Zeeman wol |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb de Tweed en Sparkle bekeken en bevoeld! En ze vervolgens afkeurend weer weggelegd, waarom? Ik wilde een grote omslagdoek breien van de zwarte sparkle, maar je zag de sparkle in het zwart bijna niet Ook de Tweed heb ik weggelegd, ik vond die zwarte wel leuk, maar bij het beethouden vielen die melee plukjes er al uit! Dus ik ben bang als je klaar bent met breien het effect weg is. Ik heb dus gewoon 4 bollen zwarte royal gekocht en 4 bollen van een prachtige blauwe kleur royal die ik zag liggen. |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
nou jips wat goed !!! ik heb niet eens kunnen voelen misschien laat ik het ook maar zo ik wil eigenlijk een grote granny haken misschien ook met Royal al vind ik die nog steeds een beetje prikken/kriebelen ze is niet zo zacht als ze ooit was kan je dat met wasverzachter wassen? helpt dat?? |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
okidoki ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
Ik moest al niets meer kopen, alles uitverkocht bij ons in de winkel, nog 2 bollen zwart. En inderdaad Jips ik vond die ook wat dun om met naald 8 te breien.
Heb mij dan in de Wibra wol meegenomen om 2 sneeuwmannen te breien, want zonder iets naar huis komen da kan niet hé ![]() |
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ben vorige week wel bij de Zeeman geweest, maar niets gekocht. Ga het ook niet doen... Het gaat net zo goed met het opmaken van onze wolvoorraad... Heb gewoon een boodschappentas vol naar oma gedaan voor de poppenkleertjes...
|
|
![]() |
|
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
ben vandaag ook even wezen kijken, maar raakte er nou ook niet bepaald opgewonden van. en als ik dan de wolkraam op de markt zie staan moet ik mijzelf in bedwang houden, en loop meestal maar snel door, tenzij ik iets nodig heb :), wat momentele niet het geval is, en ik ben al gewaarschuwd om een goed gevulde knip mee te nemen naar de handwerkbeurs:) |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik heb twee bollen nachtblauwe Sparkle gekocht voor een trouwpakje van Baby Born. Daar moet ik ergens een Andreapatroon van hebben. Wit voor een bruidsjurk heb ik nog genoeg.
En ik heb de doos met weefgetouwtje, breirondje, brei- en haaknaalden gekocht, 3,99 een hele uitgaaf. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
ho okidoki
ik ben geweest naar de zeeman in ninove hoor en daar lag nog vanalles ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Dat doosje met weefgetouw wil ik ook nog halen. Leuk voor sinterklaas voor mijn dochter. (weet nog niet de oudste of de jongste, ff kijken wie er kreatiever is
![]() ![]() |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |