Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kan mij helpen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
a.elsinga View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 30 Januari 2017
Locatie: Joure
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer a.elsinga Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kan mij helpen
    Posted: 30 Januari 2017 om 10:23
BEN OP ZOEK NAAR EEN GROTE BOL VAN 350 GR. DROPS VERDI.
KLEUR: WIJNROOD.
TELEFONNR. 0513 - 414919
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2017 om 10:49
De vraag komt in ieder geval luid en duidelijk over.


Ik zal het even uitleggen:
Dit is een forum, geen bestelsite voor breigarens, patronen en dergelijke.
Op een forum komt caps gebruiken over als schreeuwen.

Stel: U komt een kamer binnen waar allemaal vreemden zijn.
En u schreeuwt een vraag aan al die onbekende mensen.
En dan gaat u er vanuit dat al die mensen opspringen en klaar staan u te helpen?

U hoeft u niet voor te stellen, maar even vriendelijk goede dag zeggen is netjes en dan de vraag stellen, liefst zonder persoonlijke gegevems te vermelden want dit forum is openbaar en kan door iedereen gelezen worden.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2017 om 11:52
Inmiddels is uw telefoonnummer bekend bij de CIA.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2017 om 12:29
Inderdaad, dit is een forum, op Facebook zijn er groepen bv Bolletje Over of Gezocht waar je de vraag kunt stellen en het gebeurt mij ook vaak dat per ongeluk de Caps Lock aanstaat dus daar ga ik maar van uit ;-) en je tel.nr vermelden is nooit slim op internet ivm Grote Broer (of CIA ja)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2017 om 13:11
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

.......   en je tel.nr vermelden is nooit slim op internet ivm Grote Broer (of CIA ja)


Of kwaadwillenden.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2017 om 09:42
Dit is een forum van Hobbydoos, wel door de Hobbydoos opgericht maar de vragen aan hen worden geloof ik niet altijd gelezen. Dan kunt u de vraag beter via mail aan de Hobbydoos stellen.

Ik weet het is wat verwarrend en het lijkt of u hier de vraag kunt stellen aan medewerkers van de Hobbydoos, maar wij zijn geen medewerkers.

Succes met het vinden van de Drops Verdi.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2017 om 19:08
Beste Annie, misschien even netjes voorstellen zoals de dames al aangeven is dit geen bestelsite maar kun je over alle handwerkzaken met vragen terecht bij ons. Ook eigen dingen mag je hierop plaatsen zodat wij kunnen zien waar iedereen zoal mee bezig is.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.766 seconden.
Lang Yarns