Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat zijn jullie laatste aankopen?

 Reageer Reageer Pagina  123 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat zijn jullie laatste aankopen?
    Posted: 07 November 2010 om 12:10

Hallo dames!

Dit vind ik altijd een leuke...... wat zijn onze laatste aankopen voor onze hobby?

Ik zal aftrappen met mijn aankopen van gisteren:

-Bij de witte boekhal op Hoog Catherijne in Utrecht dit super leuke amigurumi boekje voor € 4,99

Indien je interesse hebt in patronen, kun je mij mailen!

-Dikke breipennen van 10mm bij Zeeman voor maar liefst 99 cent

En natuurlijk moest ik daarna om half 5 nog naar de Wibra om Saskia wol te kopen. Laatste dag 25% korting en ik heb 9 bollen in leuke kleuren voor maar € 6,75 gescoord als voorraad voor de amigurumi uit het boekje.

Ik ben nieuwsgierig naar jullie leuke aankopen!

Back to Top
saskia welmoed View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 01 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer saskia welmoed Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 12:20

Mijn laatste aankoop was een bol garen in "vlees"kleur. Bedoeling hiervan een karbonade, hamburger o.i.d. te haken. (voor bij het speelkeukentje van kleindochter Lieke. Bij de wolhal mijn vraag voorgelegd..... en kreeg me daar toch een rare reactie van de verkoopster ! Zeker weer iemand die een onzinding  van internet gehaald heeft. Ik verkoop alleen gangbare kleuren voor truien e.d. Dit is een HANDWERK zaak !

Volkomen  wars van creatieve ideeën dus ! Ik heb zelf maar voorzichtig, zonder te vragen gezocht naar "sla"groen, "aubergine"paars en "worteltjes"oranje

Gelukkig ben ik voor de vleeskleur bij een andere winkel geslaagd.

Saskia Welmoed

Back to Top
creavon View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 97
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creavon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 12:20

Wat leuk,

ik heb van de week katoen gescoord bij de hobbywinkel voor 1 euro per bol. Ging uit de collectie.

Bij Zeeman een bolletje leuke harige wolin roze voor 99 ct. Helaas geen breinaalden. Hadden aalleen maar hele dunne

en bij Wibra hele dikke wol (2 kleurig) voor een col. Bedoeld voor naalden 8, maar gemaakt op naalden 10. Ja, hij is al klaar

Back to Top
creavon View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 97
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creavon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 12:23

Wat mij nog even opvalt.....dat boekje.....

ik heb dat boekje alleen heet het LIEVE DIERTJES zelf haken....maar aan de omslag te zien met dezelfde patroontjes.

Dus dames....laat je niet bedotten!! zit je straks met een dubbel boekje

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 12:36

gisteren heerlijk naar de hobbybeurs in Leeuwarden geweest, klei gekocht met korreltjes er in, links handig schaartje voor mijn kleinzoon, paar stofjes voor kaarten en wat sticker vellen

daarna nog even in twijzel aangeweest bij de kerstwinkel ja ja ik weet het sint komt eerst nog maar erg leuke kerst lichtjes gekocht

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 12:56
Originally posted by creavon creavon wrote:

Wat mij nog even opvalt.....dat boekje.....

ik heb dat boekje alleen heet het LIEVE DIERTJES zelf haken....maar aan de omslag te zien met dezelfde patroontjes.

Dus dames....laat je niet bedotten!! zit je straks met een dubbel boekje

Ik heb het hele boekje gescand. Voor wie interesse heeft? Alle patronen liggen nu voor het grijpen.....

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 12:57
Afgelopen woensdag naar Duitsland geweest, lekker naar de
kik, kleding kopen maar natuurlijk ook wol, deze keer
bolletjeswol voor een sjaal, dochterlief heeft dezelfde
wol gekocht, mag ik nog een sjaal breien . nog even
bij de hobby en handwerk winkel hier in de stad geweest,
daar staat buiten altijd een rek met afgeprijsde
wolletjes en daar moet ik natuurlijk even snuffelen,
leuke wol voor mutsjes en sokjes gekocht, een nichtje
bracht donderdag wol voor een vestje, deze keer een grijs
vestje ( wel voor een ander nichtje hoor) pfffff ik had
alle wol uitgezocht en boven netjes in een kast gepakt,
nu ligt er naast me alweer een heleboel wol te wachten,
eigenlijk heb ik ze ook liever dicht bij me.   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 12:59
Ik ging vandaag naar de Pasar Malam in de Oranjerie en de Kadomarkt op het marktplein, maar helaas was ik te vroeg, ze waren de stalletjes net aan het opzetten, het zou om 11 uur beginnen en ik was er misschien 10 minuten te vroeg bij. Dus niks gekocht. De winkels die aan koopzondag doen, gingen pas om 12 uur open, dus met lege tas naar huis. Wel heb ik dinsdag bij de Wibra een zak met 10 crème Saskia bollen gekocht, nog een paar bruine Samara voor de colsjaal en een stuk of 9 Noa voor een blauwe colsjaal.

Volgende week eens kijken naar de knutselpakketjes van het Kruidvat uit de folder van vorige week.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer perle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 13:19

 

Wat is er de laatste week bijgekomen?

80 cm Witte glanzende bloezenstof (voor sneeuwmanntejes)en vier maal 30 cm volle breedte vilt in oranje,groen,rood en geel.Witte en zwarte band met pomponnetjes(voor knoopjes en handjes van kerstmannetjes)Een kilo poppenvulling.12 bollen Toison(bouclettegaren) van Bergere.De nieuwe phildar boek .Nebuleuse van phildar 20 plotten in blauw-paarse kleur.6 bollen Elly(sjaaltjeswol) sleutelhangers voor dikbuikjes.20 plotten coctail van Sofil(ook bouclettewol )en liet ongelangrijk in het kleur van Toverbloemenprinses haar nieuwe laarzen(dus dit moet een jurkje worden) en een superkoopje Wanilla Wooly van Syn-fil bruintinten 3 plotten van 250 gr(687 m) aan 5.60 de plot.En na proeflapje is die dus supermooi(verloopt van kleur)en mooi wollig en zacht.

Blij en voldaan.Groetjes,Perle.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 13:21
Originally posted by creavon creavon wrote:

Wat mij nog even opvalt.....dat boekje.....


ik heb dat boekje alleen heet het LIEVE DIERTJES zelf haken....maar aan de omslag te zien met dezelfde patroontjes.


Dus dames....laat je niet bedotten!! zit je straks met een dubbel boekje



Ik heb ze allebei, er staan een paar nieuwe in. Dit soort dingen gebeurt constant, dat je denkt een nieuw boekje of blad te kopen en dan is het half oud half nieuw.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 15:01
MIJN LAATSTE AANKOOP IS GISTEREN GEWEEST.4 BOLLEN WITTE WOL GEKOCHT OM BABYBORN KLEDING ERVAN TE MAKEN,
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 16:12
Wol voor een trui en voor een sjaal
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 16:35

euh...

het is eigenlijk een tijdje geleden dat ik zelf iets heb gekocht

ik heb voor sinterklaas het e.e.a. gevraagd

maar eerlijk gezegd komt er weinig uit handen bij mij op het moment

ik vind gewoon de tijd niet er is altijd wel iets anders te doen in huis  of met de kinderen en als ik dan tijd heb ben ik te moe en heb geen zin

stom he

ik heb wat UFO's liggen en ik begin maar niet aan iets nieuws voor die af zijn

ik verzamel wel patroontjes in de hoop die ooit te kunnen maken zucht

ik lees wel veel het forum maar dat kost ook wel wat tijd maar wil op de hoogte blijven

 

ik had vandaag een luierdag gepland maar doe toch weer te veel:

soep getrokken en afgemaakt de was gedaan afwasmachine geleegd en gevuld , winterdekbedden voor de dag gehaald gestofzuigd speelgoed opgeruimd kleding naar de inzamelingsbak gebracht De hobbydoosberichten gelezen patroontjes verstuurd zo kan ik nog wel even doorgaan..... Het leven van een moeder van 3 gaat niet altijd over rozen

moet ook nog strijken maar dat laat ik tot morgen liggen

ik ga vanavond toch proberen even mijn poppetje af te haken Nu ga ik mijn oudste kind naar binnen halen dan kunen we lekker vroeg eten, kindjes in bad en dan fröbelen!!!!

doei fijne avond

 

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 16:36
Ik ben afgelopen vrijdag naar de kerstmarkt in Den Bosch geweest (Brabanthallen). Kerstkarton, lint, reuze knopspelden (versiering kerstboom) en rode parelmoerkralen voor aan een sjaal te haken.

Leuk topic
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 19:40
Ik heb katoen aangeschaft: 7 bollen jeans-kleur.
Dit moet een stoere trui worden voor onze 11-maanden
oude kleinzoon. Allemaal kabels. Trouwens, hier gebruik ik voor het patroon ook altijd dat metalen plaatje met de magneetstrips voor. Gaat perfect.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 06:10

Nu jullie zullen wel lachen om mijn aankoop, want dat waren mooie bloemetjes voor op de Barbie Bruidsjurk te naaien. Toen ik wilde beginnen kon ik ze niet meer vinden, laat ik ze nu hebben weggegooid met wat andere rommel mee. ik heb er nog een paar uit de vuilnisbak kunnen vissen, maar moet moregn maar weer nieuwe gaan kopen.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eeyore82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 10:03
Paar lakens en fleece dekentjes voor een tafeltent.

Groetjes Marije
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 13:15
Lidia, je bent niet de enige, ik had maanden geleden vast als kerstkado voor mijn Srilankaanse meisje een ketting met geloof, hoop en liefde gekocht, keurig in een zakje van de juwelier, want een doosje kan niet door de brievenbus. Nou dat was in het oud papier terechtgekomen. Gelukkig zit Ton altijd alles te scheuren en na te kijken, anders had ik mooi voor gek gestaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 15:40

2 soorten witte fluffy wol van de zeeman :D

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 17:15
Een toerenteller omdat ik altijd de tel kwijt ben tijdens het haken
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.668 seconden.
Lang Yarns