Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie weet een leuke stek?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie weet een leuke stek?
    Posted: 03 December 2012 om 22:14
Wij willen graag volgende zomer naar Oost Denemarken en dan in de buurt van De kliffen van Møn. Nu hadden we een vakantiegids aangevraagd bij het Bureau voor Toerisme van Denemarken. We kregen een giganitisch dik boek met allerlei huisjes, maar ze staan wel er open naar ons idee en moeilijk kiezen, ook is het ons niet duidelijk of het op een park is of niet. Wie is er bekend in dit gebied en weet een leuke bungalow voor 2 volwassenen en 1 kind, graag wel met 2 slaapkamers en voor een redelijke betaalbare prijs. O ja en mijn man is bijna 2 m dus niet met een laag plafond of schuine daken op de kamers. Tongue

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2012 om 23:49
http://www.natuurlijk.nl/show.php?lang=nl&art=search&landiso=dk&regionid=123&unterregionid=null&ortid=null

groetjes margriet
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2012 om 09:56
Dank je wel MargrietThumbs Up,Thumbs Up net wat we zoeken. In die dikke gids stonden weinig huisjes op Mon.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2012 om 10:50
Wij zijn daar vorig jaar ook geweest. Indrukwekkend!
Maar bereid je wel voor op al die traptreden (500).
Naar beneden gaat wel, maar terug .... ik word alweer moe als ik er aan denk.
Je hebt wel bankjes op meerdere plekken van de trap.
Maar het is zeker de moeite waard!!!!
Wij zaten in een vakantiewoning in de omgeving van Marielyst, 300 meter van het strand.
Dit was voor onze 2 labradors natuurlijk geweldig.
Wij zijn nu 3 keer naar Denemarken geweest en volgend jaar gaan wij weer. Dan willen wij
2 vakantiewoningen boeken, zodat de afstanden niet zo groot zijn. 
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"



Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 425
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2012 om 11:08
ik heb net ook op de site gekeken want we willen volgend jaar naar denemarken en noorwegen. Ik heb al leuke huisjes gezien....krijg er al helemaal zin in
groetjes Karina
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2012 om 12:40

Hallo Annie, wij willen ook kijken voor 2 huisjes, 1 week in oost Denemarken en dan 1 week midden of west. Zal ook eens in die regio kijken.

Enne Karina, wat leuk dat jij hier ook wat hebt kunnen vinden.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2012 om 13:48
Het midden is zeker de moeite waard! Wij zaten in Virksund, Wij zijn toen ook in de Monsted kalkgroeven geweest. Verder zijn wij toen naar Skagen geweest en naar Frederikshaven. Allebei de moeite waard.
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"



Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2012 om 22:29
Bedankt ovor de tip, zal ook eens in die regio kijken!Tongue

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns