Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat hebben

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Anneke# View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Maart 2013
Locatie: belgium
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anneke# Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2013 om 12:55
ik ben 2 vlindertjes aan het afwerken die de kleinkinderen van mijn schoonmoeder moeten voorstellen. zij is 2 maand geleden overleden en toen had ik al 4 vlindertjes gemaakt met de namen van de kleinste kleinkinderen, die waren er immers niet bij op de begrafenis
toen vroeg mijn schoonzus ook voor de oudste 2 een vlindertje te maken om ze dan allemaal samen bij bompa te hangen ... mijn schoonmoeder spaarde immers alles van vrinders ...
daarnaast ben ik een aapje aan het maken en een varkentje
en ondertussen ook aan het nadenken wat ik voor leuke figuurtjes kan maken als geboortekadootjes voor ons op komst zijne derde kindje ... het al een leuk patroontje voor een vliegtuigje (ong 15cm lang) en nu ben ik nog op zoek naar een leuk ideetje voor meisjes.

Ideetjes zijn altijd welkom!


Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2013 om 14:32
Anneke wat een mooi gebaar om zoiets voor je schoonmoeder te maken.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2013 om 17:05
Een vlinderknuffel als het een meisje is???
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Anneke# View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Maart 2013
Locatie: belgium
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anneke# Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2013 om 21:25
een vlinderknuffel, heb ik even aan gedacht maar daar zit uiteindelijk toch ook heel wat verdriet achter die vlindertjes en dat vind ik een beetje moeilijk ...
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2013 om 08:32
Anneke, kun je dat verdriet niet ombuigen in "zo is oma altijd bij je".
Dat die vlindertjes naar beiden kanten een band scheppen?
Back to Top
Anneke# View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Maart 2013
Locatie: belgium
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anneke# Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2013 om 14:51
daar zou ik het te moeilijk mee hebben, nee ik zoek echt iets leuk, maar niet te flauw. ik wil gewoon 2 soorten dingetjes haken, de vliegtuigjes zijn voor degenen die graag daarmee spelen en dan wil ik nog iets meer meisjesachtig maar dat weet ik dus nu nog niet. maakt niet uit of die kleine spruit een jongen of een meisje zal zijn.
Heb nu al 10 vliegtuigjes gemaakt, dus ik kan nog wel verder..
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2013 om 16:20
Ben stokhaken aan het oefenen. Ik ZAL het onder de knie krijgen!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns