wie kan mij helpen???? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 April 2012 om 13:59 |
Hallo allemaal Ik moet volgende week naar een 50 jarig huwlijkfeest en ze vroegen als kado geld Nu wil ik dit een beetje leuk verpakken en heb 2 duifjes gehaakt Ik wil ze graag een gehaakt envelopje met geld in de snavel doen
Nu weet ik dat er een tijd geleden een patroontje van een envelopje op het forum gestaan heeft
Ik ben het op de een of anderew manier kwijt geraakt en hier op zoeken kan ik het ook niet vinden
Wie kan mij aan dit envelopje helpen Ik zou eer erg blij mee zijn
Vast heel erg bedankt voor het meedenken en zoeken
Ik wacht vol spanning
groetjes vlijtig liesje
![]() |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
melekskeuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2012 Locatie: antwerpen Status: Offline Points: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik denk dat ik je mss kan helpen ... zal effe nakijken en laat je iets weten ...
groetjes
|
|
![]() |
|
melekskeuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2012 Locatie: antwerpen Status: Offline Points: 258 |
je hebt mail ....
groetjes
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
www.allesgehaakt .nl
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |