Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wibra folder

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wibra folder
    Posted: 09 Juni 2017 om 17:19
Saskia voor € 0,89 i.p.v. 1,00. Ik hoop dat ik me kan beheersen en niet volgende week naar de Wibra ga.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2017 om 19:37
Succes Magtelt, je kunt het (je bent immers deze week al boeken wezen halen op het Boekfestijn...)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2017 om 08:30
Ben jij nog geweest?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2017 om 12:45
Ik zag hem ook langs komen ,heb hem vlug weg geklikt
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2017 om 20:58
Nee... ik wilde heel graag, maar besloot toch dat mijn huidige inkomen het me niet echt toestaat om helemaal naar Apeldoorn te rijden (toch zo'n 80 kilometer retour) en dan ook nog een berg boeken in te slaan (want als het aankomt op boeken... tja, dan wil ik ook nog wel eens doorslaan).

Komt nog bij dat ik vorige week de folder heb doorgebladerd en er niet heel veel echte voordeeltjes in heb zien staan, andere jaren waren de prijzen volgens mij lager.

Maar hoe ben jij geslaagd?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2017 om 09:19
Ik heb het bij nieuwe aankopen gezet. Twee Engelse boeken en een paar Nederlandse. Wat ook goed geslaagd was, was het aanpakken van een grote doos vol poppen, een stapel Carmiggelt boeken en zelfs wat knipsels van zijn Kronkels uit oude nummers van Het Parool. Het was gezellig om met twee hobbyvriendinnen te gaan.

80 km is inderdaad ver. Volgens mij hebben ze ook een website, waar je kunt bestellen. Ze gaan de Americahal afbreken, dus misschien moet ik daar volgend jaar ook kijken en bestellen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2017 om 11:13
Aan die 80km hadden we denk ik wel een mouw kunnen passen, ik had denk ik wel een cirkel kunnen rijden in plaats van een "L".
Maar ja nu heb je het boekengeld nog in de zak LOL.
 
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2017 om 11:55
Het is maar goed dat wij hier geen Wibra hebben
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2017 om 22:40
Ja, ik hoorde gisteren ook van vrienden in Apeldoorn (waar ik dan gisteren wel moest zijn voor een andere hobby, Catan spelen)(had dit keer een lift) dat de Amerikahallen afgebroken gaan worden. Jammer.
Zij waren dit jaar ook niet gegaan nadat ze vorig jaar maar liefst 200 Euro hadden uitgegeven en na afloop toch wel vonden dat dat misschien wel ietwat veel was :)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2017 om 10:21
Wat ik heel goed vond van het boekenfestijn is dat er voor de uitgang tafels zijn, een soort bar - daar kun je alles wat je in je kar gegooid hebt
bekijken. En een keer goed rekenen. Dan kun je een schifting maken en de "toch-maar-niet" boeken achterlaten. De boeken die je daar achterlaat
worden door bezige bijen opgeruimd en weer teruggelegd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2017 om 13:06
Dat is veel prettiger, dan boeken die op de verkeerde tafels worden achtergelaten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns