Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kent deze website

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kent deze website
    Posted: 06 April 2014 om 10:32
Yarnspirations.com. Als ik daarheen ga dan krijg ik een melding van Norton, dat hij wellicht onveilig is. Kent iemand hier die shop en is hij nu wel of niet veilig. Ik weet nl. dat Norton soms wel wat 'overbezorgd' is.


Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2014 om 10:50
Yarnspiration is veilig hoor
Groetjes Teunie
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2014 om 11:43
Dank je. Eigenlijk vermoede ik het al wel. Maar soms ben ik net weer wat voorzichtiger dan anders :)
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2014 om 11:46
kan nooit kwaad janne en zeker met hoe makkelijk vreemde soms in je computer kunnen komen tegenwoordig.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2014 om 12:02
Janna heb je dat boek al binnen van die dieren?
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2014 om 12:04
Nee BettyKleien, nog niet, dat kon ook 1 a 2 weken duren stond erbij, het is in elk geval al wel verzonden.

Hier heb ik een link waar je op de facebook pagina van Yarnspirations komt en veel bolletjes garen kunt winnen: https://www.facebook.com/yarnspirations/app_143103275748075
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2014 om 13:28
Ik moet een blauwe link hebben want ik kan niet plaken en knippen.ik ben aan een zijkant begonnen van de deken maar dan wacht ik tot jij weer verder gaat..ik schaam me maar snap niets van aan elkaar zetten,ik zie het gewoon niet.maar ben misschien traag van begrip want snapnu pas alles van de veer. Ben nu aan de vierde veer.moet het ook nog even aan lidwina melden want die heeft mij ook genoeg geholpen Ik ben blij met jullie gr Betty
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2014 om 14:42
Laat die "blauwe link" in dit geval maar zitten Betty, je maakt als inwoner van Haarlem geen schijn van kans op die prijs. Geldt ook voor Janne Marie en zeker 99% van de overige inwoners van dit forum.
Zag bij het invulformulier van de prijsvraag al dat het veldje "Land" ontbrak, dus maar even doorgescrollt naar de actievoorwaarden, waar ik het volgende las:

"To be eligible to participate in the Sweepstakes by submitting an Entry, you must be a legal resident of one of the fifty states of the United States, D.C. or Canada (excluding Quebec)"


Kortom, mensen aan deze kant van de plas maken sowieso geen kans op de gratis bolletjes.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2014 om 15:01
Jammer, dat had ik niet gelezen. Nou ja, was toch al een kleine kans om het te winnen, vooral als wij Nederlanders en Belgen ook mee hadden kunnen doen :)

Volgende keer zal ik er een aanklikbare link van maken als ik weer iets wil laten zien.

Wat snap je nog niet van de deken Betty? Deze week zal ik mijn werk weer s tevoorschijn toveren het is gemakkelijker te helpen als ik meekijk naar het patroon (heb het ergens opgeborgen en weet niet meer waar doordat mijn man de trap aan het restaureren is en daarvoor de kast eronder leeg moest, nu zal mijn werk wel ergens op zolder beland zijn).
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.313 seconden.
Lang Yarns