Wie kent dit garen ? |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Februari 2016 om 17:27 |
komt dit dicht bij huidskleur ?
|
|
oant Sjen
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Altijd lastig een kleur via de monitor te beoordelen.
Elke monitor is anders en iedereen kan de kleurinstellingen aangepast hebben. Nee, ik ken het garen niet, want alleen dan kan je een goed oordeel geven. Sorry |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben met het nieuwe Stone garen van A aan het Breien.dat bevalt prima.
maar er is geen huidskleur te krijgen bij A |
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan je niet een proeflapje breien en dit in de thee doen . Kijken hoe de kleur wordt
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
daar had ik nog niet aan gedacht het is te proberen.
anders ligt mijn project stil.en dat kan ook niet natuurlijk |
|
oant Sjen
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welk kleurnummer is het? Ik heb hier nog wel wat liggen. De moon stone is geen huidskleur, tenzij je al een tijdje overleden bent.
|
|
rathmiron
Duizendpoot Lid sinds: 18 Januari 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 135 |
Post Options
Thanks(0)
|
je zou toch wel denken dat huidskleur een specifieke kleur zou zijn bij veel garens, vooral die veel gebruikt worden voor amigurumi.
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
dat is leuk uitgedrukt, het kleur nr is 814 |
|
oant Sjen
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb mijn achterstallige projecten eens nagekeken maar geen 814. Op de foto bovenlijkt het niet erg huidkleurig.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
het is een beetje bleek, zeg maar engels bleek
maar hebben ze geen abrikoos kleurtje in die lijn ? |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
crystal quartz noemen ze die kleur bij scheepjes. En op mijn pc neigt hij meer naar het grijze.
Als ge de huidskleur van een (en nu voorzichtig zijn met de benaming) inwoner van midden in Afrika juistekes voorbij de evenaar, laat ons zeggen een Hottentot neemt, gaat het veel simpeler zijn. |
|
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
hij word omschreven als rose
|
|
oant Sjen
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou de 821 geen goede huidskleur zijn? er staat dat deze iets roze is. Heb hem hier ook niet liggen dus kan het niet live beoordelen. De moonstone is wat beige achtig.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.knussel.be/wol/scheepjeswol-stone-washed
Hier kan je de kleuren en de benaming bij elkaar zien |
|
|
|
kvdl
Post Options
Thanks(0)
|
Die moonstone heb ik dus liggen, aanbevolen door mijn monsterboek als zombie. Weet natuurlijk niet wat Bep precies van plan was?
Ben met de zwarte (black onyx) momenteel een vleermuis aan het haken. Wordt mooi, en is makkelijker tellen dan echt zwart. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben niets van plan maar als er over huidskleurig iets wordt gesproken moet ik altijd denken aan een heel donkere medemens die naar de apotheker gaat om plakkerkes (pleisters) en er dan eneke ergens op zijn gezicht plakt. Huidskleurig zijn ze maar ze vallen wel heel hard op bij hem dan.
|
|
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind huid niet rose. of het moet al van een pasgeboren baby zijn
http://www.creamijn.nl/c-2511913/scheepjes-stone-washed-nieuw/ volgen mij zij 814 en 821 de zelfde. het moet niet kunnen maar .... |
|
oant Sjen
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
volgen mij zij 814 en 821 de zelfde.
het moet niet kunnen maar .... De 821 heet pink Quartzite, maar als je ze allebei dus ook de 801 vergroot zie ik inderdaad ook niet veel verschil Bloem. Maar het blijft lastig te zien op de pc.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor mij is dit meer licht ecru. Ik heb geen ervaring met in de thee leggen.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Bloem, ik heb van dit garen een vestje gebreid en ben zeer tevreden. Het is een heel fijn garen om mee te breien. Voor wat betreft de kleur ziet deze bij mij op de monitor ook meer grijs uit. Nummer 801 is volgens mij meer beige.
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |