Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 140141142143144 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2017 om 09:29
Dat ik zei dat ik niet begreep hoe dames hun haar droog (willen) houden is meer omdat wat ik ook probeer ik toch altijd een nat hoofd krijg.
Als ik zo ga zwemmen dat mijn haar niet nat wordt dan krijg ik kramp in mijn nek.

Ik kan echter wel begrijpen dat iemand bang is in het water en vooral niet kopje onder wil.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2017 om 19:52
Wist je dat ik me afvraag hoe het met bep is?
Ze zou toch afgelopen week op vakantie gaan met haar dochter?
Ik hoop dat ze de reis zonder al teveel stress is doorgekomen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2017 om 22:46
Grote Griezels, da's waar ook. Shocked Benieuwd naar alle belevenissen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2017 om 15:38
Wist je dat het allemaal reuze is meegevallen? We zijn niet naar zeeland gegaan. De dochter is niet zelf met de auto naar ginder (Helchteren in België) gereden. Mijn man heeft me zondagnamiddag naar ginder gebracht en is mij gisteravond terug komen halen.

wist je dat ik er een vriendin bij heb? Zo een echte vriendin die alles tegen je kan zeggen zonder dat je kwaad wordt, maar zelf beseft dat andere mensen dit niet mogen zeggen?

Elke keer dat je grootouder wordt zouden ze volgende rechten moeten voorlezen : "U hebt het recht om te zwijgen. Indien u geen gebruik maakt van dit recht, kan alles wat u zegt tegen u worden gebruikt".

vb. bep, kom je mee op de schommel? Ant. nee want mijn poep is te dik, die kan er niet mee op. En dan kijken ze eens en vragen om te duwen. Of bep, mag ik op uw schoot? En dan zitten ze op uw schoot, zak je wat onderuit en is het bep, ik zit niet goed meer. Ant. dat komt door mijn dikke buik.

Op vakantie dus dag drie 's morgens. Ik kom uit de badkamer en kk1 staat al te wachten. Ze geeft mij een hand en we gaan naar buiten en onderweg zegt ze : bep jij hebt een dikke buik en een dikke poep. Ik bekijk haar en knik bevestigend en ze zegt : ik mag dat zeggen hé bep, want wij zijn vriendinnen, andere mensen mogen dat niet zeggen. 'k zeg nee andere mensen mogen dat niet zeggen want dan word ik boos. 's Avonds aan tafel zegt ze het nog eens en mijn dochter hoort het en zegt dan : zoiets zeg je niet. Haar antwoord : jawel want de bep en ik zijn vriendinnen. Ik zat naast haar aan tafel en ze bekijkt mij in profiel of ik het met haar eens ben en opeens komt er uit : bep jij hebt een snor. En toen ben ik proestend van tafel gegaan en heb er niks op geantwoord met de gedachte aan die rechten.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2017 om 15:52
Whoehahahahaha

Heerlijk zo een vriendin! Die zijn zeer zeldzaam, je bent er vast erg zuinig op.

Fijn dat het is meegevallen en dat je fijne dagen hebt gehad.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2017 om 18:03
Ho fijn Bep dat alles zo goed meegevallen is en dat kleintje zal zich dat later herinneren en zich goed schamen maar nu is ze toch zo fier met die goede vriendin en dat zal haar ook bijblijven.🤔
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2017 om 18:42


Met zoveel complimenten kan je vakantie niet meer stuk! Ook fijn dat de reis en het verblijf je meegevallen zijn. Welkom terug op het hobby-honk hier.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2017 om 18:02
Fijn dat je vakantie goed gegaan is.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2017 om 19:08
Fijn weer wat van je te lezen, en meteen de hoofdprijs, wat een geweldig verhaal.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2017 om 20:14
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik denk dat C4th niet meer uit haar bed durft en dat lw naar ierland aan het zwemmen is?


Ben het bed uitgekomen hoor, al het beddengoed aan elkaar geknoopt en zo via dat "touw" naar beneden geklommen LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2017 om 22:57
gelukkig want als ge er uit valt, valt ge wel diep hoor. Maar het is zalig om in en uit te stappen hé?
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2017 om 09:59
Wist je dat spiegelfolie wel heel erg scherp is, en vervelende gevolgen heeft bij het typen?
We hebben een nieuwe voordeur, met glas waar een zwart rooster voor zit, ik dacht dat rooster houdt de inkijk wel tegen. Niet dus, dan maar spiegelfolie ervoor doen. Maar die troep is zo scherp, heb nu in twee vinger een snee, een ervan (wijsvinger) doet nog steeds pijn als ik een toets indruk.

Inkijk is wel verholpen (overdag) en het is zelfs zonwerend dus nu lekker koel in de hal (euh, halletje).
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2017 om 10:42
Wij hebben een plasticfolie gekocht bij Gamma dat op het glas van het voordeurruitje bevestigd wordt. Het ziet er uit als gebloemde glas zoals je dat misschien kent van de glazen tafelbladen van de rotanmeubeltjes uit de jaren 60. Het ontneemt alle inkijk, is niet scherp, afwasbaar, enigszins zonfilterend. Ideaal, maar niet echt goedkoop.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2017 om 18:30
VSM en Dr. A. Vogel hebben crèmes voor snellere genezing van wondjes. Ideaal voor haaksters en breisters, omdat je je vingertoppen liever heel hebt. Kleine sneetjes zijn zó weer dicht. Gewoon vragen bij Etos of Kruidvat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2017 om 17:27
O Magtetlt, door jou bericht herinner ik mij dat ik een keer iets heb gekregen voor wondjes, ja gevonden het is VSM eerste hulp zalf.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2017 om 17:29
O nee, mag alleen op intacte huid, niet bij open wonden. Hm, alleen aanbrengen op een intacte huid............. maar waarom dan een intacte huid heeft toch niets nodig?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2017 om 17:33
Calendulan-zalf van VSM mag op wondjes. Het is een zalf die gemaakt is van goudsbloemen. Wij hebben dit middel altijd hiervoor in huis.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2017 om 09:02
Goh, is dat van goudsbloemen? Die heb ik nu in de moestuin staan (met dank aan de AH moestuinpotjes)
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2017 om 09:31
Calendula officinalis is de goudsbloem. Ook bij mij staan ze in ruime mate in de moestuin. Heel vrolijk om te zien. Ik oogst de gele kroonblaadjes om te drogen en thee van te zetten.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2017 om 11:15
Met open wonden bedoelen ze iets anders - volgens mij bedoelen ze dan een wond die niet sluiten wil.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 140141142143144 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns