wie kan mij helpen |
Reageer |
Autheur | |
a.elsinga
Newbie Lid sinds: 30 Januari 2017 Locatie: Joure Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 Januari 2017 om 10:23 |
BEN OP ZOEK NAAR EEN GROTE BOL VAN 350 GR. DROPS VERDI.
KLEUR: WIJNROOD. TELEFONNR. 0513 - 414919
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
De vraag komt in ieder geval luid en duidelijk over.
Ik zal het even uitleggen: Dit is een forum, geen bestelsite voor breigarens, patronen en dergelijke. Op een forum komt caps gebruiken over als schreeuwen. Stel: U komt een kamer binnen waar allemaal vreemden zijn. En u schreeuwt een vraag aan al die onbekende mensen. En dan gaat u er vanuit dat al die mensen opspringen en klaar staan u te helpen? U hoeft u niet voor te stellen, maar even vriendelijk goede dag zeggen is netjes en dan de vraag stellen, liefst zonder persoonlijke gegevems te vermelden want dit forum is openbaar en kan door iedereen gelezen worden. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inmiddels is uw telefoonnummer bekend bij de CIA.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad, dit is een forum, op Facebook zijn er groepen bv Bolletje Over of Gezocht waar je de vraag kunt stellen en het gebeurt mij ook vaak dat per ongeluk de Caps Lock aanstaat dus daar ga ik maar van uit ;-) en je tel.nr vermelden is nooit slim op internet ivm Grote Broer (of CIA ja)
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of kwaadwillenden. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is een forum van Hobbydoos, wel door de Hobbydoos opgericht maar de vragen aan hen worden geloof ik niet altijd gelezen. Dan kunt u de vraag beter via mail aan de Hobbydoos stellen.
Ik weet het is wat verwarrend en het lijkt of u hier de vraag kunt stellen aan medewerkers van de Hobbydoos, maar wij zijn geen medewerkers. Succes met het vinden van de Drops Verdi. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Annie, misschien even netjes voorstellen zoals de dames al aangeven is dit geen bestelsite maar kun je over alle handwerkzaken met vragen terecht bij ons. Ook eigen dingen mag je hierop plaatsen zodat wij kunnen zien waar iedereen zoal mee bezig is.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |