Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat zijn jullie laatste aankopen?

 Reageer Reageer Pagina  <1234 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 17:41

Zaterdag gezellig aan het shoppen geweest en bij de budget store flink ingeslagen met wiebeloogjes (drie zakjes).

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 08:53
Garen voor een trui voor mijn kleinzoon,wat sokkenwolletjes en een paar dunne rondbreinaalden van knit pro.Die breien toch fijn!!
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 09:36
breinaalden bij de wibra (lekker dikke), een bol lila
katoen uit de koopjes mand, witte catania katoen voor een
schaapje en zilver/grijs borduurgaren om een vlindertje op
het schaapje te haken.
groetjes miranda
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 10:00
3 haakboekjes bij hobbydoos gekocht en wol wol wn nog eens wol
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 17:20

Hallo dames,

Ik heb vandaag (online) 2 zakken gekleurde veertjes besteld, kleine en grotere, voor mijn gebreide zwarte pietjes.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 19:25
Ik heb op Barbiepatronen geboden en ik heb al bericht dat ze akkoord gaan met mijn bod. Telt dat ook als aankoop? Ik heb ook twee breibladen gekocht vandaag, Sandra Haaktrends en een Kerstblad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 20:48

ik heb vandaag in de enige echte Kleinvakwinkel die Haarlem rijk is 2 bolletjes katoen voor m'n dochter gekocht enplus 4 maasnaalden/stopnaalden/borduurnaalden om de beestjes in elkaar te naaien, we hadden er samen 1 en dat schiet niet op natuurlijk als je niet naast elkaar woont...hoewel haar productie groter is dan de mijne, eerlijk=eerlijk ;-))) Oja, bij Vd Raad hadden ze ook het 2e boekje van Christel K en dat wil m'n dochter van de Sint dus ik heb die oude man alvast een handje geholpen...bij onze 2 handswinkel SamSam op het plein een dvd van Sinterklaas en blafpieten gekocht, alvast voor m'n kleinzoon maar eerst moet ie donderdag nog St. Maarten lopen...en ik kreeg 20 euro mee van verkochte spulletjes van mij, voor het KWF/Pink Ribbon...de opbrengst deze rose oktober (mét de verkochte lintjes a.d. Hobbydoosjes!) was rond de 150 joero !!!Dik tevreden, óp naar de najaarsmaarkt op 24 november in Leerdam waar m'n schoonzus voor mij verkoopt en ook 11 december op de kerstmarkt in Vianen. Zo, jullie zijn op de hoogte ;-)))

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1512
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 20:55
[QUOTE=nldutchy]

ik heb vandaag in de enige echte Kleinvakwinkel die Haarlem rijk is,

 

Nog maar één????????

Ik heb tot mijn 23ste jaar in Haarlem gewoond. toen waren het wel meer

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 21:01
Kind, het is om te huilen, Haarlem schijnt al 2 jaar als nr 1 te boek te staan als gezelligste winkelstad, is het ook ;-)) maar dit spul, no way....er schijnt wel in de Wilhelminastraat een nieuw wolwinkeltje te zijn maar die verkoopt alleen dure garens...Wollana is verdwenen en de wolwinkel naast het postkantoor, Philippine ofzo) ook...jammer hoor maar VdRaad is altijd een ritje waard !!! (rijmt bijna)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 13:04
Bj de Action twee babypopjes van 12 cm gekocht om kleertjes voor te maken, € 1,19 per stuk. Bij de Hema een paar zakjes met kleine geschenkjes voor St. Maarten gekocht, nu nog de snoep/cadeauzakjes vullen en versieren met een krullintje. Leuk werkje voor een miezermiddag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 13:40

Ik heb net 3 partijen kralen in Amerika gekocht via Ebay.

Het is een partij van 300 gemengde houten kralen, een partij van 100 gemengde glaskralen en een partij van 300 gemengde glas en plastic kralen voor maar liefst 8 euro inclusief verzendkosten.

Ik aas altijd op dit soort partijtjes, heerlijk

En ik ga zo nog even naar de Wibra, zwarte Saskia wol bijhalen voor de grote zwarte pieten poppen.

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 14:38

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Lidia, je bent niet de enige, ik had maanden geleden vast als kerstkado voor mijn Srilankaanse meisje een ketting met geloof, hoop en liefde gekocht, keurig in een zakje van de juwelier, want een doosje kan niet door de brievenbus. Nou dat was in het oud papier terechtgekomen. Gelukkig zit Ton altijd alles te scheuren en na te kijken, anders had ik mooi voor gek gestaan.

nu dacht ik de enige man te hebben die het oud papier nakeek gelukkig is er nog eentje, kan er gerust iets ingooien wat er niet inhoort hij vind het wel

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 15:30
Originally posted by Jips Jips wrote:

Hallo dames,

Ik heb vandaag (online) 2 zakken gekleurde veertjes besteld, kleine en grotere, voor mijn gebreide zwarte pietjes.

Wist je dat ze die ook bij de Hema verkopen?

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 15:32
Ik heb vandaag weer een zakje veiligheidsoogjes gekocht.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer perle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 18:56

 

99 plotten breiwol van fibrex.Oeps!(22 plotten katoen om te haken ,20 bollen soort bouclettewol voor kleedje Amber,25 bollen voor trui voor man,2 maal 10 bollen wol(Bijoux van Filati) met lurex voor 2 maal(verschillende kleur) feestelijke debardeurkes Ellen(bollen 100 m per 25 gr.) 12 plotten Angel van Bergere maar waarschijnlijk zal Liselotte(Perlefientje) die aanslaan daar ze er gek van is!Ik ben al gewaarschuwd!hahaha!

Tja,alles(nieuwe winkel lading) was even mooi en kon precies niet kiezen.Het erge aan fibrex is dat alles eenmalig is dus wat je niet mee neemt ben je kwijt!!!!!VOOR EEUWIG!!!!!!

Dus!!!Begrijp je mijn gedrag?En dat is maar een ietsiepietsie van wat daar te krijgen is,he!!!!De prijs heeft daar ook veel mee te maken,alles is zo goedkoop dat je sneller van alles mee neemt,hé!

bv die Angel van Bergere. 2.68 per plot nu voor 0.56 cent (zot,he)

Tja...Perle.

Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 18:57
Vanmiddag boekjes van C. Krukkert gekocht en paar bolletjes catania die ik tekort had om het varken uit haar tweede boekje te maken. Had nogthans mezelf beloofd van geen materiaal meer bij te kopen voor mijn voorraad wol uit Turkije op was. Maar had een goed excuus, kan door mijn nekproblemen beter haken dan breien, dus aankoop is vergeven
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 18:57
Jaaaaa, Tineke, het moet allemaal verscheurd worden vóór het in de blauwe container gaat. Overigens is meneertje wel geregeld zijn bril kwijt, omdat die nogal doorzichtig is. En dan moet ik hoog op kasten voelen of de bril daar ligt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 19:43
Originally posted by xAnnemiekx xAnnemiekx wrote:

Originally posted by Jips Jips wrote:

Hallo dames,

Ik heb vandaag (online) 2 zakken gekleurde veertjes besteld, kleine en grotere, voor mijn gebreide zwarte pietjes.

Wist je dat ze die ook bij de Hema verkopen?

O nee, dat wist ik niet! Zal ik onthouden, dat is een goeie tip!

Nou betaalde ik niet veel hoor, € 3,08 inclusief verzendkosten voor 20 veren van 15cm en een zakje van 5 gram gekleurde kleinere veertjes (ongeveer 8cm).

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 21:31
Originally posted by Corrie Corrie wrote:

3 haakboekjes bij hobbydoos gekocht en wol wol wn nog eens wol


Welke, als ik vragen mag?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2010 om 22:07

het naaldkunstenboek via marktplaats met allemaal handwerk dingen =D

en niet gekocht maar gekregen een zak wol restjes :D

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns