Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwat een vieze grote spin die ik niet ken

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2009 om 12:31
zo van die kleintjes , daar ben ik nou ook niet echt meer zo panisch voor , ik won ook zowat op de buiten dus heb er ook veel in mijn voortuin , achtertuin , veranda noem maar op , dikwijls als mijn kindjes in mijn voortuin een spin zien die in haar web hangt gaan ze die van heel dicht bekijken en dan grappig genoeg begint die spn heel snel op en neet te wriemelen , is wel een grappig gezicht en dan gaan ze speciaal een klein stokje pakken en die heel dicht bij die spin houden zodat die dat nog eens zou doen , vinden ze heel leuk , het lachen hoor je dan tot in het einde van de straat hehehe. ook waren zij de schuldige van het vrouwtje huisspin , m'n zoontje van 4 vertelde dat hij die wou pakken en hij ineens maar 2 poten vast had in plaats van de spin zelf , hij was er zelfs verdrietig om dat hij daardoor de spin heeft doodgemaakt , doordat hij zo verschoten was door die pootjes  heeft hij ze gemept . ik zou van reactie weglopen maar ja di zijn mijn kinderen dus
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2009 om 14:04
Hou ook niet van die grote spinnen. Heb er altijd een hekel aan als de zandbak in het voorjaar weer open moet. Dan zit die altijd vol met van die dikke spinnen brrr
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 781
Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2009 om 14:11

schrik ik van zeg

ik heb nooit gezien

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2009 om 14:34

Leuk, om al deze griezelverhalen over spinnen te lezen, haha!! Sommige dingen had ik eerlijk gezegd liever niet geweten, maar goed....hihihi!!

Vroeger gilde ik ook als ik zo'n eng beest zag, maar tegenwoordig probeer ik me vooral groot te houden, en niet aan mijn kindertjes te laten merken dat ik ze helemaaaaaal niet leuk vindt, haha!! Vangen is weer een ander verhaal, soms moet je wel, een enkele keer zuig ik er een op met de stofzuiger, die dan vervolgens de rest van de dag/nacht in de zaak staat......voor het geval dat hij er toch tussenuit piept

**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2009 om 18:10
Iris, je beseft toch wel dat spinnen tot 3 weken kunnen overleven in een stofzuiger ...echt waar..

En doorspoelen in je bad helpt ook al niet, blijf es een tijdje wachten....ze komt doodleuk terug door het gaatje omhoog gekropen.....
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2009 om 14:08

In mijn stofzuiger overleeft geen enkele spin. Ik denk dat de meeste wel doodgaan in het stof. Vroeger zuigde ik altijd nog wat kattenbakgrit er achteraan.

Ik ga niet meer lezen hier en helemaal niet meer kijken naar de foto. Brrr. Dat wat ik gezien heb zit nog vers in mijn geheugen 

     All you need is love.

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2009 om 14:12

Toch gekeken, kon het niet laten, brrr, ook nog die site die dollydotteke gaf bekeken. Nou die 3 zijn echt grote griezels. Net bewoog er wat naast mijn pc en ik gaf al een gil van schrik 

Nou gelukkig is het nog midden op de dag!

     All you need is love.

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2009 om 15:19

Ooooohhh, Nadine, jij jaagt mij echt de stuipen op het lijf, gatsie, drie weken in de stofzuiger........en dat putje, daar wil ik ook liever niet aan denken, hahaha!!!!

Maar mijn stofzuiger gaat wel elke dag minimaal een keer aan, aangezien we een hond, vieze Kinderzandpootjes, verbouwingspootjes en gewoon stof in huis hebben, haha, zou de spin dan ook zo lang overleven? Bovendien vervang ik de zak helaas uit noodzaak minstens een keer in de twee weken.......dusssss spinnetje.........mijn stofzuiger kan je hebben...hahaha!!!

**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
Nevyn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 43
Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2009 om 18:49

Mijn god zeg, wat een monster!

Ik hou ook niet zo van spinnen, ik ga er niet panisch van gillen, maar ik word er zeker niet blij van. Van de week zat ik op de bank en toen liep er eentje over me heen!!! Hij was niet supergroot, maar ook niet heel klein. Ik zat lekker tv te kijken en zag iets bewegen in m'n ooghoek. Ik ging er eigenlijk al van uit dat het toch niks zou zijn, dus ik kijk naar beneden, zie spin, kijk weer terug.... En toen viel het kwartje!!!!!!  Maar ik ben heel rustig gebleven, m'n man zat naast me, "ehm, schat, HELP!'. En hij heeft me gered, hij pakt eigenlijk liever niet spinnen met z'n blote handen, liever een glas erover heen, maar daar was nu natuurlijk geen tijd voor. De held.

En op Samos, daar hebben we ook joekels van spinnen gezien, van die jagers, die heel hard kunnen rennen. Fijn hoor, die pokkebeesten wilden allemaal naar binnen toe!

Spinnen stofzuigen doe ik niet, vinnik toch een beetje zielig. Ik heb het 1 keer gedaan, op de galerij, daar zitten ze met z'n allen zo fijn om de lamp heen, toen had ik bedacht dat ik het wel ging schoonmaken, met de stofzuiger, daar zaten van die zakken in, dat als je die verwisselde dat je dan een klepje voor de opening schoof. Nou, dat durfde ik dan wel. En toen ik klaar was, deed ik de stofzuiger open, was de zak kapot..... Ik heb alles zo op de galerij laten staan en heb m'n man naar buiten gestuurd.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns