Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 125126127128129 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 18:21
wist je dat ik volgens de gemeente in aanmerking kom voor een voedsel pakket per as donderdag.. ik ben perplex
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 18:42
Fijn dat het kan Thian, maar erg dat het nodig is.

Ben trouwens blij voor je dat je de tekentafel hebt verkocht.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 21:19
Originally posted by thian thian wrote:

wist je dat ik volgens de gemeente in aanmerking kom voor een voedsel pakket per as donderdag.. ik ben perplex
Macaroni de luxe LOL of dat hopen we voor jou. Goed toch, jij hebt weinig te besteden & daar zijn die pakketten voor.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2017 om 14:59
dank jullie wel
zolang ik af moet lossen krijg ik het ws
en dat is fijn.. dan eet ik gezonder
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2017 om 21:33
Wist je dat ik weer even een ander projectje aan het doen ben (van alleen de zelfde deken breien elke vrije minuut van de dag word je soms niet helemaal goed :) )


Kastje aan het schuren en opnieuw verven, en daarna gordijntjes ervoor maken!
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2017 om 21:50
tegen de wand schroeven als ie klaar is met leuke dingetjes is ook leuk
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12058
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 00:00
wist je lelie dat je met dat glas van vroeger, dat dunne ramenglas, dat je daarmee van je kastje heel mooi de verf afkrijgt? Met een hamer op het glas slagen en de stukken met een bolle of echt rechte kant kan je dan gebruiken om de verf eraf te schrapen. Zit je in een keer tot op het blote hout. In het begin is het efkes zoeken en je moet wel oppassen voor snijwonden. Ik heb hier zo de hele eetkamer (grote kast, dressoir, tafel met van die pilaarpoten, 6 stoelen met van die gedraaide poten gedaan), de chambrangs (deuromlijstingen) van het hele huis, en nog tal van kleine meubelstukken. Heb je niet zoveel stof rondvliegen.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 09:00
Dat is een handige tip! Ik heb het nu deels met een verfkrabber gedaan, dan werkte ook op sommige delen, maar niet overal
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 09:28
Waar je me de verfkrabber niet bij kan insmeren met afbijt .
Wel in een goed geventileerde ruimte doen .
Je haalt er zo de vieze drab af .
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 09:34
Ja daar had ik nu niet zo'n zin in, ik wilde het geverfd hebben zodat ik al mijn spullen erin kan zetten. Huisje staat nu nog vol met verhuisdozen enzo. 
Ik heb me wat staan pulken met die afbijt op mijn vensterbank.. De vorige bewoners hadden het allemaal overgeschilderd, maar het was gewoon steen (en het zag er niet uit). Dus ik heb 4 lagen verf eraf staan halen met afbijt. Maar resultaat mag er wel zijn!

Ik heb de rest van het kastje gewoon met schuurpapier gedaan, ging ook goed :) 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 11:45
Het scherpe glas-advies is heel handig. Ik heb er ook wel een schraapstaal voor gebruikt. Goed naschuren met schuurpapier te beginnen met grof (80) en in fases opbouwend tot fijn (600). Afhankelijk van de kleur die je eraan wilt geven kan je meerdere grondverflaagjes erop zetten. 

De afbijt heb je nodig om alle oude lagen er af te krijgen als je er ander materiaal op wilt zetten. Bijvoorbeeld als je een oorspronkelijk geverfd kastje met een transparante beits wil afwerken. Maar als het geverfd was en je wilt het opnieuw verven, is dat niet nodig. 

Leuk klusje. Succes! Smile
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12058
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 12:57
wisten jullie dat jullie mij nu stillekesaan sterkte mogen beginnen toewensen? Onze huisdokter is eind vorig jaar op pensioen gegaan dus moesten we op zoek naar een nieuwe. In onze gemeente zijn veel groepspraktijken maar die hebben allemaal een patiƫntenstop. Dus zouden we al een dokter moeten zoeken buiten de grenzen, wat ik dus absurd vind. Woensdag dan maar een van de twee dokters gebeld van binnen de gemeentegrenzen die nog alleen werken en hopen dat zij (een vrouwelijke dokter dus) geen patiƫntenstop had. Bij onze oude dokter kreeg je voor griep 2 en heel soms 3 dagen. En je was genezen. Nu krijgt hij ineens een week. En dan denk ik, dokter het is een mannengriep, hoe langer je geeft hoe langer het duurt.
Dag 4 dus van de mannengriep bestaat alleen maar uit zuchten, blazen, hangen, hoofd vasthouden en snuffen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 12:57
Leuk, ik ben heel benieuwd
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 13:09
Ik wens je inderdaad sterkte, bep.
Nieuwe HA is altijd erg wennen als je er al een gevonden hebt.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 13:19
Sterkte Bep! 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12058
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 13:43
dankjulliewel. Had ik echt nood aan.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 13:52
Zou een bak aardappels om te schillen niet helpen .

Geeft afleiding en is niet zo zwaar ,goed om weer op gang te komen
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 15:51
sterkte bep
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 15:54
ik heb heel veel fruit en wortels gehad
en heel veel andere lekkere dingen
en zelfs douche spul in het packet
echt fijn en een hele stapel brood

en bij de lidl hadden ze plakfolie voor 1,50
en nu hebben we het bureau heel mooi strak wit geplakt
echt mooi geworden, er zit geen bubbeltje in
en lekker modern en fijn om aan te werken
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2017 om 15:54
Originally posted by bep bep wrote:

dankjulliewel. Had ik echt nood aan.
Mijn huisband gaat dan altijd een stuk fietsen om het snot op gang te helpen richting uitgang . . .
Ook lekker met dit weer LOL, 3 kwartier tegen de wind in en dan ben je met 5 minuten weer thuis LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 125126127128129 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.648 seconden.
Lang Yarns