je snel sneeuwmannen.Oeps dus!Perle.

 

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 21:01
BRei op dit moment een kabeltrui(tje) voor klein-
zoon van 11.......maanden.
Als ik zover ben, moet ik er in rits inzetten.
Heb ik nog nooit gedaan in breiwerk.
Hoop dat het een beetje netjes wordt.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 21:05
ik ben, tussen de Hobbydooslees&mailbedrijven door bezig hoesjes voor tissues & mobielekes te haken, voor de verkoop tbv het KWF (kerstmarkt&najaarsmarkt)  maar als jullie zo door blijven gaan met linken&patronen&gezellige mails sturen komt er niet veel uit m'n handen  ;-)))))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 12:49
Ik ben een paddetoel tasje aan het haken, opdracht.
En sokken aan het breien.
Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2010 om 23:35
Aangezien ik het even gehad heb om engeltjes te breien... (moet ze maar in elkaar gaan zetten) ben ik aan een klein nieuw projectje begonnen... ik heb van een hobbydoosje (sorry ben even kwijt wie het was ) scans gekregen van een boekje over knuffeltjes... daarin stond ook dat je van een sjaal een knuffel kon maken... nu vond ik in mijn kast 2 sjaals die ik ooit gebreid had (zagen er niet uit:P) en heb op eigen idee geknipt en in elkaar gezet en er is een lief klein beertje geboren!!! Nog niet helemaal klaar dus foto's volgen nog moet de armpjes en het gezichtje nog afmaken.. helaas is de avond gevlogen en volgt morgen een werk dag dus snel afsluiten!
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2010 om 09:12

Ben of moet eigenlijk nog 2 pietjes bijmaken voor mn neefjes en nichtje...was ze een beetje beu dussssss ben begonnen aan de kerstelf. Mijn eigen kinderen willen de poppen van south park, ik wil eigenlijk ook nog barbiekleertjes haken en en en en ....

Ben ook werkelijk gestart nu met het reintergratie-buro, op zoek naar een passende,leuke baan voor later als ik groot ben. Ook druk bezig om met kleine stapjes het huis op te ruimen en mijn zoon te verhuizen naar de zolder en mijn eigen kamertje te creeeren....

Carnaval voor JongNederland is ook al weer volop aan het voorbereiden en vraagt ook mijn tijd en aandacht, heb ook al weer volop plannen voor mijn kostuums........Ook ik dus druk,druk,druk..maar wel heel leuk allemaal!!!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2010 om 11:02
Breimeisje, kun je zomaar in een breisel knippen of moet je dat zigzaggen? Gaat het niet ladderen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2010 om 12:56

Ik heb 3 mutsjes af voor India en moet nu beslissen welke kleur de breitas gaat worden. Die wil ik gaan maken! Dus vandaag of morgen even Saskia bij de Wibra halen.

Ik ga denk ik toch voor lichtrose.......of..... 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2010 om 13:26
Waar ben ik mee bezig eigenlijk te veel om op te noemen

Vilten sleutelhangers 3 verschillende te gelijk

1 paar sokken de eerste haast af

1 mohair wikkelsjaal.

en omdat ik dit leuke forum ontdekte de patronen van mijn harde schijf aan het sorteren en wil ook nog even op zolder zoeken naar wat patroon boekjes.


groetjes Marlan
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns