Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 4647484950 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 13:59
Ja, DAT weten wij Ollanders ook wel hoor alleen heet dan een plak kaas geen schel haha...m.n belgische vriendin had het ooit over huizen die afgesmeten weren, bij ons heet dat dan afgebroken...allez, smijt het maar op enen hoop, we verstaan mekare toch wel, niedan..houdoe..
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 14:16
dus oppassen geblazen als ik in Nederland om een uitsmijter vraag?
Tenzij het een ''bink' van een buitewipper' is natuurlijk, dan gaan we niet reklameren. Dan stuur ik hem wel om een uitsmijter.

Ik had dat dus nog nooit gehoord dat de kwade sterke gespierde met littekens ontsierde man aan het portaal (van een discotheek meestal), een uitsmijter is. En meestal zijn dat geen zachte eitjes.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2015 om 17:56
De grote kuikens hebben de legnesten ontdekt, niet om een eitje in te leggen maar om al het kif er eens uit te spitten, misschien
ligt er onder al dat spul nog iets eetbaars - je weet het niet hè ??? Het hok ziet er van binnen nu ontploft uit.
De kuikens zijn overduidelijk van een verschillend ras, die groten piepen constant - die kleintjes hoor je alleen als ze op ene opkijken en
hun "moeder" dan niet meer zien.
Als de groten een oplawaai krijgen, piepen ze en rennen ze snel weg, die kleintjes kijken verbaasd op en gaan dan iets verderop zitten/liggen/krabbelen/scharrelen.
Heb er vanmiddag naast zitten breien - zo leuk, genieten nu het nog kan - in december zijn ze volwassen.
 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2015 om 22:11
wist je dat er als 'beginnende' moeder stilletjesaan ogen op je rug groeien.
Dat die heel lang meegaan, zo totdat de laatste uit huis is?
Dat die nadien nog wel functioneren, maar het zicht neemt af.
dat als er ineens kleinkinderen komen logeren, je beseft dat het zicht toch wel heel slecht is maar dat het maar een paar dagen duurt eer het weer optimaal is.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2015 om 13:03
Die had ik al ,want als beginnende juf heb je die ook hard nodig .

Bij een reunie stond er eens een oudleering plotseling op m,n rug te kijken .
Toen ik vroeg wat er aan de hand was, was het antwoord : "even kijken of die ogen daar nog zitten"Als moeder had ik dus een voorsprong . Als Oma heb ik inmiddels wel een bril nodig moet ik zeggen .

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2015 om 22:41
Vandaag gebaald als een stekker. Mijn computer maakte problemen. De meest vreselijke scenario's spookten al door mij hoofd. Van alle patronen kwijt tot weken niet op de hobbydoos kunnen eer het ding gerepareerd zou zijn.
Hij doet het weer. Wat het was? Geen idee. Vanmorgen kreeg ik ineens als openingsscherm American Megatrends. Niets ging meer. Via de telefoon gegoogeld en mijn man heeft het weg gekregen. Na nog een middag heen en weer geloof ik dat hij nu weer normaal doet!!!
Heerlijke dingen die computers, als ze het doen....
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2015 om 23:15
wist je lidwina, dat ik dat gisteren en heel de voormiddag had?
zit ik een mail te beantwoorden en de laptop valt uit, steek hem in het stopcontact, start terug op en foert zei hij. Nog is proberen en hij startte niet meer op. Paniek hier ook, foto's en filmkes van de kleinkinderen kwijt, patronen, mijn 181 favorieten. Uiteindelijk een windows recovery cd gevonden en van daaruit opgestart maar hij ging niet verder. Dan windows op een stukske dat leeg was gekopieerd en dan foefelen om toch aan de documenten, afbeeldingen en downloads te kunnen.
Die gekopieerd op een externe schijf en dan format c en terug installeren. Maar voordat alles terug functioneert dat duuuuuurt. En vooral de wachtwoorden, overal de knop moeten gebruiken met wachtwoord vergeten, en wachten op de mails om het te veranderen.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2015 om 23:42
Ik weet precies wat je bedoelt. en een tijd die daar in gaat zitten!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2015 om 09:49
En gaan jullie nu alle waardevolle informatie op een externe harde schijf zetten en die niet-aangesloten bewaren? Ik heb mijn patronen in een g-mailadres staan en foto's maak ik met een museumstukcamera, en ik plak ze nog ouderwets in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2015 om 09:51

Magtelt, jij bent echt rijp voor zo'n slimme telefoon

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2015 om 09:57
tuurlijk Magtelt. En over zoveel jaar marsjeert die nergens meer op maar ze zijn bewaard. (Mijn man had al dikwijls gezegd om alles op die externe te zetten, maar ik zei altijd dat dat niet nodig was. Tot eergisteren). Dus nu staan ze ook daar op. En voor alle veiligheid ga ik ze van de winter nog uitprinten ook en in mappen bewaren. Maar als je dan verder nadenkt, moet je er eigenlijk een fotokopie van maken want inkt vervaagd met de jaren en zo blijft een mens bezig.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2015 om 09:57
Als ik nou eens eerst leer om foto's te maken met mijn kleine inklapmobieltje? En een draadje aanschaf om de foto's op de oude laptop te zetten?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2015 om 15:42
wist je dat ik mij afvroeg of het inklapmobieltje al geflitst heeft? en of het draadje al aangeschaft is zodat we eindelijk de creaties kunnen bewonderen?


wist je dat wij ongelofelijke sjaans hebben gehad met het weer de afgelopen week? Geen spatje regen in Volendam.

Hier thuis hebben we weer van jan : regen, regen en nog eens regen.
Back to Top
riejaa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2015
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riejaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2015 om 20:23
Hallo allemaal.

Ik kom zo maar even aanwippen, om overnieuw er in te komen .
Jaren geleden lid geweest , niemand zal mij nu nog herkennen.
Het zal wel weer wennen.

Dagen plaatjesGroetjes riejaa
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2015 om 10:06
welkom.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2015 om 10:57
Hier schijnt een zonnetje. Maar het mobieltje heeft nog niets anders gedaan dan opbellen van Kom je me halen? na gym.

Welkom terug, Riejaa.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
riejaa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2015
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riejaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2015 om 22:33
We hebben zondagmiddag nog de BBQ aangestoken .
Het was hier goed weer , en met een vest aan 
was het best te doen, en dan nog de warmte
van de BBQ kachel  Het was gezellig en het zal 
voorlopig wel de laatste keer zijn, van dit seizoen.

Onder tussen ben ik een vest aan het breien .
Het gaat wel erg langzaam want ik heb vele hobby,s 
ik wens jullie een hele mooie dinsdag

Dagen plaatjes
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2015 om 11:13
wist je dat ik hier eens graag grote kuis zou houden om al die linken te verwijderen die niet meer marsjeren.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2015 om 11:31

Yep dat snap ik en vage dingen van 100 jaar geleden, hup schop.

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2015 om 20:32
beetje laat maar toch nog bedankt Riejaa

wist je dat ik best trots op mezelf ben omdat ik het boordje van mijn trui met n rondbreinaald gebreid heb
Clap Thumbs Up voor mij LOL
met mijn verlamde arm rustend op een plateau van de kattenkrabpaal en daarmee mijn hand vastdrukkend om mn pen, heb ik het toch klaargespeeld!

pompiedompiedom, ik ga mn trui in elkaar naaien, YEAHHH!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4647484950 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns