Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat zijn jullie laatste aankopen?

 Reageer Reageer Pagina  <1 34353637>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 17:25

Ik kreeg vandaag mijn Patricia Creatief met de stola's, sjaals en poncho's!

Ik heb er nog niet eens naar gekeken, want ik was alleen maar druk met het omrekenen van die cape voor de CAL

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2011 om 08:22

Gisteren breinaalden nummertje 2,5 gekocht.

Ook bestelling gedaan voor breiboek 54 baby van Phildar. Staat een o zo schattig mutsje in en die patronen zijn jammer genoeg enkel in die papieren tijdschriften verkrijgbaar. Gelukkig heeft de Phildar winkel in Wervik een online shop! Die winkels zijn echt wel ver voor mij!

Groetjes, Tineke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2011 om 09:35
Het nieuwe poppenkleerboekje van Marie Claire/Phildar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 09:16
Hondjes en poesjes haken, toch Magtelt ;)
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 10:03
In 80 sokken de wereld rond deel 3
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2011 om 19:41

Vorige week bij Zeeman nog 4 bollen Royal Denim en 4 bollen Royal Army gekocht en vandaag heb ik toch iets raars gedaan???!!!???

Ik heb 2 bollen zwarte Royal teruggebracht naar Zeeman
Ik had er maar 3 van de 5 nodig voor mijn grote zwarte gebreide omslagdoek en ik wil geen voorraad van 1 of 2 bollen van 1 kleur en verfbad waar ik verder geen doel voor heb.

Het is toch wat? Ik had niet gedacht dat ik het in me had...................

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 06:10
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 10:55
IK wou echt niets kopen....

1 bol geel gemêleerd katoen en witte katoen en een hele mooie kleur paars.
En naalden met spitse punt voor het afhechten van draden want ik haak zo strak en kom er met een gewone naald niet door.


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 13:24
Ik stond vandaag in Zeeman in de wol te graaien en heb NIETS voor mezelf gekocht, wel voor anderen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 13:42
Gisteren 2 bollen roze sparkle bij Zeeman, ik heb gelijk een lapje
gehaakt om te weten of het fijn haakt en dat was zo. Dus vandaag
nog 3 bollen sparkle gehaald in wit, lila en paars. Wat ik er mee ga
maken weet ik nog niet, ik denk een rokje met bolero voor jongste
dochter. Verder nog een paar bolletjes Catania en een reserve
haaknaald nr. 2,5, die was ik vorige week kwijt, later wel weer
gevonden, maar toen had ik geen zin meer om te haken.
Groet,

Yobsje
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 19:09
ik heb eindelijk het boekje gelukspoppetjes haken kunnen
bemachtigen echt erg leuk boekje.
en gelukkig nog op tijd voor de feestdagen want de eerste
die ik ga maken zijn natuurlijk sinterklaas en zwarte
piet,en dan natuurlijk de kerstman en vrouw en ja ze zijn
eigenlijk allemaal wel erg leuk.

groetjes belinda
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 20:28

Ik heb deze week niets voor mijzelf gekocht, wel wol voor mijn zus die graag een bolerootje wilde op haar nieuwe jurk, die ze aan wil met het trouwen van haar nichtje over 2 weken, gelukkig heb ik dit bolerootje al vaker gemaakt dus dat gaat lukken, een boekje voor een patroontje van handschoenen voor mijn dochter ( het boekje mag ik lekker houden).

Heb wel verschillende zeemans in de buurt bezocht voor het grijze tweed garen, heb een paar weken geleden 3 bollen gekocht en ben begonnen met een gebreid vestje voor mijn schoondochter, nu ben ik bang dat ik niet genoeg heb, helaas was er hier in de buurt geen tweed garen meer te koop, hopelijk komt het nog weer. anders maar uithalen en met andere wol gaan breien.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 09:44
Het tweed was hier ook al niet meer te koop. Ik was er ook al naar op zoek geweest, en het meisje wist ook niet of ze het nog zouden krijgen. Raar hoor, want op de site stond toen: nieuw in het assortiment 

Ik heb voor mijn man een heerlijk warm fleecevest gekocht, nadat zijn vorige vest in het ziekenhuis ineens spoorloos verdwenen bleek te zijn. Niemand die een idee heeft waar hij gebleven is.......
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 09:51

lintjes voor een jukje

en lapjes stof voor de beertjes

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 11:33
Op de rommelmarkt:

2 Hobby mee boekjes: Breikaarten en Vrolijke breikaarten
1 boekje Hoi, een baby
1 bankje voor poppen van smneedijzer en hout, nog in elkaar te zetten
1 babyborn slapbuikbabypop, 40 cm, krijst als je speen verwijdert, met badje
3 Sinterklaasdingetjes voor een goede vriendin
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 12:10

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een leuke aankopen Magtelt, vooral het laatste vind ik super!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 20:28

Ik heb mezelf mogen trakteren omdat ik twee bonnen kreeg van bol.com vanwege het invullen van enquetes via internet. Het nadeel was dat ik begin juni de bonnen had besteld en ze nu pas binnen kreeg. Wat heeft dat lang geduurd en wat heb ik veel mailtjes gestuurd. Maar dat leed zijn we nu vergeten. Over tot de aankopen: Het boekje 'vrolijke beestjes haken' van Rina Soffers en het boekje 'dierenvriendjes haken' van Christel Krukkert. Mijn buurvrouw heeft dierenvriendjes al even te leen. En het eerste beestje al gemaakt.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 14:59
Op de speelgoedmarkt: een babypop van 35 cm, hoofd kan draaien, armen en benen niet, en duidelijk een jongetje, voor een euro, een Simbapop van 45 cm voor 2,50, twee babybornkleerhangers met een bb hoofdje, samen 50 ct.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 22:28

Laatste aankoop was op de kreadoe 2 bolletjes gemelleerd katoen in regenboogkleuren...

Groetjes, Suzanne

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 08:33
2 paar schoentjes voor de BB. Kilo's/meters stof om kleertjes voor de BB te maken, wat fournituren, jurkje voor mezelf en twee breipennen van 15 mm.

Ohja en nog een set om glazen borden te beschilderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34353637>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns