Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

welke nieuwe naaimachine????

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Woupie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 December 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woupie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: welke nieuwe naaimachine????
    Posted: 20 December 2010 om 13:09

Dag Allemaal,

MIjn oude naaimachine (30 jaar oud) heeft het begeven. Nu wil ik een nieuwe en goeie machine kopen. Ik ben niet thuis in de huidige ontwikkelingen van machines. JE hoort veel dat er machines goedkoop uit China komen. Ik wil graag een goede betrouwbare machine. Hebben jullie advies, tips voor mij??? Al vast heel erg gedankt!!

woupie
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2010 om 13:31

..ik heb een paar weken geleden een 2 de naaimachine gekocht,

een Janome,  komt uit Japan zie ik nu--- hahahahha -----E 200,-

het is een mach. zonder toeters en bellen, en een lichtgewicht,

echt handig....

boven heb ik mijn Bernina van 25 jaar  geleden staan en die is echt zwaar

en steeds naar boven lopen had ik geen zin in

groetjes geesje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2010 om 13:51
Bernina heeft ook lichtere machines met knoopsgaten en een paar zigzagsteken. Zoëen heeft mijn dochter. Ik heb een zware, ook 25 jaar, met extra borduurfuncties enzo. Hij krijgt geregeld een APK keuring en doet het prima.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Woupie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 December 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woupie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2010 om 09:47

DAnk jullie wel, als ik het zo lees kan ik beter op zoek naar ene tweede hansje BErnina, of een nieuwe Janoma,

Meer mensen ervaring met naaimachines???

woupie
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2010 om 09:52
Ik heb een lichtgewicht singer van ruim 20 jaar oud 

Doet het prima alleen naar de huidige normen zwaar.

Dus kan je niet echt helpen
groetjes Marlan
Back to Top
vijvertje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 04 November 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 28
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vijvertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2010 om 10:44

Hallo,

zonder mij te willen moeien....en niet op de hoogte van uw budget....ik had een Pfaff ; mijn moeder een Bernina.

Omdat ik verhuisde en er geen Pfaff-Bernina-dealer in mijn buurt zit ; kocht ik 3 jaar geleden een Janome (rond de 700 € ).

Wat heb ik mijn Pfaff al gemist....want mijn Janome stikt goed , maar kan helaas geen dikke stoffen/naden aan. Meerdere lagen fleece...jeans...het lukt niet met deze machine.

Mijn advies voor jou : ga naar een erkend dealer ; neem stoflapjes mee van wat je wil naaien en test een machine vooraleer ze te kopen.

 

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns