Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar kom je vandaan?

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Waar kom je vandaan?
    Posted: 05 Maart 2011 om 12:18

Steeds vaker denk ik eraan... Handwerken, hobby is een fantastisch middel om allerlei mensen bij elkaar brengen - in vrede. Hier op de Hobbydoos zitten we ook allemaal samen: jong en oud. Maar ik ben ervan overtuigd dat we ook een gewelig internationaal groepje zijn.

Dus: ik ben zelf Hongaarse.

En jullie?

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 12:25
Ik ben een geboren en getogen Riessense, ik kom dus uit
Rijssen ( overijssel)
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 12:50
ik geboren en opgetogen in Harderwijk

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 562
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 12:51
Ik ben geboren in Amsterdam, mijn jeugd doorgebracht in Zandvoort en nu woon ik al weer heel lang in Amsterdam
Groetjes Tootje



[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 13:17
Ik ben geboren vlakbij Utrecht,daar gewoond tot m'n 20 e,toen 5 jaar naar Hong Kong geweest,en ik woon nu al 36 jaar in Harmelen.
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 13:19
Ik kom uit Den Bosch maar ben 15 jaar geleden iets omhoog getrokken en woon nu tussen de rivieren in de bommelerwaard.
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 13:29

hallo repa.

ik ben geboren en getogen in den haag

en ben dus een ras haagse,

maar ik ben ook benieuwd hoeveel buitenlandse

hobby dames we hebben

GROETJES HESTER
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 13:52
geboren in velp, toen in giesbeek en westervoort gewoond,
onder de rook van arnhem. dat is dus gelderland.
nu woon ik al weer 13 jaar met mijn lieve man en
ondertussen 3 kids in kampen, overijssel.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 13:56

Halo Repa

ik ben geboren in Antwerpen , woonde tot voor 5 jaar in Deurne, en woon nu in Ranst, (allemaal in België)

Back to Top
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2010
Locatie: Egypt
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mia316 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 14:13

Hallo

Ik ben geboren in Elst(GLD) daarna getrouwd en vertrokken naar Lent bij nijmegen en nu bijna 5 jaar woonachtig in Luxor Egypte

Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 14:30
Geboren in Amsterdam, op mijn 7e verhuisd naar Hoorn en na mijn trouwen in Vlaardingen terechtgekomen ( onder/boven de rook van Rotterdam, het is maar van welke kant je het bekijkt :))
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 15 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 15:10
Ik kom uit Wormerveer en ben nu vaak in zwitserland waar mijn zoon en dochter een huis hebben gehuurd
Back to Top
EllenC View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Scotland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer EllenC Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 15:33
ik ben in Utrecht geboren en daarna om de 3 jaar verhuisd( binnen Nederland- Belgie- Duitsland )

wij wonen nu in Schotland ( mijn man is Schot) en hopen hier ook te blijven
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 15:56
Ik ben geboren en getogen in Ede. Af en toe een kleine uitstap gemaakt naar Utrecht en Eindhoven. Woon nu in Ede maar als er ergens een huis staat met mijn naam erop pak ik nu mijn koffers in 
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 16:20
Ik ben een geboren en getogen Zeeuwse Ik kom uit een klein
dorpje in West Zeeuws Vlaanderen

groetjes Vlijtig Liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 290
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 17:17

Ik ben van Turkse afkomst,geboren in Enschede,daar gewoond tot mijn 18e,toen 7 jaar in Den haag gewoond voor mijn studie in Rotterdam,daarna 2 jaar in Belgie gewoond en nu sinds 1.5 jaar in Duitsland,8 km van Enschede vandaan.

 

 

 

 

Back to Top
hexxi View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hexxi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 17:24
Ben geboren in Haarlem met mijn 8ste naar Apeldoorn verhuist, toen weer terug naar Haarlem en woon nu alweer 8 jaar in Limburg
I LOVE HAKEN
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 17:27
Ik kom uit de buurt van Venlo (eerst 12 jaar in Tegelen en toen 7 jaar in Blerick). Nu woon ik alweer 13 jaar in Einhoven.
http://www.flickr.com/photos/xannemiekx/

http://www.ravelry.com/projects/xannemiekx
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 17:35
Ik ben geboren in Haarlem maar woon nu al 15 jaar in
Bennebroek .
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2011 om 17:45
Geboren en getogen brabantse, in "s Gravenmoer geboren, op m'n 16e naar Oosterhout verhuisd, nu al 39jaar een haarlemse mug, dankzij m'n huwelijk met een Haarlemmer!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns