Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie kan a.u.b. dit Breipatroon voor mij vertalen?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie kan a.u.b. dit Breipatroon voor mij vertalen?
    Posted: 17 April 2012 om 09:13
Ik kom er écht niet uit! Wie kan a.u.b. dit breipatroon voor mij vertalen?
Heb het al met Google-vertaler geprobeerd, mar snap er nog géén "bal" van!!

http://www.creativeknittingmagazine.com/newsletters/creativeknitting/pages/CKNL1809_patt.html

Alvast bedankt voor jullie hulp! Zou hem zó graag willen maken.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 12:29
op www.garnstudio.com/lang/nl/ordliste.php?list=nlfiende heb ik de vertaling gevonden van woorden en zo doe ik verder dat is bij drops design hopelijk heb jij er wat aan
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 13:09
google vertaler vertaald alleen de bekende woorden, afkortingen herkend die niet dus je hebt er niet veel aan bij breien en haken.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 13:22

Het is een leuk patroon.Ik stuur je wat vertaallijsten,dan denk ik dat je er wel uit komt. SUCCES.

Back to Top
jadepret View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 April 2012
Locatie: Hoogeveen
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jadepret Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 13:24
Hallo, ik zag een erg leuk kouse voetje, hiernaar ben ik allang opzoek. Kan ik van iemand dit patroontje krijgen? Je zou me hiermee erg blij maken. Groetjes Ineke. inekegelmers@hotmail.com
geniet van het leven, het duurt maar zo even
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 17:10
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Het is een leuk patroon.Ik stuur je wat vertaallijsten,dan denk ik dat je er wel uit komt. SUCCES.




Bedankt voor de Super-vertaallijst Frea.
Hier kan ik wel iets mee!
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 17:13
Originally posted by pralientje pralientje wrote:

op www.garnstudio.com/lang/nl/ordliste.php?list=nlfiende heb ik de vertaling gevonden van woorden en zo doe ik verder dat is bij drops design hopelijk heb jij er wat aan


Jij ook bedankt voor je tip Pralientje!
Deze had ik nog niet gevonden.
Heb ondertussen een prachtige vertaallijst van Frea toegestuurd gekregen.
Allemaal bedankt voor jullie hulp!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 18:37
Kan ik aub ook de de vertaallijsten van jou krijgen?
Hartelijk dank IngedeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 19:39
[QUOTE=jadepret]Hallo, ik zag een erg leuk kouse voetje, hiernaar ben ik allang opzoek. Kan ik van iemand dit patroontje krijgen? Je zou me hiermee erg blij maken. Groetjes Ineke. inekegelmers@hotmail.com[/QUOTE] '
 
Hallo,
 
wellicht is het verstandig om je eerst even voor te stellen. In het forum hebben we een topic 'welkom' lees dat eerst even door en je bent op de hoogte van onze omgangsvormen op het forum.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns