Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Winterpret

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 16:35

Ik was een tijdje terug al in winterse sferen.

Nu ligt hier ook al meer dan 10 cm sneeuw. De hond vond het in ieder geval geweldig.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 17:01
Wij hebben een cm of 8 liggen met kattensporen, ze hebben een wilde dans door de tuin gedaan en zitten nu weer binnen. Ik weet niet of het erg geschikt is voor sneeupoppen of sleeën het ziet er zo nattig uit.

Ik gaf zieke kinderen vroeger een afwasteiltje sneeuw op de aanrecht, konden ze er toch een beetje mee spelen.

En als je een ovenschaal met een bodem water schuin in de vriezer zet, kunnen playmobile popjes sleeën en skiën.

Bovendien houdt de sneeuw van je zieke kind het dan iets langer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 17:09
Ik vrees met grote vreze..... er kómt me daar toch 'n grijze lucht aandouwen!!!
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 17:13
Je voelt het ook vaak aan je hoofd, hè? Ik dacht dat ik van de migraine af was, en dan voel je toch schele hoofdpijn, tot het echt goed sneeuwt. De lucht is nog helemaal dicht met een rozige gloed in het westen, wel mooi.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 17:17

ook in Den haag hebben we onze sneeuw te pakken, gelijk zitten alle wegen verstopt

(alsof ze anders niet dicht zitten)

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 17:20
hier in belgie is het rond 15 uur beginnen sneeuwen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 17:55

Bij ons in het midden van het land (Utrecht) is het vanmorgen wat uit de lucht gepoederd, je kon het geen sneeuw noemen. Om 2 uur is het echt overgegaan in grote vlokken.

Helaas geen sneeuwpoppen, de sneeuw plakt niet.

Maar wel met de jongens met de slee in de weer geweest en sneeuwballen gegooit met de hele buurt

Nu zitten we even op te warmen, we gaan zo naar het wokrestaurant voor mijn schoonouders hun trouwdag

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 18:30
hier in lienden hebben we zeker 15cm een prachtig gezicht het sneeuwt nog steeds een beetje het is echt prachtig maar je moet niet de weg op moeten brrrrrrrrrrrrrrrrr
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 18:37
Het begon hier om ongeveer half 11 met sneeuwen en het is doorgegaan tot een uur of half 4. Uiteindelijk lag er een centimeter of 8. Mijn buurjongetje wou er een iglo van maken, maar de sneeuw plakt niet.
Voor kinderen is het geweldig, maar van mij mag het ook warm water regenen hoor.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 19:29
Wij hebben hier nu een Cm o 5-6 echte kwaliteiten sneeuw liggen .
Heel mooi wel natuurlijk jammer dat het verkeer overal zo in de knoop zit.
Maar heel romantische beelden dat wel.
Warme groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 19:39
Hier ligt ook veel sneeuw! . Vind het zo gezellig dit weer 
Ik ga nu lekker douchen.....dikke pyama aan.......op de bank.....voeten op m'n voetenbankje.....de gaaien en hondje erbij.......breiwerkje erbij.....tv aan en onder het breien goede tijden en de voice kijken.....bakje koffie met wat lekkers erbij......sneeuw buiten en binnen gezellig warm
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 08:14
Vanmorgen om 6 uur was het hier min zestien .
KOUD HÈ

Ik haak nooit af!

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 08:53
dat zijn temperaturen waar ik niet aan wil denken nu ik nog zeker 4 uur de kou in moet met de post Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 11:25
Oooohhh nee hè!!!! Kleed je aub goed aan hoor!
Anthony is naar de sportschool......ook met de fiets
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 14:23
Het was hier vanochtend -16
Maar nu is het heerlijk.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 15:40
vanmorgen ( 7.00) met het hondje buiten in de dichte mist. Nog geen honder meter zicht. Bij het opklaren zaten alle bomen onder de rijp. Zo mooi
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 16:55
marileen had me erg goed aangekleed leek wel eem michilain vrouwtje maar ben wel wat gewend hoor maar het altijd fijn om weer lekker warm thuis te zijn Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 23:00
Hihihi een Michilainmannetje .
Ik geloof graag dat je blij was dat je weer lekker thuis kwam. Gezellig is dat dan hè? Opwarmen met een lekker heet bakje koffie, thee of chocolademelk. Leker bij de kachel. Kun je echt van genieten dan!
Ik heb net ff buiten op de thermometer gekeken en het is hier nu min vijftien......zal nog wel meer naar beneden gaan onder de morgen.....dan is het altijd nog kouder hè? Straks lekker in m'n warme bedje .......m'n elektrische deken staat al aan.....heerlijk
Ik haak nooit af!

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 23:07
slaap lekker Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 23:11
Dat zal wel lukken denk ik .
Jij ook lekker slapen hè!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns