Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat zijn jullie laatste aankopen?

 Reageer Reageer Pagina  <1 353637
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 09:55
Zelf gekocht: een bolletje rode en een bolletje witte wol om kerstballen te gaan breien uit het boek dat ik vorige week zomaar ineens kreeg van mijnman (lief he)
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 10:33

Mijn laatste aankoop (gisteren online) heeft niets met breien of haken te maken, ik heb een patroon gekocht voor een ketting met bloemen van kralen en ik heb ook de kralen voor die ketting besteld en voor een gekraalde netting voor om een kerstbal, met engeltjes erop (dat patroon had ik al eerder op internet gekocht). Eerder had ik al garen gekocht om een poncho te haken, maar het blijkt dat ik toch niet kan haken, dat geeft gelijk veel teveel pijn aan mijn handen. Nou ja er blijven nog genoeg andere dingen over die ik, weliswaar in een rustig tempo met veel pauzes, wel kan doen. Zoals ook breien, als ik maar niet teveel pennen achter elkaar brei dan gaat het wel.

Nu hoop ik dat het snel wordt geleverd, het patroon heb ik al, dat is via de mail ontvangen, nu de kralen nog.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 12:03
Een doosje van Action om zelf een engeltje te maken en gebreide Spaanse solffen, ook van Action.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 353637

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns