Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wolkencake

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wolkencake
    Posted: 16 Juni 2012 om 14:37
heb net een citroen wolken cake gebakken
het ruikt zoooooo lekker
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 15 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2012 om 14:43
Ga cupcakes bakken, een citroen wolken cake lijkt me ook lekker, heb je daar een recept van?
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2012 om 14:55
Ooo Chris, die is lekker! Heb hem laatst ook een keer gemaakt. Heb nu de chocolade variant in de kast staan en die ga ik binnenkort maken Big smile
Back to Top
funnyface720 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer funnyface720 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2012 om 16:10
Ik wil de chocolade variant binnenkort ook gaan maken, die lijkt me zo lekker.Big smile
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2012 om 18:02
ik vandaag een stroopwafelcake gebakken.
Ruikt heel en smaakt nog veel lekkerder.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2010
Status: Offline
Points: 475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2012 om 23:26
Lekker allemaal, de wolkencake ken ik maar ik ben benieuwd naar de stroopwafelcake
 gaan daar stukjes stroopwafel doorheen?
Zelf heb ik vandaag een monchoutaart klaar gemaakt.
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 08:10
@ Essy
de stroopwafelcake maak ik van een mix, waar je alleen boter en eieren aan toe hoeft te voegen.
Er zitten inderdaad stukjes in die naar stroopwafel smaken.
de mix die ik gebruikt heb kwam van de leukstetaartenshop (webwinkel), maar de plaatselijke meelboer verkocht hem ook zag ik (van een ander merk)
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 08:19
Dat klinkt wel apart een stroopwafelcake! Ga eens op de site kijken, dat wil ik wel eens proberen.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 14:14
Ik bak wel eens een bitterkoekjescake. Ook erg lekker.
Bitterkoekjes in stukken snijden en even weken in een beetje rum en dan aan gewoon cakebeslag toevoegen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 14:30
Met Sinterklaas gooide ik pepernoten door de cakemix, was ook lekker. Studentenhaver is ook een idee om door de cake te gooien. Ik bak niet vaak meer, mag niet van de dietiste, maar vroeger maakte ik elke week iets anders voor bij de koffie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 15:10
net lekker een gewone cake gebakken, de beslagkom liet ik vroeger staan voor de kinders, maar ja die zijn de deur uit, maar m'n man lust er wel pap van, gaat zitten met de beslagkom op z'n schoot en uitlikken die hap, mag hem ook nooit te leeg maken, moet wel wat te likken overblijven
lydia wijsbroek
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 16:27
Ha ha ha! Ik heb vroeger ooit een keer een cake gemaakt voor het beslag. Om het beslag op te kunnen eten. Het was heerlijk maar ik heb het nooit meer gedaan. Wat word je daar misselijk van zeg!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 16:31
ja je moet ook niet alles opeten, je moet ook nog wel een cake bakken hoor

daar wordt je inderdaad misselijk van
lydia wijsbroek
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 21:24
dr oetker wolkencake
kant en klaar alleen slagroom en 3 eieren toevoegen
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 10:25
Chris, ik ga hem ook eens bakken die wolkencake!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes van Jolly



Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 10:40
En? Smaakte de cake zoals hij rook?
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 September 2011
Status: Offline
Points: 282
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 11:13
Ik ga voor eind deze week een bruidstaart maken en vanavond beginnen met bakken!! Dus mijn huis ruikt deze week ook heerlijk! mmmm!!
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 12:45
uiteraard zakdoek
ik heb deze al vaker gemaakt
ik ben dol op citroencake
echt een aanrader
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 23:10
Originally posted by rianne35 rianne35 wrote:

Ik ga voor eind deze week een bruidstaart maken en vanavond beginnen met bakken!! Dus mijn huis ruikt deze week ook heerlijk! mmmm!!


Wat goed van jou, dat jij een bruidstaart kunt maken!
Wordt dat ook van cakedeeg gedaan?
En hoe ziet zo'n taart er uiteindelijk uit?

Het zal inderdaad lekker in huis ruiken bij jou.
Maar als je voor een ander gaat bakken, dan kun je er zelf helaas niet even stiekum een stukje van proeven hè.

Het lijkt me dat je door die lekkere baklucht in huis juist eerder in de verleiding komt om een stukkie te proeven.


Groetjes, Tineke01
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 07:26
Ik heb gister de chocolade wolkencake gemaakt en die is ook erg lekker Wink
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.468 seconden.
Lang Yarns