Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 145146147148149 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2017 om 20:16
Wist je dat Zeeman in de folder van volgende week garens en knutselspullen heeft? Knopen, veertjes, chenille stokjes etc.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2017 om 00:35
Wist je dat...

.... Ik enthousiast begonnen ben met de haakcal van Peggy Sew
.....het de bedoeling is dat mijn haaksel een kerstvrouwtje gaat worden
.... Ik alleen de afgelopen week niet verder ben gekomen dan het hoofd
.... mijn lichaam de afgelopen dag wat dwars ligtConfused
.... Ik gelukkig nog wel wat weken extra heb, voordat het kerst is
.....Ik dit een leuk topic vindt
.... Het nu weer bovenaan staat
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2017 om 08:26
Wat leuk kathy dat je meedoet met de cal van Peggy Sew...
Ben benieuwd naar je eindresultaat...
Ze is zo leuk helaas was ik vorig jaar te laat voor de kerstman...
Dit jaar sla ik haar wel op maar wordt zij voor een later moment...
Heb nog te veel dingen liggen die eerst af moeten...
Maar ze staat wel op het to do lijstje dat inmiddels ellenlang is...
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2017 om 01:06
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Wat leuk kathy dat je meedoet met de cal van Peggy Sew...
Ben benieuwd naar je eindresultaat...
Ze is zo leuk helaas was ik vorig jaar te laat voor de kerstman...
Dit jaar sla ik haar wel op maar wordt zij voor een later moment...
Heb nog te veel dingen liggen die eerst af moeten...
Maar ze staat wel op het to do lijstje dat inmiddels ellenlang is...

Ik heb de kerstman ook niet gemaakt, maar nu dus wel begonnen met het vrouwtje. Stiekem probeer ik wel om het tijdsschema wat te volgen, maar tot op heden lukt dat niet helemaal. Heb nu wel het hoofdje en het haar af, maar heb grote uitdagingen met de voeten. Maar mocht het me lukken om hem af te krijgen, dan plaats ik hem natuurlijk hier op de site. 




Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2017 om 08:33
Ik heb de kerstman verleden jaar gemaakt en wil de kerstvrouw ook maken, maaaaar....
Ik brei een vest en dat wil ik eerst af hebben. Dacht dat het vrijdag klaar was, alleen nog even de mouwen er in en draadjes instoppen. Had ik de mouw te smal en kreeg hem dus niet in het armsgat. Wat was er gebeurd? Ik heb dunner garen dan het patroon. Dus rekenen. Bij de mouw 10 steken te weinig gedaan. Had ik dat dan niet kunnen merken? Jawel. Ik vond hem smal, steeds gecontroleerd, ook met andere mouwen vergeleken. Het klopte. Was wel aan de smalle kant, maar het is een nogal rekbaar patroon, dacht dat het wel goed zou komen. Dus meer dan de helft van 2 mouwen uithalen. De eerste is weer bijna klaar. Maar kerstvrouw moet even wachten.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2017 om 08:43
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ik heb de kerstman verleden jaar gemaakt en wil de kerstvrouw ook maken, maaaaar....
Ik brei een vest en dat wil ik eerst af hebben. Dacht dat het vrijdag klaar was, alleen nog even de mouwen er in en draadjes instoppen. Had ik de mouw te smal en kreeg hem dus niet in het armsgat. Wat was er gebeurd? Ik heb dunner garen dan het patroon. Dus rekenen. Bij de mouw 10 steken te weinig gedaan. Had ik dat dan niet kunnen merken? Jawel. Ik vond hem smal, steeds gecontroleerd, ook met andere mouwen vergeleken. Het klopte. Was wel aan de smalle kant, maar het is een nogal rekbaar patroon, dacht dat het wel goed zou komen. Dus meer dan de helft van 2 mouwen uithalen. De eerste is weer bijna klaar. Maar kerstvrouw moet even wachten.

o wat sta jij sterk in je schoenen ik zou allang aan die kerstvrouw zijn begonnen

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2017 om 08:48


o wat sta jij sterk in je schoenen ik zou allang aan die kerstvrouw zijn begonnen

[/QUOTE]
Moet wel, anders ligt dat vest er over een jaar nog. ik zie steeds andere leuke dingen die ik wil.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2017 om 20:20
Ik wil jullie even iets laten weten.
Ben weer naar het breicafé geweest en heb daar deze mutsen gekregen, ze zijn door de dames van de groep gemaakt. Ik vind het geweldig leuk, dat ze dit doen. 

Op de laatste foto zien jullie een hoes met schouderband, die noemen ze een Care Bag. De Care bag is een vrijwilligers project voor vrouwen met borstkanker. Ze krijgen bij de operatie een drain en die fles past precies in de Care bag.
Dat cadeautje geeft de patiënt dat extra steuntje in de rug om zo het hele proces wat aangenamer te maken. Ik ben daar ook lid geworden en help mee haken, het is voor dezelfde doel groep. Het is ook zo'n goed doel! Ze komt binnenkort ook in een TV progrmma, zie poster. Als je eens wil kijken en lezen op haar site https://www.facebook.com/igallerovers/



[IMG]https://www.mupload.nl/img/abw9e3tlf1jrz.jpg[/IMG


foto van Care Bag.

Over Care Bag.

Ze maakten zelfs reclame voor haar doel, bij Zeeman.

 22 september

Deze week hebben wij een wol folder. Een mooie gelegenheid om Care Bag te promoten!

Bij ons in de winkel staat een donatiebak waar wol en lint in gedoneerd kan worden (restanten zijn ook welkom!)

Mee haken of breien kan ook, via de Facebook pagina van Care Bag kun je het patroon vragen. De gemaakte Care Bags kunnen ook in de donatiebak gedaan worden...

*Alleen in ons filiaal Beneden-Leeuwen

Zeeman 
Onze WOL etalage


foto van Zeeman Beneden-Leeuwen.

foto van Zeeman Beneden-Leeuwen.

Kijk eens wat veel garen  ze al kreeg en de actie gaat nog door.
foto van Care Bag.

Ik snap even niet hoe ik foto's van facebook hier neer kan zetten!
Wie weet raad?
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2017 om 20:24
Lao-tse het geeft zeker veel voldoening, het spreekt iedereen wel aan.
Ben heel blij dat ik er aan mee kan helpen.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2017 om 21:06
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2017 om 18:33
Leuk Creaans, dat je je zo inzet voor alle goede doelen! 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2017 om 11:01
Wist je dat ik weer twee prachtige wolwinkels gevonden heb en dat ik er nog niets gekocht heb omdat de prijzen toch zo hoog zijn ,maar oooo wat een mooie wolletjes
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2017 om 18:50
Complimenten voor Creaans

En Pareltje, wat zit je ons weer lekker te maken. Vaak zijn bijzondere wolwinkel ook bijzonder voor je portemonnee.   
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2017 om 14:02
Wist je dat.......
Ik al een hele lange tijd niet meer heb gebreid of gehaakt
Dit komt omdat de pijn in m'n gewrichten soms teveel wordt voor me
Dat ik ook daardoor vaak niet reageer op jullie berichten
maar wel meelees/meeleef met iedereen
Dat ik vind dat jullie allemaal weer mooie dingen hebben gemaakt.
Ik iedereen een fijne dag wil wensen verder
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2017 om 15:27
wist je Jondala dat ge die dokter die u zei om te stoppen met roken, dat ge die rond zijn oren moet kletsen? Door te minderen zijn uw vingers/handen niet meer zo soepel omdat ge dus minder sigaretten uit het pakske neemt en er minder gebalanceerd wordt tussen de vingers en niet vergeten de aansteker proberen aan te krijgen. In Amerika zou die al een proces aan zijn been hebben.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2017 om 15:45
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2017 om 15:46
Haha die Bep toch ,maar je kan gelijk hebben....
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2017 om 17:21
In ieder geval veel beterschap gewenst, Jondala!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2017 om 20:49
Beterschap, meeleven is ook prima de boog kan niet altijd gespannen staan
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2017 om 06:16
Originally posted by lidwina lidwina wrote:



o wat sta jij sterk in je schoenen ik zou allang aan die kerstvrouw zijn begonnen

Moet wel, anders ligt dat vest er over een jaar nog. ik zie steeds andere leuke dingen die ik wil.
[/QUOTE]

je moest eens kunnen zien wat er allemaal bij mij nog ligt wat nog niet klaar is omdat ik alweer met iets nieuws ben begonnen 
zo af en toe pak ik weer eens iets op en maak het af 
ik maak me er maar niet zo druk om 
ik ben blijkbaar erg druk in mijn hoofd en heb me er al bij neer gelegd 
het komt ooit wel eens een keer af

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 145146147148149 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns