Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat me opvalt...

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat me opvalt...
    Posted: 09 September 2012 om 22:32
Vooropgesteld: ik wil niemand voor het hoofd stoten, ik wil niemand veroordelen, maar het is iets wat me opvalt (toch erg eigelijk, dat ik me eerst ga verontschuldigen voordat ik überhaupt mijn mening gegeven heb....) 
Anyway.... We vragen en krijgen een hele hoop patroontjes, maar uiteindelijk zie ik bij ''creaties'' niet veel daarvan terug komen. Neeeeeee, natuurlijk ben je niet verplicht om ook een foto te plaatsen, maar het leek me zo leuk om te zien wat er van al die mooie patroontjes gemaakt wordt.

Snapt u mij?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 22:36
Ik snap volkomen wat je bedoeld. En om voor mijzelf daar  antwoord op te geven 9 van de 10 keer vergeet ik er een foto van te maken voor ik het weggeef. 

Maar  ik ben nu met een herfst projectje bezig voor de herfst  en als ik daar alees van af heb zal ik  proberen niet te vergeten een foto te maken Wink





Back to Top
Marie1888 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marie1888 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 22:40
Haha, dat is toch de verzameldrift? Je wilt niet weten hoeveel patroontjes ik heb voor m'n borduurmachine. Ik mag wel 250 jaar oud worden, wil ik ze allemaal maken. En dan heb ik het dus nog niet over haken / breien / quilten / borduren gehad....... Maar hebben we dat niet allemaal?
Groetjes, Mariëtte
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 23:00
Ik ben drukdoende met mijn Cuddly baby dus wanneer die af is komt ze zeker op het topic creaties te staan, eigenlijk maak ik altijd wel een foto van mijn creacties, of het nu wat is of niet LOL De teckel is tot nu toe het enige patroontje wat ik van hier gekregen heb ook daadwerkelijk gelijk gemaakt heb en hier neer heb gezet, maar ja ik zit hier ook nog niet zolang op het forum. Ik kom tijd tekort Wink Maar ik waardeer het ten zeerste al die leuke patroontjes, vooral Jip en Janneke vind ik helemaal super Thumbs Up
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 00:03
bij mij komt dat omdat ik het meestal plaats op mijn blog en op mijn Ravelry pagina waar alle projecten dan mooi samenstaan
hetgeen je hier plaatst zie je daarna nooit meer terug eens een maand later moet je al ver zoeken


Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 00:16
ik heb vandaag een bumba speeltje afgemaakt voor Storm en ja hij heeft het al meegenomen Wink Ik kan zelf geen foto's op de pc zetten dus moet ik dat altijd aan iemand vragen , en voor ik het gevraagd heb is het al weggegeven . Sorry daarvoor
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 00:48
Oeps ik ben nog bezig met iets nieuws te maken
Kan hooguit oudere dingen hier knallen !!
Wil ik wel doen hoor no problemo
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 08:07
IKzelf vergeet er meestal een foto van te nemen.
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 08:34
Ik verzamel al geen patroontjes meer, aangezien ik weet dat ik het gros toch noooooit zal gaan maken. Ik vind het ook fijner om iets specifieks te willen maken, en daar dan een patroon bij vinden.
Blessed to be a blessing
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 08:35
Er gaat zoveel tijd zitten in foto's maken en plaatsen.
Ik probeer tegenwoordig te schiften in de patronen die ik vraag, maar dan nog moet ik ook 250 jaar worden om alles te maken (dan bestaat er ook nog zoiets als huishouden en zo!!).
Binnenkort zet ik weer eens foto's, maar ik geloof dat er geen echt hobbydoospatroon bij zit.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 09:18
Ik maak er meestal wel foto's van.
Ik heb al een hele tijd geen patronen meer gevraagd omdat ik eerst wil maken wat ik nog heb.
Het is niet gemakkelijk om de verleiding te weerstaan, maar tot hiertoe lukt het me.Wink





http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 331
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 09:30
Ik begrijp wat je bedoelt, maar inderdaad het is bij mij ook de HEB van de patroontjes. Ben soms drukker met patroontjes zoeken/downloaden/sorteren/bekijken, dan met haken. Het is gewoon een "neven"hobby die er bij komt kijken.
Ik vind het ook leuk om de patronen die ik heb door te sturen, omdat ik hoop dat ik andere dames er een plezier mee doe.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 09:37
Originally posted by vikike vikike wrote:

bij mij komt dat omdat ik het meestal plaats op mijn blog en op mijn Ravelry pagina waar alle projecten dan mooi samenstaan
hetgeen je hier plaatst zie je daarna nooit meer terug eens een maand later moet je al ver zoeken


Mee eens. Ik post zelden in 'Mijn creaties', maar meestal wel op Ravelry. Je hebt dan inderdaad je eigen projecten mooi bij elkaar. Ik heb geen aandelen, maar Ravelry vind ik echt een aanrader. Je kunt terwijl je met een project bezig bent steeds aantekeningen en foto's aanvullen, als je een patroon gebruikt kun je meestal met een druk op de knop zien wie dat nog meer gemaakt heeft en hoe het er bij hen uitziet, als je wilt kun je in een oogopslag zien wat je 'vrienden' de afgelopen tijd gemaakt hebben... Superveel mogelijkheden dus.

Ik gebruik beide sites naast elkaar. Hobbydoos voor de gezelligheid, soms voor vragen en patronen enzovoort en Ravelry voor mijn eigen projecten.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 12:16
Ik moet nog steeds leren foto's te plaatsen, maar ik vraag zelden of nooit om patronen.

Maar inderdaad, omdat je ze zelden terugziet, scan ik ook veel minder, maar houd ik me stil als er om speciale patronen gevraagd word. Elke bladzij scannen kost me zowiezo een minuut en dan moet er nog een naam gegeven en bijgewerkt worden. Een boek van 60 bladzijden kost me dus meer dan een uur. En als je werk dan ondersneeuw in een archief, heb je het voor de kat z'n ...viool gedaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 12:44
Hmmm sja :) Merendeel zal hier aan het hamsteren zijn, ik niet uitgezonderd, echter probeer ik zoveel mogelijk te maken en te plaatsen. Vragen doe ik zelden meer (behlave die mega leuke otter van teri crews :D) behalve als er iets leuks wordt geboden dan roep ik ook.
Maar goed, ik ben toch nu wel een beetje van het verwijzen naar "zoeken" of "links". Diverse keren is er een link geplaatst voor 1500 ami patronen... Lijkt me toch dat wat je zoekt daar toch wel te vinden is of....
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 12:45
n vraagje voor Vikike en Pluk : plaatsen jullie dan de patroontjes onder jullie hobbydoosnaam of onder een andere??
 
Ik zit vaak op ravelry een ste neuzen maar heb eigenlijk nog nooit op de naam gelet, vandaar.. ;.))
 
Op die manier zou ik dan wel jullie creaties kunnen zien ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 12:50
hoi ik ben ook drempt op ravelry wie wil mag me uitnodigen tot vriendinnetje
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 12:53
EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed Je hebt volkomen gelijk!
Mag ook graag kletsen hier op het forum, maar heb ook nog nooit foto's geplaatst.
Heb inmiddels een goed werkende telefoon met super fototoestel, dus dat is ook geen excuus meer.
Ben ook erg druk bezig met het in elkaar zetten van alle projektjes (nog 3 te gaan).
Daarna alles nog even fotograveren en dan moet ik me er nog in verdiepen hoe ik alles
kan plaatsen op het forum.
De goede bedoelingen zijn er!
 
Gr. Rianne
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 13:11
Ik ben heel slecht in foto's maken en plaatsen. Toch heb ik almenig patroon gemaakt. Onder andere de harmonika hond is verdwenen naar de personen waar wij de poesjes vandaan hebben, en de Ballon bal ligt nu t wachten op.... een ballon

Als ik er aan denk, zal ik hier een foto van maken.

Ik wordr nu wel wat selectiever met de patroontjes, maar ik heb allemaal ideeen voor de dingen die ik vraag, ben bang dat t vaak bij ideeen blijft.......

Groetjes wenke


Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2012 om 13:23
Ik wou nog wel vragen: Als jullie iets weggeven vóór je een foto hebt gemaakt, vraag je dan of de ontvanger een foto maakt? En lukt dat dan? Ik heb heel wat babykleren en dekentjes weggegeven en ooit maar één keer een foto van de baby in het dekentje teruggehad en dat was van een kennisje van een vriendin, dus die kende mij niet eens. En een keer foto's van babytruitjes voor een tweeling, die ik aan iemand had gegeven, die te lang had gewacht met het geschenk te geven en het toen aan een andere tweeling cadeau had gedaan. Ook viavia dus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns