Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

Reageer Reageer Pagina  <1 154155156
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2018 om 14:40
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik voel me een beetje een oude zeur worden, zou dat tijdelijk zijn dat ik me overal maar aan erger en loop te mopperkonten ?

Zolang je het zelf in de gaten hebt zal dat oude zeur wel meevallen.
En bij jezelf denken: niet aan ergeren daar heb ik alleen mezelf mee.Laat gaan.

Wink
Het tegenovergestelde van de liefde is niet de haat, maar onverschilligheid.
© Elie Wiesel
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2018 om 14:43
Hat kán de leeftijd zijn. Toen mijn huisband na zijn pensionering dagen liep te mopperen en zeuren, zei ik op een ochtend: "Nu zeg je iets leuks of helemaal niks." Het bleef een tijdje stil en toen zei hij dat hij niks wist. Maar het heeft wel geholpen, het mopperen en zeuren werd minder. En hij heeft soms een leuk nieuwtje.

Dus...voor je begint te mopperkonten, bedenk je iets leuks om te vertellen. Je hebt een kat, dus er is altijd wel iets over haar te zeggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2018 om 20:49
lw dat is tijdelijk. Tekent eens een grote zon, kleurt ze fel geel en knipt die uit en hangt ze voor een lamp. Ga ervoor zitten en ge zult zien de oude zeur verdwijnt tenzij ze begint te mopperen omdat de zon door de warmte van de lamp begint te krullen of de plakband loskomt.
Ge kunt alleen uzelf vertrouwen en dan nog.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2018 om 22:38
Wist je dat ik mijn breiwerk vergeten ben mee te nemen van mijn werk.. 
Ik had het meegenomen omdat ik na mijn werk bij mijn ouders zou gaan eten, en dacht daar nog even te kunnen breien..

Niet dus, en nu kan ik de hele avond niet verder werken :( Morgen maar even langsgaan om het op te halen, anders kan ik het hele weekend niets. 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2018 om 23:55
Dan heb jij een reden om eens lekker te mopperen.   

Soms kom je inderdaad in de war door je eigen planning.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2018 om 18:52
......ik gisteren ineens twee Vlaamse gaaien in mijn tuin had die mijn pindaslinger aan het plunderen waren?
Die zie je niet vaak in een stads tuin.
Misschien hadden ze honger?

Het tegenovergestelde van de liefde is niet de haat, maar onverschilligheid.
© Elie Wiesel
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2018 om 11:23
Weet je er is iets gebeurd met mijn tablet,de grote van de letters ,de wachtwoorden zijn foetsie en ik kan geen foto meer plaatsen ,erg hoor,ik heb al een update gedaan...daar kan ik toch zo boos over worden dat er dingen gebeuren waar ik niets van weet of ken😤
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2018 om 15:34
Ik kan je er helaas niet mee helpen .

De gebruiksaanwijzing nog eens goed doornemen ??
Soms staan daar aanwijzingen voor het opheffen van storingen .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 154155156
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.207 seconden.
Lang Yarns Bergere de France