Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWist je dat?

 Reageer Reageer Pagina  <1 161718
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2010 om 20:42

Originally posted by Prideke Prideke wrote:

WJD :

Ik morgen jarig ben
Daar vreselijk tegen op zie, altijd al.
Het allemaal te veel stress vind geven
Vroeger standaard ziek was dan.
Toch weer een feestje geef op 2 dagen
dat mij minder belast
Ik er toch chagrijnig van ben
Al mijn creatieve rommel op moest ruimen

Joh je moet al je spullen niet opruimen, gewoon laten liggen, staat toch gezellig.

Ik hoop dat je toch een fijne verjaardag zal hebben. Laat het maar gewoon over je heen komen.

odette
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2010 om 21:53

Simone,

ik wil je ondanks alle stress die je hebt toch feliciteren met je verjaardag en dat je er toch een hele mooie en gezellige dag mag hebben.

ik net mijn 3de blok voor knit-a-square heb afgemaakt.

ik morgen even een foto plaats.

het daar nu te donker voor is om een foto te maken.

ik dit blok zelf zo leuk vind dat ik het wil verwerken in een deken.

nu de comp. uit ga zetten en ga slapen.

welterusten allemaal en tot morgen

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2010 om 09:24

Wisten jullie dat:

Ik tegenwoordig sport op de wii en daardoor mijn hobbydoostijd in het gedrang komt.

Ik ook heel veel haak, brei en kaarten maak. En we bovendien de hele kamer hebben aangepakt in de voorjaarsvakantie. (verven en behangen)

Dat onze radiator kast staat. Hij is nog niet klaar. Er moeten nog manden in. Maar hij is wel geverft en de ombouw is klaar. We weten alleen niet zeker of we bovenop nog verder gaan. Er is nog een klein stukje over tussen de bovenkant van de kast en het plafond. Maar ik heb wel eindelijk een brede vensterbank in het voorraam. Mijn planten hebben zo'n drie jaar op de verwarming gestaan. Kwam hun kwaliteit niet ten goede. En ik heb al niet zulke groene vingers. Het is echt een wonder dat ze het zo wie zo overleven.

Manuel de zesde ziekte heeft. Het is een kinderziekte die begint met 3 tot 5 dagen hoge koorst. Als de koorst gezakt is krijgt het kind uitslag. Meestal alleen op de buik maar bij hem zit het ook op zijn hoofdje. Gelukkig schijnt het niet te jeuken. En is de koorst sinds gisteren helemaal weg.

Hij een beetje chagrijnig is. En enorm kan mopperen. Hij een hees stemmetje heeft en het dus eigenlijk wel grappig klinkt. Hij is echt ontzettend moe. Kan met moeite twee uur achter elkaar wakker blijven. Dan moet hij echt gaan slapen.

Ik hem gisteren drie keer heb omgekleed. Eerst vanuit zijn pyjama in zijn kleertjes. Een half uur later kon ik hem opnieuw omkleden omdat ie zich helemaal ondergepoept had. En nog voor de morgen goed en wel om was gaf hij een hele bulk over. Kon ik weer overnieuw beginnen. Ik had hem op schoot dus jullie raden meteen wat ik zelf mocht.

Hij vanacht moest huilen. Hij had enorm veel geplast. En jawel hij was nat, ik mocht hem omkleden. Ik had geen pyjama meer. Dus heb ik hem fijn aangekleed. Had ik vanmorgen een makkie. (al heeft hij nog niet gepoept. Dus ik ben benieuwd wat ik straks aantref als ik hem uit bed haal)

Ik tegenwoordig op dinsdag morgen samen met een buurvrouw brei. Zij heeft twee kleine kindjes. Mogen de kindjes lekker samen spelen (al is haar jongste daar nog een beetje te jong voor) en kunnen wij volop breien. (ze komt vanmorgen niet vanwege Manuels nog besmettelijke kinderziekte) Het is super gezellig.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Miepje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 179
Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2010 om 18:41

WJD

Ik vanmiddag op de fiets naar het tuincentrum geweest ben
Ik daar helemaal de voorjaar in mn bolletje heb gekregen
Ik een bak voor aan het balkon gekocht heb
Ik er nog niets in heb gezet omdat ik eerst wilde zien hoe het stond en hoeveel bakken ik evt kwijt kan
Ik na een middagje sneupen trek had in een lekker kopje verse muntthee en ik dat net voor mezelf gezet heb
Ik daarna aan het koken sla
Ik vanavond weer ga opruimen en misschien nog een sleutelhanger ga maken, omdat ik mijn fietssleutels nu zo kaal vind
Ik iedereen een fijne avond wens!

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2010 om 21:00

Wist je dat

ik vandaag ben wezen zwemmen met mijn vriendinnen en schoonzus ,daarna gezellig samen koffie heb gedronken

Wist je dat we op kraamvisite moeten , omdat de overburen een zoon hebben gekregen , en dat ik een leuk baby pakje heb gekocht , en voor zijn oudere broertje een oplader met autotjes heb gekocht ,want zo'n knulletje staat ook te kijken of hij wat krijgt .

Dat ik vanmiddag boodschappen heb gedaan ,en toen de zus van een vriendin van mij tegen kwam en dat ze praten praten en nog eens praten kan .Zodat ik verkleumt thuis kwam.Dat mijn man me net wilde bellen op mijn mobiel ,omdat hij bang was dat er wat gebeurt was.

Thuis gekomen zulke koude voeten had ,dat ik sokken en mijn dikke pantoffels aan heb gedaan . met een heerlijk glas hete thee en een pinda koekje heb genomen ha ha

Cahtarina ik wens je veel sterkte met je familie , de hele dag malen je gedachten rondom je familie omdat je bezorgt bent ,en daar wordt je zo moe van .

groetjes van Rita 2       

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2010 om 10:08

Wist je dat

* het al eenhele tijd geleden is dat ik hier iets gepost heb

* het nu dus maar weer eens wil doen

* ik bezig ben met hoookes zpagetti

* dat erg leuk is

* met mijn oudste dochter druk ben om spulletjes te maken die ze wil verkopen op de opening van de camping van mijn zus in Frankrijk

* dat superleuk is

* maar wel veel werk, hihi

* wij volgend weekend gaan skien met 15 volwassenen in Frankrijk

* ik het erg leuk vind, maar wel zonder kindjes ga, en dat is niet makkelijk.....

* maar het is maar een weekend, dus snel voorbij

* ik iedereen sterkte wil wensen die het nodig heeft, met ziekte en pijn..

* ik wil zeggen, geniet lekker van deze heerlijke zonnestraaltjes!!

 

**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 10 April 2010 om 20:42

Wisten jullie dat...

...dit topic heel ver weg gezakt was.

... ik hem leuk vind dus hem maar weer tevoorschijn haal

... ik het afgelopen paasweekend (van zondag tot woensdag) buikgriep heb gehad. Ik dinsdag bijna te beroerd was om voor Manuel te zorgen. Maar hij super lief en vrolijk was. En het daarom toch heel goed ging. Ik eerlijk moet zeggen dat ik de avond daarvoor aan de Heer had gevraagt of Hij wilde helpen. En het maar weer blijkt dat bidden toch echt werkt.

... we vandaag met schoonpapa, -mama en -zus naar de Nederland Zingdag van de EO zijn geweest. We met 1100 mensen hebben gezongen, geluisterd naar sprekers en muziek en zo hebben genoten. Wat een schitterende dag. Mijn hoofd zit nog vol. Mijn hart is stil en rustig en waar het vol van is... daar loopt de mond van over. Vandaar dat ik het even moet delen met jullie. Ik houd zoveel van God.

... ik de laatste tijd wat minder op het forum ben. Dat komt omdat ik vooral druk ben met Manuel, mijn eigen lijf die wat minder wil (volgens de dokter is het nog ontzwangeren. Dus daar houden we het maar even op) en natuurlijk handwerken. Heerlijk om in de uurtjes die over zijn mijn handwerkje op te pakken. Bovendien zit ik tegenwoordig veel op de wiifit. Ik wil meer bewegen. Al is daar de laatste weken dan weer weinig van gekomen. Met voorhoofdholteonsteking en buikgriep is sporten niet zo heel prettig.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 10 April 2010 om 20:51

 W.J.D

--  ik weer terug ben uit Groningen

--mijn dochter weer thuis is van een operatie

--zonder complicaties

--ik daardoor blij ben

 

groetjes geesje
Back to Top
Butterfly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 401
Direct Link To This Post Posted: 11 April 2010 om 11:44

WJD:

-Ik gisteren een koopje had
-Dat ik mohairwol +/- 1 kg voor 3 euro heb kunnen kopen op de rommelmarkt
-Dat ik ook nog een aantal breiboeken van de HEMA kunnen kopen, moddellen en de kleur van de truien niet van deze tijd, maar de moddellen om te breien nog goed te gebruiken is.
-Dat ik een heel makkelijk boekje heb gevonden om te kunnen breien en haken voor beginners, ik had gelijk wat aan

Groetjes Carla.



Mijn blog over haken, breien en borduren:

http://hakenbreienborduren.blogspot.com/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 11 April 2010 om 12:57
Hemaboeken zijn altijd leuk, voor de inbreipatronen en andere steken en om je te bescheuren over de snorren en kapsels.

Jij bofte. Ik ga a.s. zaterdag proberen een plekje op de Koninginnevrijmarkt te bemachtigen en als ik daar dan kom te staan, hoop ik ook koopjes te kunnen scoren bij andere aanbieders. En ik duim al voor mooi weer. Ik heb daar wel eens staan bibberen met aldoor hagelbuien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 11 April 2010 om 12:58

... ik blij ben voor Geesje dat het goed gaat met haar dochter. Ik haar dat ook van harte gun. Je kan het goed gebruiken.

... ik me een nulletje vergist heb. Het waren geen 1100 mensen die meezongen zaterdag maar 11.000. Tja, ik vergis me wel vaker in nulletjes. Voor mij niet zo heel vreemd. Gelukkig weet ik dan wel weer heel goed voor welk maximum bedrag ik per maand ongeveer uit kan geven. Anders zou Marco vast grijze haren krijgen. 

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2010 om 11:23

Dat ik weer migrane heb al weer 2 x

In december en Januari 3 x en ik kreeg de pil febr, mrt en april geslikt en de laatst weken van april weer denderende hoofdpijn en migrane dit schoot niet op en Piet zei maak maar weer een afspraak bij de huisarts.

Daar schoot ik ook niets mee op want als ik een aanval op voelde komen moest ik een half uur van te voren maar een pil in nemen pppppffffffffffffffff ja hoor hoe doe ik dat ??????? en hij zei Piet is aan de beurt en ik was zo onderste boven dat ik niets meer vroeg.

 afgelopen dinsdag moest ik terug en hij nam de tijd want het was ook niet leuk waar ik mee kwam ( 10 dagen koppijn en een migraneaanval ) in 14 dagen.

Heb nu medicatie en vandaag voor het eesrt geen hoofdpijn dus afwachten maar weer want koppijn verziekt je leven zeg niet normaal, niet dansen geen leuke dingen doen enz; enz,

18 mei terug en is er geen verbetering naar de neuroloog.

 

groetjes Corrie

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2010 om 14:51
He balen meid. Het zit je niet mee. Ik hoop zo dat deze medicijnen gaan helpen. Gelukkig nam de dokter je nu serieus. Sterkte er mee.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2010 om 17:40
Ik hoop zo dat deze medicijnen gaan helpen!
Veel sterkte
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2010 om 11:08

wat vervelend voor je. ik hoop dat deze medicatie wel gaat helpen en blijft helpen want al die hoofdpijn is ook niet fijn

 

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 09:11
Ik vandaag weer heel druk aan het haken ga.
..........Hoop dat ik mijn mobile figuurtjes dan af kan
krijgen.
..........Er in het totaal ruim 6000 unieke bezoekers
mijn blog hebben bezocht.
..........Jullie in het totaal samen 17,082 bezoekjes
brachten.
..........De laatste unieke bezoeker uit Marokko kwam.
..........Dat daarmee de bezoekers uit 50 verschillende
landen komen.
..........Dit allemaal sinds het oprichten van mijn blog
i.n februari.

.........Ik veel aan meia en mimisa denk de laatste dagen
.........Ik morgen aan het engeltje hoop te beginnen
.........Ik iedereen veel sterkte wens waar nodig
.........Ik ieder ander gewoon een fijne dag wens.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 161718

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns