Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 142143144145146 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 08:26
Hier is het vandaag een feestdag ,half oogst,en Moederdag,dus alle moeders worden verwend door hun kids ,ik ben 43 jaar geleden wel echt verwend met een dochter ,wat gaat de tijd toch snel he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2017 om 08:52
Hier staan allerlei leuke adviezen en tips.

Leuke site met veel tips en voorbeelden. Je kunt er gratis lid van worden.

Nog zo 1.

Er staan hier leuke filmpjes over hoe je gereedschap kan gebruiken.
 
Gemakkelijker een dekbedhoes om dekbed doen.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2017 om 20:03
wist je dat die met dat gereedschap keigoed gevonden is. en de rest ga ik eens op mijn gemak bekijken. dankjewel creaans.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2017 om 08:58
Die 5 minute filmpjes daar heb je er een heleboel van - ik kan er naar blijven kijken, maar het is zo jammer dat er zo veel achter elkaar
staat - dan ben je de helft alweer vergeten aan het eind.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2017 om 11:24
Ja, ik vind het ook zo goed met het gereedschap, zo handig, simpel, maar kom er maar eens op.
Veel kijk plezier met de rest, Bep
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2017 om 08:35
Als je de maker van die video aanklikt zie je dat ze ook veel crea-doe filmpjes hebben en daar zitten hele leuke bij.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2017 om 13:48
wist je dat je aan het weer kon zien dat wij met vakantie waren?

Al met al viel het eigenijk nog mee. Harde wind (vliegerweer, grote bellenblaasweer, markt- en winkelweer). Stormweer met 1 knal dat we dachten dat er iets ontplofte. 's avonds en 's nachts regen. Zon, donkere wolken, regenboog, 1 vallende ster (zonder knal). En dan heb je woensdag. Maandag en dinsdag, ikke mooi elke keer mijn regenjas aan, voor je weet maar nooit en altijd droog gebleven. Woensdag waaide het het hardst. In de namiddag gingen we over de camping wandelen en het zwarte stuk in de lucht was vlug overgewaaid. Dus een regenjas zal wel niet nodig zijn. De anderen hadden wel een regenjas aan. We zijn een stukske op de camping en er komt wat lichtgrijs af. Vallen daar druppels uit. Toch verder gestapt want 'het waait wel vlug over'. Ja dat dacht ik dus. Niks van. Gieten!!!! Met 6 onder een schrale notenboom geschuild. Het minderde en we gingen toch maar terug gaan naar het huisje. 5 meter terug moesten we een straatje in. Dus vlug stappen en dan was het pas echt met bakken uit de lucht. Dus met allemaal zo diep mogelijk de haag in om zo weinig mogelijk te verzuipen. Pijpestelen, hagelbollen, we zagen niks van de regen en daar stonden we met 6 op een rijtje in een haag, (ik en mijn dochter gieren van het lachen, de mannen met een nors gezicht). Het minderde en toen zijn we verder gegaan. Toch nog 15 meter verder gekund en opnieuw van hetzelfde. Gelopen naar een caravan die een overdekt terras had en daar een kwartierke staan wachten. Toen het minderde in één ruk thuis geraakt, welliswaar ik op blote voeten omdat het water in de goot zo breed en diep was dat ik mijn goede schoenen had uitgedaan (mijn slechte stonden in het huisje). Zeiknat ben ik dus gierend thuis gekomen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2017 om 14:58
Dat is een stevige survivaltocht geworden. Goed om de zinnen te verzetten en de realiteit thuis weer op te kunnen pakken. Precies op het verkeerde moment de regenjas niet nodig denken te hebben, ken ik ook. Houd de humor ervan vooral vast! Leuke herinneringen voor als het dagelijkse leven een keertje saai is.    
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2017 om 20:40
humoristisch was het zeker, voor ons getweejen toch. Vooral het gezicht en gebibber en gemopper van mijn man. En ook van het gelach voelde ik mijn blaas opspelen, en mijn dochter zei : laat maar lopen mama, ze gaan het toch niet zien want ge zijt al helemaal nat.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2017 om 22:16
Daar had je dochter helemaal gelijk in.   

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 10:07
Als je daar de humor van in kan zien heb je toch een geweldige tijd. Zelf had ik een werkvakantie, ik zat hoog en droog en ben maar
sporadisch buiten geweest - zo blij dat ik weer thuis ben.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 11:29
Toch een speciale vakantie geweest dan. Maar ja wel jammer als je zulk slecht weer hebt. Dan kun je het maar beter in het huisje gezellig maken met warme chocomelk, en omdat het slecht weer is mag er dan wel een flinke dot slagroom op vind ik. En verder het gewoon zonnig in het huisje maken, dat moet jou wel lukken Bep.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 23:21
Dat was toch een leuke vakantie voor je Bep, zo te lezen, wel speciaal met zulk weer.
Maar fijn dat jullie de humor er van inzagen, het is toch niet anders, dus maak er maar wat van.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 23:40
dit was dag drie, dan heb ik nog niet verteld van dag 1. aankomstdag.
Nieuwe jeans aan, goede schoenen. We gingen naar het strand aan het haventje om 'krabbekes te vangen' door stenen om te draaien en daar de vangst onder te zien. Mijn goede schoenen verruild voor mijn lievelingsschoenen die weer mee op vakantie mochten. Uit de kant komt toch altijd zo een rioolbuis om het regenwater af te voeren en dan maakt dat een geultje met slib. Het was maar een 30 cm breed en ik zeg tegen de kleindochter : oei nu moeten we springen. En ik spring en ik schuif uit. Heel mijn linkeronderbeenpijp van mijn nieuwe broek onder het slib. Lachen geblazen. Mijn man komt ondertussen ook toe en hoort van de schoonzoon dat ik gevallen ben en vraagt hoe dat komt en of ik me niet had pijn gedaan. Ik zeg ik moest over een geul springen en wijs met mijn handen een goeie 90 cm aan en alleen mijn broek en lievelingsschoenen zijn vuil. Weer gegier langs alle kanten en toen heb ik maar opgebiecht dat het maar een 30 cm geultje was. Maar ik ben wel fier op mezelf want ik heb eindelijk die schoenen weggegooid
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2017 om 10:52
Echt ??? ik ben zwaar geshockt Shocked
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2017 om 11:23
Toch goed dat je ze nog even bewaard had ,en voor de zekerheid meegenomen had.

Lief van je man dat hij het eerst aan jou dacht,of zal die gedacht hebben nu gaan eindelijk die schoenen weg .?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2017 om 17:48
geschokt? Ze moesten wel gaan nu want ze waren blijkbaar niet meer te vertrouwen.

En het is vooral dat laatste mutti, hij vertelt het aan al de ingewijdenen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2017 om 21:47
Oh-oh... met zulke bokkensprongen moet je wel rekening houden met je profieldiepte van je zolen. Als die 0,00 MM geworden zijn, ga je onderuit. Als je je maar niet bezeerd hebt. 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2017 om 08:48
Goed zo ben, ik heb ook mijn teensleffers weggedaan ,vrijdag ging ik nog SNEL bij dochter poetsen omdat ze naar huis komt ,ik ben daar over twee emmers geschoven met linker zij op de natte vloer en nu zit ik hier met een rib die veel pijn doet en mijn lieve slefferkes weg.....nu kan ik er mee lachen de pijn is minder....
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2017 om 16:32
voila sé met pareltje erbij bevestigen wij ons imago van domme belgen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 142143144145146 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns