Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

waar ik blij van word

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: waar ik blij van word
    Posted: 01 Maart 2017 om 16:12
van dit prachtige voorjaars weer. we zijn even een rondje door het buiten gebied gereden.
de eenden hebben ook al last van het voorjaar, en we zagen ook al eerste kieviten. zo mooi duikelend in de lucht FANTASTISCH.
Ik heb bij action prachtige bloemzaden gekocht. in strooi bussen
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2017 om 16:31
Ja ik werd blij van de zon vandaag. En ik word altijd blij van de neuskusjes van de zwarte kater Midnight en het oogcontact met de andere kater Archie. Die zit naar me te kijken, als ik tegen hem praat en dan knippert hij aldoor even, net of hij echt luistert. En ik werd vandaag blij van de ijskoffie, ik vond die bij het lenteweer horen. En van de nieuwe Marie's poppenmode, waarin beeldige zomerjurkjes staan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2017 om 17:57
Ontluikend voorjaar is zeker iets om blij van te worden. Vandaag heb ik zaden gekocht voor de moestuin. Het hele tuincentrum ziet er vrolijk ingericht uit.  


Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2017 om 20:02
Waar ik blij van werd vandaag: ging met mn vriendin ergens iets drinken en toen ik vertelde over de kringloopwinkel, die op onze route lag, zei ze .....zullen we even gaan kijken en kijken werd kopen..2 boeken voor mij en 2 bolletjes dun perlé garen, 2 echte Mattel Barbies voor haaren we hoefden niet verder te rijden voor een bakkie want er was een koffie.corner, mét appelgebak, wat wil je nog meer ;-)))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 22:11
Dat er weer regelmatig de zon te zien is.
Het nieuwe groen, aan de vaste planten.
Dat het al langer licht blijft en dat de merel weer zit te fluiten,
in de avond maar ook al een paar keer overdag deze week.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2017 om 16:01
Ze zijn en weer net als ieder jaar. dit jaar de meeste lammetjes bont gekleurd.
oant Sjen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2017 om 19:03
Wat mooi Bloem. Ik houd van het noorden, zo heerlijk weids. Vermoedelijk liep er alleen maar een zwarte ram rond. Krijg je stracciatella lammetjes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2017 om 22:26
Prachtige foto's! Ik kan me voorstellen dat jij blij bent als je dat vanuit je raam kan zien. Ik denk ook dat "pa-schaap" verantwoordelijk is voor die bonte lammetjes. 

Ik ben vandaag blij geworden van mijn eerste spitdag in mijn moestuin. Ook heb ik tomaten gezaaid binnenshuis. Leuk, het voorjaar.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2017 om 22:56
je kunt het niet echt zien maar ook de moeders hebben vlekken.
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2017 om 05:08
als ge dat kuddeke aan die paal bij elkaar ziet zoudt ge denken dat het koeikes zijn.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2017 om 08:21
Mijn buurman wordt hier vast heel ja-lou van, hij heeft ook van die bonte des te bonter des te mooier vindt hij ze. Maar ik heb hier nog geen
lammeren gezien.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2017 om 08:25
Wat een leuke foto's laat je zien.
Ja echt voorjaar wat er aan komt.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2017 om 17:42
Zo mooi🐑
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2017 om 09:19
Mooi die foto's. Ik word ook blij van de komende maanden, weer 's zondags einden fietsen. Wat is Nederland toch mooi.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2017 om 12:52
Ik heb nu al 3 dagen een haas door de tuin zien huppen, jammer dat hij/zij niet wat beter poseren wil
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2017 om 14:16
Haha, ze zeggen niet voor niets 'angsthaas'.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2017 om 16:48
Ik liep gewapend met camera heel voorzichtig door de tuin, kon haasie nergens vinden. Toen ik richting brievenbus liep stonden we
opeens oog in oog, ik hoorde de haas in het grind slippen - zoef weg was hij/zij. Maar ik heb wel een paar foto's vanachter glas
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2017 om 23:59
en waar is zoef de haas achter glas?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2017 om 11:28
 
Mooi hè, die wildkleuren LOL, maar vooruit ik heb ook nog deze
 
 
Als in dat is zoef de haas LOL en deze toen hij/zij stilzat, maar al alert was omdat hij de schuurdeur open hoorde gaan
 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2017 om 11:43
Geweldig! Big smile Nou is mijn dag weer goed. Wel een prestatie dat je "Zoef" voor de lens gekregen hebt. 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.515 seconden.
Lang Yarns