Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat andere creas van mij

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 00:52
Wat een leuke dingen heb je gemaakt. Zo veelzijdig.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
bauk View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 87
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bauk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 00:29
Idd, kei leuk zeg!!
GRX bauk
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 23:28

hallo riet

wat een prachtige dingen heb gemaakt

en van alles wat mooi hoor,

 

GROETJES HESTER
Back to Top
Rietepetietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 206
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rietepetietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 22:09
dank u wel lieve fien
moed houden doe ik hoor
ik ben met de ziekte geboren en het dus gewent en voordeel is om optimist te zijn

verpleging komt iedere morgend, en 1 keer per week de thuisbegeleiding en 1 keer per week iemand die komt poetsen enzo dus dat contact is er wel hoor en nu heb ik dit fantastische forum, het is net of jullie hier bij mij lekker op de koffie zitten en daar ben ik al super blij mee hoor
jullie zullen mijn werkjes nog wel moegezien worden
dikke knuffels voor iedereen
riet
leef vandaag, niemand beloofd morgen
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 20:37

Riet,

Houd moed en contact!

En laat vooral zien wat je maakt.

Liefs

Back to Top
Rietepetietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 206
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rietepetietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 19:44
dank u wel lieve lydia
groetjes
riet
leef vandaag, niemand beloofd morgen
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 19:31
je hebt prachtige dingen gemaakt en ik hoop dat er wat gevonden wordt waar je in  ieder geval 1 of liever 2 keer per week naar toe kunt gaan, is er geenh hobbyclub bij je in de buurt?
lydia wijsbroek
Back to Top
Rietepetietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 206
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rietepetietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 19:18
dank jullie wel lieverds
ja is steeds wat anders, is voordeel van op revalidatie te zitten
daar kun je alles wat je wil uitproberen kosteloos en ze hebben haast alles van materialen
tot 9 juli ben ik er nog en dan is het twee jaar wachten voor ik er weer terecht kan
maar heb al heel veel geleerd en nu het haken heel goed lukt kan ik de tijd wel opvullen
ik ga twee halve dagen per dag, meer kan ik lichamelijk niet aan daar ik veel platte rust nodig heb maar de tijd die ik er ben wordt heel nuttig besteed en de therapeuten zijn ook geweldig
ik ga het wel missen na 9 juli maar de thuisbegeleiding is aan het uitzoeken of ik niet in die twee jaar ergens anders 1 tot 2 keer per week terecht kan, ook om onder de mensen te kunnen blijven komen
daarom ben ik ook heel blij dit forum gevonden te hebben, heb ik toch menselijk contact en nogwel met hoibbygenootjes, is helemaal super!
dank jullie wel voor jullie gezelschap lieverds!
groetjes
riet
leef vandaag, niemand beloofd morgen
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 19:11
WAUW zeg
jij hebt wel leuke dingen gemaakt hoor
groetjes IngeDev
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 19:07
Je hebt mooie dingen gemaakt hoor en zo verschillend!
groetjes miranda
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 18:39

Joh, DAT is nog eens creatief!! Prachtig allemaal,

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 18:37
Wauhhhh dat zijn mooie creatie,s, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 18:34
prachtige dingen!!!
Back to Top
Rietepetietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 206
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rietepetietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 18:02
hier enkele andere creas die ik gemaakt heb op revalidatie en thuis

vlindermobiel, hangt in mijn keukentje, is een eigen ontwerp naar het idee van een zwaanmobiel


hier een mozaiek grafwerk dat ik gemaakt heb als aandenken voor de overleden katten


hier een paashaas gemaakt van badstofslof en handdoek


een indische olifant, houtbranden en ingekleurd met pastelkleurtjes en afgewerkt met swarovskisteentjes


paasmandjes die ik gevlochten heb voor een kleuterklasje dit jaar, de vlindertjes waren mijn allereerste haakwerkjes daarmee nog niet mooi


en als laatste mijn project waar ik nu in de revalidatie aan bezig ben
eerste op tegeltjes een tekening geschilderd uit losse hand, was moeilijk want ben rechtshandig en moest links werken maar is goed gekomen vind ikzelf
dan afgebakken en op plaat gelijmd en ingevoegd en nu ben ik begonnen met er een rieten kader rond te vlechten, de tegels worden ingevlochten om dan aan de muur te kunnen hangen
als ie klaar is komt hij hier ook wel te staan

leef vandaag, niemand beloofd morgen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns