Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat eten we vandaag?

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 18:58
Ik heb vandaag de challenge 1 dag zonder brood, aardappelen en groenten ingeroepen. Dus eten we parelhoen zonder iets anders erbij.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 19:18
broodje hamburger en patat
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 09:16
Originally posted by bep bep wrote:

Ik heb vandaag de challenge 1 dag zonder brood, aardappelen en groenten ingeroepen. Dus eten we parelhoen zonder iets anders erbij.
Huh, klinkt Middeleeuws . . .
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 10:20
Iets gemakkelijks aangezien de keuken onderste boven ligt door onze verbouwing...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 11:08
lw1463 MODERN Middeleeuws é want ik had ze in de winkel gekocht, niet dat ik eerst nog pijl en boog moest maken en dan erachter gaan. Maar voor de rest, was het idd middeleeuws. In 8 stukken gesneden/getrokken en uit het vuistje.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 12:10
Ik vind het knap van je, een dag zonder brood . . . ik kan het me niet voorstellen.
Vanavond Linzensoep, varkenspoot voor de huisband (ik kijk dan even een andere kant op) en verder alle restjes die de koelkast bevolken.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2017 om 18:44
Vandaag stonden er peultjes uit eigen tuin op het menu. Het duurt wezenloos lang om ze zorgvuldig af te halen, maar dan heb je wel iets bijzonders op je bord. Ze worden bij mij een minuutje of 7 gekookt met een klein snufje basterdsuiker. Ik had er aardappels bij, quorn (vegetarisch), verschillende groente erbij waarvan de snijbiet ook uit eigen tuin kwam. Lekker gegeten!    
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2017 om 10:03
Vandaag, meestal op vrijdag, eet ik frietjes met.... bijlage
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2017 om 10:11
Hmm...nog even geen idee...
Misschien wel iets van pasta is lang geleden alweer...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2017 om 11:16
Ben lekker verse soep aant maken ,ruikt al lekker
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2017 om 11:49
na vier dagen barbecue afgewisseld met gourmet nen gewone boterham met choco denk ik. Dat gaat smaken
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2017 om 17:19
Het is hier vreselijk slonzig, want vandaag doperwten en kapucijners geplukt voor mijn moeders huiskamer (lees van beide 4 porties).
En een vergiet met rode bessen. En hier zit ik te denken, vergeten vlees uit de vriezer te halen, niet genoeg aardappels meer . . .
Gelukkig waren er nog aardappels in de schuur, dus dat is opgelost, ik heb sla uit de tuin gesneden (die zou ik nu klaar moeten maken, maar zit in plaats
daarvan hier te typen Embarrassed) en ik heb eieren gekookt. Als de huisband het te vleesloos vindt krijgt hij worst uit glas. Nu snel naar de keuken.
En voor ons heb ik geen bessen geplukt (waarom niet ???) of iets achter gehouden en de rabarber is op ARGHH
 
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2017 om 18:56
Hier was het pizza, gewoon een simpele uit de supermarkt. Alleen mijn man heeft er 1 helemaal op gegeten, een zoon nam maar een kwart en ik een helft. En voor de andere zoon heb ik een aardappel, paar doperwten en drie vissticks gemaakt want die lust geen pizza. Die andere zoon van het kwart pizza vond deze soort (dr. Oetker tradizionale) niet lekker, die heeft liever de Casa di mama. Wist ik wel maar deze was in de aanbieding. Hij had tussen de middag al genoeg op zei hij.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2017 om 20:02
Hier ook op de Italiaanse toer: spagetti.
Manlief maakt de saus altijd, lekker vers.
En aardbeitjes toe.

We hebben zelden een toetje, maar in de zomer wil er nog wel eens fruit toe zijn. Kersen, meloen, aardbeien en zow.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2017 om 22:20
Mijn man heeft vandaag lekker Indiaas eten gehaald, want ik had cursus. Het was een heerlijke maaltijd met rijst, kip-tandoori, spinazie met paneer en nog een groente-bijgerecht. Smullen.    
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2017 om 17:00
Tartaartje
Roseval aardappeltjes
Peultjes
Doperwtjes
Rauwkost
Meloen
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2017 om 17:29
Lijkt er veel op


Tartaar
kruimige aardappelen
doperwten
komkommer

En de meloen komt straks nog
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2017 om 17:40
Rode kool uit eigen tuin! Stamppot met kip.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2017 om 22:21
Ik heb bij de Subway een salade gehaald, daar had ik wel een heel maal aan.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2017 om 08:17
Eerst tussen de middag me ingeschreven voor een heerlijke panini...
Vanavond is nog even afwachten ben nog aan het verzinnen...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.468 seconden.
Lang Yarns