Witte Kim garen van Zeeman gezocht |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Tosca84 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 September 2014 Status: Offline Points: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Iedereen,
Wat een fijne reacties allemaal! Heel erg bedankt voor het kijken iedereen!! Ik snap nu in ieder geval wat mijn onwetendheid teweeg heeft gebracht... Ik hoop dat ik wat aan dit forum kan toevoegen. Ik zal eens kijken of ik wat foto's van oudere creaties erop kan zetten, al is het maar om anderen misschien ideeën te geven. Helaas is het garen dat Lidwina had geen Kim garen.. Ik heb hier een plaatje van hoe Kim eruit ziet: ![]() Het is erg zacht en lijkt net heel zacht badstof als je het hebt gebreid. Heel fijn voor baby'tjes lijkt me! Bedankt allemaal voor het kijken, ik ben ook even gaan kijken op Ravelry en ga daar ook even wat mensen aanspreken. (Deze keer met een voorstelberichtje ![]() Groetjes, Tosca
|
|
![]() |
|
lidy* ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Ik hoop dat je succes hebt op Ravelry!
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Mocht het niet lukken, dan is misschien dat witte fliedertjesgaren van Euroland samen met witte soft of Royal een optie.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Bedankt voor de foto. Mijn moeder heeft hier bijna 3 jaar geleden een babypak van gebreidt. Ik heb juist het restantje ik meen anderhalf bolletje naar haar terug gebracht. Zitten er doorschijnende glimmertjes in?
Ik zal kijken of ze er nog iets mee wil doen. Zoniet dan kan ik het je toe sturen.
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Lobke22 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 December 2012 Status: Offline Points: 28 |
Hoi Tosca,
Als er inderdaad doorzichtige glimmers inzitten, dan heb ik ook nog iets meer dan één bol voor je! |
|
![]() |
|
Tosca84 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 September 2014 Status: Offline Points: 18 |
Lieve Judy en Lobke,
Er zitten helaas geen doorzichtige of glimmende draadjes door. Als je 1 draad bekijkt is het een hoofddraad met daaraan korte stukjes garen van ongeveer een halve cm. Hierbij is de hoofddraad wel iets glansender dan de korte stukjes, maar ik zou het niet echt glimmen willen noemen. Toch heel erg bedankt dat jullie voor me wilden kijken! Groetjes, Tosca |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
nee, bij mij zitten er witte glimmertjes in en het heet ook anders.
Ik heb ook nog net zo iets maar dan met langere draadjes eraan. Volgens mij ook bij zeeman vandaan, maar het lijkt niet op jouw foto. Dus helaas!
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
tosca84 welkom op deze gezellige site ik hoop dat je nog wat van dat garen kan vinden maar misschien kan je een mail naar de zeeman sturen misschien kan het hooftkantoor nog in een van de winkels een bol vinden het is maar en idee het zou zo jammer zijn als je het niet afkan maken maar ik heb een tuteldoekje gemaakt met een schapen kopje erop maar dat heb ik met phil douce van phildar gebreid het lijkt op de garen op de foto van jou misschien kan je dat garen als vervanger gebruiken ik weet niet of deze er ook in wit is maar ga eens in een wol winkel kijken of zij eventuweel geen vervanger er voor hebben |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |