Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

waar ik blij van word

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2017 om 11:54
zo nu krijgen we de haas toch te zien. heel leuk zou zij/hij z.n leger in de buurt hebben?
oant Sjen
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2017 om 12:34
Ooooh, wat een prachtige foto die laatste en die andere twee ook hoor..haas.tige spoed...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2017 om 13:28
Originally posted by bloem bloem wrote:

zo nu krijgen we de haas toch te zien. heel leuk zou zij/hij z.n leger in de buurt hebben?
Tussen ons en het dorp liggen 2 stukken bouwland waar meestal maïs op staat, ik zag haasie later die kant op huppen naar een huis
dat daar min of meer tussenin staat en achter dat huis liggen weer andere stukken bouwland en een stuk bos. Zo'n haas kan een end van huis zijn.
Opa noemde dit altijd een pothaas, een haas die in de pot beland omdat hij zo dicht bij de bebouwing en mensen komt. Onze vorige kat
heeft er ooit 1 gevangen - hoe geen idee, waarschijnlijk op de loer gelegen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2017 om 19:36
schoon foto's lw. Ik vind vooral die eerste schoon, met die kleuren van die bloemen erbij. Er staan sneeuwklokjes, narcissen, een primulake, ik denk boshyacinthen die aan het uitkomen zijn en wat zijn die paarse, vlak voor het enorme wilde dier dat achter de boom vlucht?
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2017 om 22:02
Ik mis zijn mandje met eitjes Tongue
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2017 om 22:32

oant Sjen
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2017 om 00:17
Ahh lief!!

Ik word ook blij van de zon. En van narcissen die overal hun kopjes laten zien
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2017 om 08:25
Originally posted by bep bep wrote:

schoon foto's lw. Ik vind vooral die eerste schoon, met die kleuren van die bloemen erbij. Er staan sneeuwklokjes, narcissen, een primulake, ik denk boshyacinthen die aan het uitkomen zijn en wat zijn die paarse, vlak voor het enorme wilde dier dat achter de boom vlucht?
Rechtsonderin, als je goed kijkt kun je het aan het blad herkennen dat zijn cyclaampjes - we hebben ze deze winter verplant en pfoei
ben ik blij dat ze het doorstaan hebben. Links ervan komen boshyacinten op, sneeuwklokjes zijn goed herkenbaar en de narcissen ook.
Die paarse toef voor het beest is een klont krokussen. Ik noem dit mijn keukenhof, vanuit de keuken heb je er zicht op. Alle bollen die
verdwaald door de tuin opkomen of ergens staan te zieltogen verplaats ik hierheen. Eerst stond er een schutting met daarachter struiken
daar werd ik toch zo droef van, dit is veel leuker. Ook leuk voor de huisband, want je kunt als je je blik iets hoger/verder richt ook het langsrazende
verkeer zien LOLLOLLOL. Dus er wordt altijd melding gemaakt van hijskranen, vrachtwagens met trekkers erop en andere "bezienswaardigheden".
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2017 om 09:14
Zo de haas is vastgelegd...
Hij liet zich toch niet zomaar vangen ( op beeld )...

Alle bomen en bloemen beginnen zich weer te laten zien de lente breekt aan...

Waar ik blij van wordt is dat we van het weekend een heerlijke wandeling hebben gemaakt...
We een vloer gekocht hebben om ons huis verder af te maken...
En dan ik de moed weer heb verzameld om een oud project verder af te werken...
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2017 om 09:22
Jaa, leuk die foto's. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2017 om 00:08
cyclamen voor buiten ken ik eigenlijk niet, wel die voor binnenshuis en die hebben een heel ander blad. En die krokussen had ik er niet kunnen uit opmaken, ik dacht dat het een soort van lichtpurpere 'minikattenstaarten' waren
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2017 om 12:23
Leuk de foto's van de haas en het stukje van de tuin.
Ja, leuk hé dat alles weer uitloopt en opkomt in de tuin.

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2017 om 14:33
Waar ik deze week zo blij van word, is het werken in de moestuin. Spitten, mesten, aanharken; alles lekker in de zon. Tomaten heb ik al gezaaid binnenshuis. Vandaag heb ik paden aangelegd. Die wil ik als ik helemaal klaar ben met spitten mooi beleggen met boomschorsbrokken. Dat loopt makkelijker na een regenbui en houdt het onkruid wat tegen.   
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2017 om 20:10
Ik ben nu blij dat het dak van de veranda helemaal is afgewassen en dat de oprit is geschuurd, wel met javel. Ja ik denk aan het milieu van de portemonnee want als iedereen biologisch goed voor het milieu gaat kuisen dan gaan ze toch weer een belasting ergens op uitvinden en daarom heb ik 4 bussen javel op de oprit uitgekapt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns