Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wijziging in wie doet er mee

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wijziging in wie doet er mee
    Posted: 16 Juni 2011 om 20:25
de link moet http://knitionary.blogspot.com/2011/04/mother-hen-and-her-fa mily.html zijn mijn excuus voor het ongemak
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2011 om 20:47
Wauw zeg dat is een SUPER mooi kleedje.
Dat is echt iets waarvoor iedereen wel een plaatsken vind in huis.
alleen weet ik niet hoe daaraan te beginnen.
Ik weet ook niet of het prettig is voor jullie als iemand meedoet die helemaal
niet weet waaraan ze begint?
Ik hoor nog wel meer
groetjes
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2011 om 21:52

Door de reactie van IngeDeV begrijp ik nu niet helemaal wat de bedoeling is. Wilden jullie als een soort haakkransje dit maken (iedereen werken aan hetzelfde patroon), of is het, wat ik in de eerste instantie dacht, dat zoveel mogelijk mensen het internet gaan afspeuren naar dit patroon?

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2011 om 23:13

als je op de link klikt staat er verderop nog een aanwijzing over een zwanenkleedje inclusief patroon, dacht dat daar recentelijk om gevraagd was, heb het maar effe opgezocht KLIK

lydia wijsbroek
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 08:43

het is inderdaad de bedoeling dat wij als een soort van haakkransje zelf het kleedje gaan haken en dat wij dan zelf tot een patroon hier van komen.

na aanleiding van het zwanenkleedje die judy en ik ook hebben gemaakt kwam judy met de vraag of ik dit kleedje ook kende en omdat ik deze niet kende en er geen patroon er meer van is kwamen wij op het idee om het kleedje zelf te proberen te haken het leek ons leuk om hier meerdere personen bij te hebben.

vandaar deze oproep.

Geniet van elke dag!!!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 09:34

das echt een heel mooi kleedje , maar ik ben echt in haken nog geen held en snap niet goed hoe ik daaraan zou moeten beginnen .

Ik zou jullie enkel maar tot last zijn denk ik hahahah dus sorry

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 17:54
Ik heb het kleedje bewonderd, maar daar houdt het, wat mij betreft, mee op
Volgens patroon kom ik wel overal uit, maar zelf bedenken......nee, ook aan mij heb je niks.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns