Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wolkencake

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 September 2011
Status: Offline
Points: 282
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 14:26
Originally posted by Tineke01 Tineke01 wrote:

Originally posted by rianne35 rianne35 wrote:

Ik ga voor eind deze week een bruidstaart maken en vanavond beginnen met bakken!! Dus mijn huis ruikt deze week ook heerlijk! mmmm!!


Wat goed van jou, dat jij een bruidstaart kunt maken!
Wordt dat ook van cakedeeg gedaan?
En hoe ziet zo'n taart er uiteindelijk uit?

Het zal inderdaad lekker in huis ruiken bij jou.
Maar als je voor een ander gaat bakken, dan kun je er zelf helaas niet even stiekum een stukje van proeven hè.

Het lijkt me dat je door die lekkere baklucht in huis juist eerder in de verleiding komt om een stukkie te proeven.


Groetjes, Tineke01


Hallo Tineke,

Een wat late reactie maar beter laat dan niet! Kost wat oefening en heel veel stress zo'n bruidstaart, maar wel heel leuk om te doen. Maak het inderdaad van cake mis, met daartussen twee smaken toegevoegd.
Het voordeel voor mij is dat ik geen marsepein lust, dus het snoepen weet ik heel goed af te blijven, mijn man daar in tegen ,,,,,, ;-)
Ik zal deze week even een foto plaatsen van hoe de taart eruit zag! De geur kan ik helaas niet meesturen, maar die was ook erg lekker!

Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 10:13
mijn man heeft de citroen wolkencake ook gemaakt. daarna twee keer doormidden gesneden zodat er drie delen zijn. vervolgens op de onderste laag aardbeienjam gesmeert, de middelste laag er bovenop, daarop banketbakkersroom, daarna de bovenste laag er op gelegt en daarop een dikke laag verse aarbeien. hmmmmmmmmmmmm heeeeerlijk. om je vingers er bij op te eten.Thumbs Up
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 13:38

het water loopt me iut de mond van al die verhalen

`t is lang geleden dat ik iets gebakken heb misschien iets om weer eens te gaan doen
helaas kan de weegschaal dan een tijdje op zolder haha
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns