Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kent dit patroon

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
parchita View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer parchita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kent dit patroon
    Posted: 08 November 2013 om 20:36
wie kent onderstaan patroon, of wie kan me zeggen hoe ik dit moet maken?

Dank je wel

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 20:37
De link werkt niet...
Back to Top
parchita View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer parchita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 20:49
ik probeer het even opnieuw.. bij mij werkt hij wel 

Kan ik de foto nog op een andere manier plaatsen?

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 20:53
nu is de foto zichtbaar hoor :-)
ik vind het patroongedeelte van dit ontwerp niet .... sorry

zal morgen nog eens verder zoeken..
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 21:22
het lijkt een beetje op de hartjes deken, zo een soort steek is het, als je op google hartjes deken in typt dan kan je het zien, het is net zo iets vind ik persoonlijk
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 21:51
raspberry stitch

het lijkt wat op deze steek alleen met een extra kleur er doorheen.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 22:52
maar het is toch gehaakt en niet gebreid, zie ik het verkeert ???
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 22:53
Ik kan hem nu niet meer zien, maar ik heb eerder op de avond gekeken en ik vond het lijken op een cluster van 5 roze samengehaakte stokjes met een verlengde steek in een contrastkleur ertussen. Kan dat een verlengde vaste zijn, dat je de draad wat lang uittrekt? Ik heb even geen haaknaald en wol bij de hand om het uit te proberen. Je zou de andere kleur achterlangs mee moeten voeren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 22:57
ik denk echt 5 stokjes in 1 gat en dan een lange vaste in een toer lager, ik zie het echt niet als gebreid
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 23:27
zoek eens op  shellstich dat  zou het  best nog weleens kunnen zijn dat  is idd  net zoiets  als de hartjes deken.

deze heb ik  van  google afbeeldingen omdat die  wat tekening wel wat  lijkt. 

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 23:42
ik heb het op papier een beetje uitgedokterd, morgen een proeflapje maken om te zien of het uitkomt...

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 10:46
het is zoiets als Marielle laat zien alleen is de vaste dan verder naar beneden gehaakt, dus een toer lager
Back to Top
parchita View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer parchita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 10:47
jullie zijn allemaal super!! dank je wel.. ik wacht nog even op lollibol en dan ga ik aan de slag.. :-)

Ik hoop dat ik ooit ook zo goed wordt.. ben nog maar een maandje bezig maar heb de smaak helemaal te pakken :-)
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 10:50
ach dat komt van zelf hoor, ik vind het al knap dat je dit gaat doen terwijl je pas een maandje bezig ben super hoor
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 11:27
Wat een mooi patroon en effect met dat roze en grijs !
Ik zou als volgt proberen :
roze : telkens waaiers van 4 stokjes en 1 losse tussen de waaiers.
grijs : 1 vaste (hierbij de lus lang doortrekken zodat de steek niet te vast is) en 4 losse tussen de vaste.
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 11:31
Ongeveer van die steek heb ik een babyjasje gemaakt.
1 toer 3 stokjes 1 losse enzovrt.
Volgende de toer 3 lossen 1 vaste in de losse van de vorige toer.
En natuurlijk een andere kleur garen.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 11:34
Calvarie : dan heb ik blijkbaar goed gegokt LOL.
Op de foto zie je hier duidelijk dat er 4 stuks gehaakt worden ipv 3 bij het babyjasje.
(zal ook mooi geweest zijn !)
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 12:12
Originally posted by dine dine wrote:

Wat een mooi patroon en effect met dat roze en grijs !
Ik zou als volgt proberen :
roze : telkens waaiers van 4 stokjes en 1 losse tussen de waaiers.
grijs : 1 vaste (hierbij de lus lang doortrekken zodat de steek niet te vast is) en 4 losse tussen de vaste.

maar in plaats van 1 'lange' vaste is het: 1 lange vaste, een losse, 1 lange vaste

de rest klopt netjes hoor :-)

heb net een proefstukje gemaakt
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 12:18
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 12:18
wat een mooi patroon daar kun je ook een mooie stola van haken
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns