Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Winterpret

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Winterpret
    Posted: 03 Februari 2012 om 10:09
Is het bij jullie al wit? Hier sneeuwt het, ik hoop dat er nog wat meer bij komt, leuk voor de kinderen. De oudsten hebben gisteren ook al geschaatst, vooral de oudste van 9 vindt dat prachtig om te doen. Dochter van vier stond voor het eerst op de schaats en zij vond het ook erg leuk. Door ons dorp komt de Elfstedentocht en daar wordt hier al druk over gepraat of hij wel of niet doorgaat.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Januari 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 10:22
Hier in Rotterdam is het wel koud maar nog geen sneeuw. De
sloten een opgespoten ijsbanen beginnen te bevriezen.

Heerlijk toch !!
x_3bc1bd1f
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 10:24
bij ons in Ranst word de sneeuw deze namiddag verwacht, het is nu wel bibberen het is hier nu - 9°, maar gelukkig droog
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 10:33
Het sneeuwt nog niet hier......nog een blauwe lucht, maar in de verte zie je wel een grijze lucht aankomen.
Joepieeeeeeeeeeeeee......vind het wel leuk hoor dat het gaat sneeuwen.
Ik moet wel uitkijken met de kou, eigenlijk mag ik van de artsen niet buiten komen met koud weer.(Dat kan fataal voor me zijn )
Maar ik kan binnen ook genieten van de sneeuw, door er naar te kijken
Het is hier trouwens min 7
Ik haak nooit af!

Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 10:38

Bij ons ligt al eenn heleboel sneeuw en het gaat nog doo

Hier is Zeewolde Flevoland

Ziet er mooi uit

groeten Willy

Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 10:43
Oh jaaaa.....ik vind het ook zo mooi om te zien 
Hier tegenover is een bos en als je uit het raam kijkt, als er sneeuw op de bomen ligt, of als de bomen wit gerijpt zijn van de vorst......nou....echt zoooooo moooi!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 11:01

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel koud hier in gennep maar nog geen sneeuw

weet ook niet of hier al geschaatst kan worden

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 11:02
Hier sneeuw het al vanaf 9 uur
vanmorgen en het gaat lekker
door
groetjes nathalie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 11:20
Pfff van mij mag het gelijk warm water regenen, ik hou niet van kou en sinds mijn beenbreuk (door een val op ijs) ben ik er helemaal klaar mee. Het ziet er mooi uit en voor de kinderen is het zeker leuk maar daar houdt mijn positieve blik op winterse kou op 
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 11:31
in Leidschenveen (Den Haag) is nog geen sneeuw, zelfs het ijs is niet betrouwbaar Maa wel koud
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 11:43

Hier sneeuwt het ook al vanag ong. 9 uur.

er ligt nu 5 cm. maar de kleine meid wilde wel naar buiten maar na 2 minuten gilde ze het uit en wilde ze al weer naar binnen want die sneeuw in het gezicht vond ze maar niks.

vanmiddag als het gestopt is met sneeuwen maar eens een pop met haar maken.

de oudste zou met de klas naar de ijsbaan gaan vanmiddag. maar je hebt wel kans dat dat niet door gaat ivm de sneeuw.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 11:48

er ligt hier al een aardig pak .N H

Ik vind het altijd wel een mooi gezicht ,maar ik ben ook bang voor vallen want ik heb een sterk verhoogd kans op breuken en daar zit ik niet op te wachten

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 12:11

Hier, Wijlre, ligt al sinds maandag sneeuw, ongeveer 7 à 8 cm. Volgens de weerman zou het hier vannacht min 17 geweest zijn. Te schaatsen is hier weinig, we hebben geen sloten. Ik kan ook niet eens schaatsen. Van mij mag het warmer worden.

Veel schaatsplezier voor de liefhebbers. Groetjes, Lida

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 12:13
hier in belgie nog geen sneeuw te zien ,maar is wel
voorspeld van af deze namiddag

ik vind het wel mooi als je er niet door moet voor het
weekend vind ik het ok na het weekend mag alles weg zijn

ondertussen wachten we op de lente
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 12:35
Het is hier al vanaf vanochtend aan het sneeuwen. Het stop nu , zo lijkt
gelukkig.

Er ligt hier zeker 10 cm
En net hoe de wind is gewaaid.
Moest net mijnnvoordeur open doen maar het lag al hoger.

En heel fijn mijn pup van zes maanden, weet niet waar hij zijn behoefte
moet doen. Eerste keer dat hij sneeuw ziet. Erg leuk om in te spelen.
Maar je behoefte doen nee hoor. Pfaff zal straks binnen dweilen worde


En heb 1 ziek kind thuis die niet over straat gaat, en 1 kind op school.
Word dus me de auto lekker met deze sneeuw bah. Inderdaad een bi
met warm water voor het gemak is niet zo erg.

Maar ik moet zeggen het is wel een mooi gezicht, maar functioneel,
nee niet echt. Wil alleen sneeuw hebben op de wintersport
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 13:29
We hebben hier een vijver voor de deur en als de winter het toelaat, is de hele buurt erop te vinden. Hartstikke gezellig natuurlijk. Met de sneeuw wordt het ijs wel minder geschikt om op te schaatsen. En hoewel ik zelf helemaal geen schaatser ben vind ik dat wel weer jammer.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 14:57
Joëlle mijn man is thuis gekomen, hij gaat naar school kind ophalen,
kan ik mijn zieke vent thuis blijven.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 16:06
Ik ben net weer binnen met koude oren, gisteravond heb ik een muts
gekocht, maar nu niet opgedaan, dom natuurlijk. De jongens zijn aan
het schaatsen op de sloten achter ons huis en de meiden spelen in de
sneeuw in de tuin. En straks lekker warme chocolademelk.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 16:08


Hier (in Hoogerheide,N.Br.) is het beginnen te sneeuwen om ongeveer 1 uur en het dwarrelt er nog op los, zij het dan in hele fijne vorm .Er ligt al weer 'n stevig pakje en ik was net op tijd thuis met m'n boodschapjes. Zal dit weekend wel geen visite krijgen zo. Maar verplicht binnen blijven heeft toch ook wel weer z'n charme.Chocomel overdag en vanavond 'n lekker gluhweintje!!!!
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 16:27
in dordrecht ligt al een heel pak sneeuw, maar mag van mij weer snel weg beter voor het post lopen Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns