Welk garen |
Reageer |
Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Januari 2019 om 14:46 |
Half mei ben ik uitgenodigd op een bruiloft, ga uur jurkje dragen met korte mouw en wil daar een omslagdoek bij haken, voor, je weet nooit wat voor weer je dan hebt. Wil wel mooi garen, heeft een van jullie een topper. Patronen heb ik genoeg. Met haaknaald 3.5 en 5 zijn de meeste gemaakt/ontworpen.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou in ieder geval een glittergaren uitkiezen. Zeeman heeft ze op het moment in zwart, wit en rood liggen, mogelijk in meer kleuren. Die zijn redelijk dun van draad. Wibra heeft ook wel eens glittergarens, maar die zijn dikker.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onze trouwdag eind mei lang geleden was behoorlijk fris waardoor een aantal mensen hun winterjas aangetrokken hadden. Dus een omslagdoek over een jurk met korte mouwen zal geen overbodige luxe zijn.
"Cloud Yarn" heb ik leren kennen dankzij Magtelt's topic "fliedertjesgaren". Verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ik heb hier ooit een sjaal mee omgehaakt. Dat geeft een prachtig effect. |
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oké ik ga kijken wat ik met jullie tips ga doen. We hopen op mooi weer, maar moet je niet vanuit gaan .
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De gaatjes in haakwerk houden je ook warm. Onze trouwdag viel middenin een soort hittegolf, eind mei. En ik had voor alle zekerheid lange mouwen gekozen, wel heel dun en doorschijnend. Lang lang geleden, 1973.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |