Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat zijn jullie laatste aankopen?

 Reageer Reageer Pagina  <12345 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2010 om 02:26
Veel stofjes, haakkatoenjes, wolletjes voor de mutsjes, sleutelhangers, gereedschap, kralen en benodigheden, portemoneeknijpers, patroon, vilt en nog wat klein spul. En dat alles in 1 week, ben nu blut.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1512
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2010 om 09:56

borduurboek

 

kan niet wachten tot het binnen is

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2010 om 13:21

Het is niet echt een aankoop; gisteren heb ik bolletjes echte wol gekregen voor het breien van mutsjes voor het goede doel

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2010 om 16:07
een naaldenmeter, ik heb zoveel rondbreinaalden dat ik soms
de maat niet meer weet, heb nog even getwijfeld of ik de
leuke bolletjes roze wol mee zou nemen, heb het niet
gedaan, eerst al mijn werkjes afmaken en uitzoeken wat ik
allemaal nog heb, moeilijk hoor wol laten liggen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2010 om 17:52
10 bollen donker turqupoise Royaal, 2 sets breinaalden 4 en 5, voor mijn breilessen aan het buurmeisje, 4 nieuwe breibladen, een haakboekje uit Euroland.

Oja en bij Kruidvat een knutselpakketje van € 0,99 met pijperagers, veertjes en pomponnetjes in allerlei kleuren en pretoogjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2010 om 18:47

Een verena special,in 80 sokken de wereld rond,deel 2

en een paar bollen sokkenwol.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2010 om 19:48
Vlaaien voor de 21e verjaardag van mijn zoon 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2010 om 12:28

Oooooooooooo, heerlijk!

Van harte gefeliciteerd met je zoon

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2010 om 17:23

Ik heb vanmiddag 5 bollen antraciet grijze Saskia gekocht bij de Wibra voor een colsjaal voor mijn zusje haar verjaardag.

Ook ernstig staan dubben welke kleur ik zal kopen voor de breitas, licht rose, fuchsia rose, lila, donkerpaars of toch maar turqoise?

HELP

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2010 om 19:02

Ik heb vandaag 2 haakboeken voor mezelf gekocht, en 1 voor mijn zusje. Verder heb ik 24 oogjes, een bewaardoosje, markeer dingetjes, en 2 haaknaalden gekocht. En toen was het einde van mijn loon ineens in zicht

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer perle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2010 om 20:10

Vandaag es een andere stad opgezocht en daar es de ontbrekende kleuren zeeman(royal) aangekocht die hier weinig of nooit liggen. 17 bollen Royal en 6 plotten Soft.Soft is er volgens Zeeman pc site in 12 kleuren en ben die aan het sparen voor een gehaakte blits kleurige plaid.(Heb nu 6 kleuren.Telkens 6 plotten)Die felkleurige snoepjesplaids vind ik persoonlijk super.

Verder anderhalve meter stof voor een kort manteljasje en 5 halve meters patchworkstof(kerststoffen)

7 megacoole speldenkussentjes (kerstpakjes voor m'n hobbymaatjes van de donderdag)allemaal dames die graag met patchwork bezig zijn (dus met speldjes )

En verder nog wat knutselspullen en een leuk kerst kadootje.(voor 1 van m'n meiden)

Dus... kan weer verder...Perle.

 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2010 om 12:52
Jips, ik zou turquoise nemen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2010 om 15:27

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Jips, ik zou turquoise nemen.

Hoi,

Ik weet het nog niet, ik heb altijd een voorkeur voor rose en paars. Een donkere kleur is denk ik niet mooi voor deze tas, aangezien dan het patroon niet mooi uit komt. Ik vind de lichtrose kleur van de Wibra wel heel erg mooi en die baby blauwe ook trouwens.

Ik dub nog even verder................ 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2010 om 16:21
Ik heb een paarse periode achter de rug en nu zit in in een turquoise. Vandaar het advies. Ik heb ook heel veel gebreid met de verschillende rozes van de Wibra, heel mooi te combineren ook. Dat roosjes/bramenpatroon kun je ook met gemêleerde wol breien, dat heb ik wel eens gedaan. Dat komt altijd goed uit de verf, ik bedoel naalden.

Op de vlooienmarkt heb ik Sil de Strandjutter gekocht, kan ik die eindelijk eens lezen, de Pim- en pomnibus, over de katten van Mies Bouwhuys, geill. door Fiep Westendorp, die ooit als verhaakltjes in Het Parool stonden, 55 jaar geleden ofzo, een handwerkboek, twee armbanden om omheen te breien of haken, en een boek over Treinen in Apeldoorn voor Ton, met oude foto's.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2010 om 08:56

Ik ben vanmiddag vrij en de Hema heeft allemaal knutselspulletjes in de aanbieding dus eventjes daar heen. Zo ie zo wat leuke knopen halen (die ze per zakje verkopen) en op zoek naar een goede stofschaar op de markt.

En eventjes langs de wibra en zeeman kijken als ze weer leuke wol hebben! Ik heb nog niet genoeg liggen hahah

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer perle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2010 om 18:52

 

Eventjes m'n adresje opgezocht...

Heb er toch wel dezelfde stof (soort gekookte wol) gevonden als die van zaterdag in een andere stoffenzaak.Om jasjes te maken en die je niet hoeft te voeren.Heb daar nu eventjes zin in.Deze nu wel gekocht.Had er mee maar vind het haast te jammer om die te verknippen! Tja,net als wol kun je ze maar 1 maal verwerken,hé!!!!!Een beetje sterven dus...En is als je de stof echt superleuk vind(lees bezeten)Die van zaterdag is te gek voor woorden.Soort grijze basis met felrode en feloranje pluimachtige brave plukjes op.

De prijs was nu heel wat anders...ipv 44euro en zoveel de meter 8.70 de meter.Zot,hé!!!!!En precies dezelfde van kleur en dikte !!!!!Moet je't vragen ?Heb die natuurlijk mee,hé.Een soort roestrood en perfect voor bij het rokkenstofje dat ik gekocht had op stoffenspectakel.En op m'n adresje eenmalig...zoals alles.

Verder 21 plotten breiwol (10 blauwe,7 smarargdgroen en 4 die ik mogelijks tekort zou hebben voor een vest voor manlief.Daar vreesde ik voor en nu kan ik gerust zijn.

Verder 5 plotten Neige voor kerstkrans en ijsberen te breien.ipv 6euro 1.46 per plot.

Dan om stoffen kerstkransen te maken witte fleece en 4 kleuren vilt.

Momenteel ben ik pinguins aan het breien en heb er ondertussen op bestelling.

1 grote en 2 kleintjes voor een kersttafel en een blije bijna 2 maal oma die voor beide kleintjes een grote wenst.Dus breien maar!!!!!

Ik heb op m'n adresje veilige wiebeloogjes gekocht voor als ze ooit die knuffels aan de kleintjes zouden geven.Reken aan een derde van de prijs van de gewone hobbywinkel.

Voila...weer een hoop werk bijPerle

 

Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2010 om 09:43
Breinaalden en acryl verf bij de action en nog een paar bolletjes groen bij de wibra voor mijn draak die onderhand wel erg groot word!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2010 om 10:21
Een Buttonmachine, alvast voor mijn verjaardag (volgende maand) 
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2010 om 11:48
Nou de hema die had niks dat ik wou  en de wibra en zeeman ook niet! ik heb wel een leuk breiboek binnen gekregen die ik via marktplaats had gekocht. zal binnenkort even patroontjes inscannen
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2010 om 18:27

Vanmiddag garen besteld voor een poncho voor mijn kleindochter.

Altijd spannend,wanneer de post het komt brengen.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns