Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie meer!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 1165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie meer!
    Posted: 15 Februari 2013 om 10:43
Pff, ligt het aan mij of het weer, ik krijg niks meer af....
xx
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 11:27
Hier nog eenje. Ligt bij mij niet aan het weer, maar aan de zoveel leuke dingen die ik wil maken.
Terwijl ik nog met het 1 bezig ben, jeuken mijn handen alweer voor het volgende project.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 11:29
yup, hier hetzelfde, was BIJNA klaar met het ene, maar ik kon de drang niet tegenhouden om al aan het volgende te beginnen! :(
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 12:17
Misschien moeten we elkaar wat stimuleren de 'oude' dingetjes af te maken?
Zo in de trant van: hé Ikkie, wanneer laat je die foto zien van je tas (ik noem maar even wat)
Dan mogen jullie me helpen herinneren dat ik toch echt Snoopy en wollewoepsies giraf af te maken.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 12:23
Dat zal het weer wel zijn
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 14:51
Ik zit meer met het feit dat teveel mensen wat van mij willen en dat terwijl ik zo'n gaaf patroon heb voor wanneer mijn eigen pups geboren zijn, maar ja daar heb ik nog 6 weken voor... maar ja het project is wel groot... Nou ja eerst de sjaal die ik voor mijn vriendin gemaakt heb kleiner maken, dan komt er wol mijn kant op voor een andere vriendin en wanneer dat klaar is ga ik aan mijn grote project. Pffff ik word al moe als ik eraan denk, ik houd niet zo van tijdsdruk maar ja.... ik ben ook veels te aardig en kan geen nee zeggen LOL
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 14:55
hihi dat had ik ook maar nu heb ik een systeem. ik heb 3 dingen op de naalden zitten, deken, katten rugzak en de tweede panda. de deken werk in aan in de middag en de panda of kat in de avond. en soms werk ik de hele tijd aan 1 van de drie.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 16:18
ah, ben met tig dingn tegelijk bezig, maarrrrrrrrrr alles komt af. ooit!
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 18:14
hier het zelfde van alles beginnen en  niks kunnen afwerken
er staan hier drie dingenop de naald 
een deken nog enkele lapjes afhaken ,waar ik vorig jaar aan begonnen ben
dan een rode vest acryl van wibra om maar twijfel in maat en nr nld 4 of 4.5
en dan heb ik nog 4kleuren sparkle liggen van zeeman die ook nog wachten op een vest model ,
dus werk voldoende en twijfels genoeg ,
alleen tiiiiijjjjjjjjjd om breekt 

maar ooit kom ik er wel uit
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 18:23
Hier ook hetzelfde
Wil aan duizend dingen tegelijk beginnen, maar iets afmaken ... eh dat lukt niet echt

En vandaag al helemaal niet  ... ben niet vooruit te branden





De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 20:12
Ach gelukkig ben niet de enigsteLOL
Zo'n goed voornemen, en tot half januari ging het goed!
Helaas nu alweer een vosje, girafjes, een draakje en een tijgertje die alleen nog maar in elkaar gezet moeten worden. Begonnen voor pasen aan een paashaasje en ineens bedenk ik me dat ik een ooievaar wil maken voor de buurvrouw. Ze was gisteren al uitgerekend, maar gelukkig rommelt er nog niks. Hopenlijk nog op tijd klaar. Maar ja helaas van het goede voornemen niets meer over.
 
Gr. Rianne
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 20:13
Ik heb dat altijd, maar ik ga nu zeggen dat het door het weer komt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2013 om 20:52
Ik ben meestal maar aan een ding bezig, ook al wil ik aan meer dingen beginnen maak toch eerst dat ene werkje af.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2013 om 15:40
Ik heb ook meerdere dingen op de pen staan. Een voor bij de tv, zodat ik niet hoef te tellen of te kijken.
Een voor als ik overdag rustig kan tellen. En iets wat EVEN tussen door moet
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 10:37
Toevallig ben ik vanmorgen verder gegaan met de poef voor mijn zoon. De bovenkant was al helemaal klaar, maar dan moet je nog een tweede lap maken. Ik mag nu van mezelf geen draadje meer kopen voordat ik mijn lopende projecten af heb Embarrassed
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 11:19
het is me gelukt! heb toch dat ene werkje afgemaakt! (het moest van mezelf, dat was eigenlijk 1 van mijn goede voornemens, eerst afmaken voor je met iets anders begint) zal de foto bij creaties zetten! Big smile En dan kan ik nu verder met dat aapje waar ik stiekem al aan was begonnen Big smile


En lori, is je snoopy en giraf al af? Wink
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 09:42
Snoopy wel nu, de giraf nog niet
Intussen wel tig andere dingetjes gemaakt, foto volgt nog.
Goed dat jij je werkje wel afgemaakt hebt   
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.637 seconden.
Lang Yarns