Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie kan mij helpen?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Joanne21 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 April 2016
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joanne21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie kan mij helpen?
    Posted: 23 April 2016 om 22:10

Pssstt ik heb jouw hulp nodig... Ja die van JOU!

Daarom zou ik hier graag een oproepje willen doen om mij te helpen met afstuderen door mijn enquête in te vullen. Ik hoop dat jij 5 minuutjes de tijd hebt om mij te helpen!

Voor mijn studie International Media & Entertainment management ben ik bezig met een onderzoek naar het televisie kijkgedrag van jullie (20 tot 49 jaar). De resultaten worden gebruikt door het televisie productiebedrijf IDTV om hun programma's aan te passen op het kijkgedrag en wensen van de televisiekijker.

De enquête duurt niet langer dan 5 minuten, dat beloof ik!

Dus ik hoop dat je een paar minuutjes over hebt.

Heel erg bedankt in ieder geval!

https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0PXX1TO7sTAGGdn

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2016 om 22:48
Ik mag niet mee doen, want ik ben ouder dan 49 jaar.
Ben bang dat er hier niet veel zijn die er onder zijn.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 08:53
Zou 68 het nieuwe 49 zijn?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 10:01
Ik ben ook boven de leeftijd ,maar ik was toch nieuwsgierig .

Je vult in : Ik gebruik liever geen social media tijdens het TV kijken .
Dan is de volgende vraag : Wat is voor u de reden om gebruik te maken van social media . ???

Ik snap nu dus die leeftijdsgrens .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 11:05
Er zitten hier veel die boven de leeftijd zijn.

Ik voel me sowieso niet aangesproken door JOU.
Zal de leeftijd wel zijn.
Ik wens je succes.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 11:49
Ik mag dan in de genoemde leeftijdscategorie vallen, ik voel me alles behalve aangesproken om hier aan mee te gaan helpen.
Voelt een beetje als een brute inbraak op dit forum... account aanmaken, mensen soortement van dwingen mee te werken en waarschijnlijk van zijn lang zal ze levens niet meer terugkomen op dit forum.
Zoek een ander.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 11:53
Zou er ook een vraag zijn over het gebruik van sociale media tijdens de maaltijd? Of is samen aan tafel zitten überhaupt al ouderwets?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 13:16
Zelf val ik ook buiten de grens, maar heb totaal geen behoefte aan het delen van mijn persoonlijke mening. Soms vind ik het jammer dat het forum niet opgeschoond wordt van onzinnige aanmeldingen en leden met 0 berichten van jaren her. Maar dat kost wellicht veel tijd.   
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 14:51
Het schijnt de instelling te zijn van degene die het forum heeft opgezet: Geen leden weghalen, ook al zijn ze reeds lang in de schaduwen van de verleden tijd verdwenen.
Ik vind dat jammer en ook wel een ergernis.

Maar ja, in dit geval is het niet van : meeste stemmen vóór.
Aan de tijd hoeft het niet te liggen er zijn er die hebben aangeboden het bestand op te schonen.
Ik wil dat ook wel doen.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 17:44
Het vervelende van dit beleid is, dat er elk jaar een aantal reeds gestorven leden bij de jarigen worden vermeld.

Het zou handig zijn als je je om de twee of drie jaar opnieuw moet aanmelden, dan verdwijnen al die schimmige leden. Het overkomt me vaker dat ik lang niet op een site ben geweest en te horen krijg dat ze me niet kennen. Dus andere sites hebben wél zo'n beleid.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 18:07
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het vervelende van dit beleid is, dat er elk jaar een aantal reeds gestorven leden bij de jarigen worden vermeld.

Het zou handig zijn als je je om de twee of drie jaar opnieuw moet aanmelden, dan verdwijnen al die schimmige leden. Het overkomt me vaker dat ik lang niet op een site ben geweest en te horen krijg dat ze me niet kennen. Dus andere sites hebben wél zo'n beleid.


ik het helemaal met jullie eens.
het ergste is inderdaad dat de mensen die al jaren dood zijn nog steeds jarig zijn
oant Sjen
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2016 om 08:43
Ik ben het helemaal met C4th eens; dropt hier een vraag, laat iedereen accounts aanmaken en vervolgens hoor je er nooit niets meer van!
Deze gaat voorbij aan mij.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns