Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie heeft er met deze ervaring

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie heeft er met deze ervaring
    Posted: 15 Augustus 2013 om 14:16
Wie van jullie heeft een popcake maker? 
Graag hoor ik jullie ervaring hierover, want ik zit er over te denken 1 te kopen. 

Ben benieuwd.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2013 om 14:19
dat zijn toch die lollies?
Mijn zusje en mijn dochter hebben er 1 en wordt regelmatig met en door de kids gebruikt, o.a. om voor een verjaardag uit te delen

groetjes margriet
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2013 om 14:27
Ja dat zijn die lolliecakes die je op een stokje kan zetten.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2013 om 20:53
Vriendinnetje heeft haar hele familie en vrienden netwerk verzocht om haar te beschermen tegen dit apparaat. Ze vond het 1 drama hihi
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2013 om 21:23
Hij beviel haar niet of kon ze er niet mee omgaan?


http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2013 om 22:06
Ik heb geen ervaring met de maker, maar wel met opeten. Ik vind ze niet lekker. Smaakt niet naar cake.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 00:27
Originally posted by Mayabees Mayabees wrote:

Hij beviel haar niet of kon ze er niet mee omgaan?



Het werd 1 klieder bende, maar geen idee of het haar gebrek aan bakken is of dat ze een waardeloos exemplaar heeft gekocht. Bij de xenos zijn ze ook te verkrijgen, zal een andere kwaliteit zijn dan bij een witgoed winkel???
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 15:40
Bin het kruidvat en jumbo zijn ze ook te koop mijn vriendin heeft er een ze maakt ze best vaak maar al dat smeltsnoep en chocola vind ze nogal prijzig nu koopt ze dag bij jumbo ikzelf maak vaak cupcakes met marsepein of fondant ook leuk om te versieren en lekker
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 15:46
Lees op internet wel dat je de caketjes moet leren maken en er staan ook wel verschillende samenstelling van deeg op. 
Zal er eens over nadenken. 


http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 21:38
Ik heb een popcakemaker gehad en vond het geen succes! Het bekleden van deze cakes is erg lastig door de ronde vorm en als je ze in chocolade wilt dopen vallen ze van het stokje af.
Mijn aanrader is dat toch een cupcakemaker. Cakes zijn snel klaar, lekker en makkelijker te versieren.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns