Willy warmer |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hihi, zie t voor me, al die gezichten, als die kilt opwaait!
|
|
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig die rode gehaakte willywarmer. Ik heb er ook enkele gemaakt als kerstcadeautje, de reacties waren hilarisch. Oh en in plaats van breien in het rond kan je ook gewoon breien en de naden dan achteraf sluiten, veel gemakkelijker om te maken, als het enkel voor de grap bedoeld is. |
|
Semmama
Hobbywonder Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
|
Even kijken of het lukt...
Ik vind het wel grappig als "fopcadeau"
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
o die is cool !waar kan ik het patroontje vinden aub?
|
|
Semmama
Hobbywonder Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben onmiddelijk op zoek gegaan naar het patroon….
Echter ik vond alleen de beschrijving van een dames onderpantalon: Benodigd materiaal: dunne witte breiwol; 2 houten breinaalden; 1,75 m katoenen band (5 cm breed); 1,50 m smal lint; een haaknaald passend bij de breiwol; 1 knoop Op de site van linda magazine staat ook dat er geen patroon te vinden is.
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
SEMMAMA bedankt !
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh leuk dat patroon voor die willie warmer mag ik die van iemand ontvangen. ik wil er iemand voor zijn verjaardag mee verrassen door er een soort banaan en kokosnoten van te maken door een geintje van ons onderling hihihihii
ik verheug me nu al op dat gezicht
|
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedoel je dan een gehaakte of een gebreide?
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi krisis sorry voor de late reacktie ik heb het liefst de gehaakte dat is die met dat knikkerzakje eraan toch.
Die gebreide is dat broekje, die vind ik eigenlijk ook wel erg leuk, maar dus het liefst de gehaakte
|
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
De gehaakte die ik GEB gemaak, heb ik uit m'n hoofd gedaan, maar de basis van het patroon komt van raveley, zoeken op Willy warmer. Ik ben niet via de pc on line anders had ik hem wel even opgezocht....
|
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
oke ik zal even bij raverly kijken
voor andere deze heb ik gevonden bij raverly. http://www.ravelry.com/patterns/search#sort=best&query=willy warmer |
|
anita12
Newbie Lid sinds: 22 November 2013 Locatie: dordrecht Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
heeft iemand een nederlands patroon van een willy warmer
alvast bedankt |
|
frankvg
Newbie Lid sinds: 20 Oktober 2014 Locatie: NoordOostPolder Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
gaaf zo'n willy warmer boxer, ik zou er graag 1 of 2 willen hebben; zou je er misschien voor mij willen breien? ik ben een man, van breien heb ik dus geen verstand. mijn dank zou groot zijn.
groeten, fvg |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor mannen geldt hier hetzelfde als voor de vrouwen. Lees de hartelijk welkom bij Even voorstellen eventjes.
Het is hier een hobbyforum en naar jouw zinnetje te zien denk ik niet dat onze hobby's dezelfde zijn als de jouwe. En daarbij je moet de maten opgeven dan en dat willen we je besparen. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als vrouwen genoeg verstand hebben om breien te leren, waarom hebben mannen dat dat niet? Kunnen ze niet rekenen? Hebben ze geen wiskundig inzicht om patronen te lezen? Kunnen ze niks met hun handen? Wat sneu voor ze.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ken mannen zat die kunnen breien en nog mooi ook dus Frank pak op die naalden en ga aan de slag!
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
en nu zit hij als 'gast 13' te kijken naar de reacties die er op komen.
|
|
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
whahahaha bij een willywarmer en jouw bericht krijg ik daar enge associaties bij :P
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ja en dan moet je weten dat hij nu al als 'gast 18' staat.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook deze hoort volgens mij in de koffie corner, not ?
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |