Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zeeman

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zeeman
    Posted: 11 Februari 2017 om 08:53
Zeeman bestaat 50 jaar en heeft samen met Club Geluk een boek uitgegeven (zie mijn tip in Boeken). Ze hebben nu allerlei garens en handige dingetjes in de aanbieding. Ik denk pas maandag. Ik kreeg net de mail.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2017 om 17:48
En er komen twee breicafé's van Club Geluk, waar je je voor kunt opgeven. 1 april in Utrecht en 15 april in Antwerpen. 80 deelnemers, dus wees er snel bij. Je gaat naar huis met je creatie en een goodie-bag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2017 om 15:16
En ze hebben boxen met een deksel in de vorm van een dakje met gaatjes, waar je de werkdraden doorheen kunt halen. Bij mij wordt het altijd een macramé werkje, ik ben benieuwd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2017 om 16:01
awel Magtelt, dat heb ik dus ook. Is eender wat ik probeer, ergens geraken die altijd in de knoop.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2017 om 18:11
En ik vrees dat de box niet gaat helpen. Afzonderlijke emmertjes met bollen werkt ook niet. Gewoon stug doorbreien, hard aan de draden trekken en om de zoveel tijd ontwarren, waarbij steeds nieuwe vloeken geboren worden. Dubbel creatief zijn.

Overigens heb ik geen aandelen in Zeeman, al lijkt dat nu wel zo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 11:46
Ohhh....net het foldertje gezien...
Dat kunnen we toch niet voorbij laten gaan...
Ga gelijk in mijn pauze kijken ...
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 11:57
Leuk!! Ben benieuwd wat ze allemaal hebben
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 12:34
Was ik maandag bij Zeeman, hadden ze nog niets van dit leuks.

Angry
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 12:39
Hier heeft de Zman de deuren toe, dus ik ga de folder niet bekijken. M heeft voor mij een breigeluk boek gescoord dus dat zit
alvast in het vat.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 15:30
Zo ik ben geweest hoor...
Maar wat is dat erg als je dan met alleen maar klein spul toch in een keer € 15 moet afrekenen...
Heb dan ook wel een klein tasje vol met van alles waarmee ik me weer kan vermaken...
Zo leuk al die kleine snuisterij spulletjes...
Pas geleden had vriend lief ook al van die kleine roosjes daar meegenomen...
Kosten welgeteld 1 hele euro maar alleen het idee dat hij eraan dacht vond ik al om van in de wolken te raken...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 16:45
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Pas geleden had vriend lief ook al van die kleine roosjes daar meegenomen...
Kosten welgeteld 1 hele euro maar alleen het idee dat hij eraan dacht vond ik al om van in de wolken te raken...

Leuk he? maakt je warm van binnen.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2017 om 09:59
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:



Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Pas geleden had vriend lief ook al van die kleine roosjes daar meegenomen...
Kosten welgeteld 1 hele euro maar alleen het idee dat hij eraan dacht vond ik al om van in de wolken te raken...

Leuk he? maakt je warm van binnen.




Zeker het is het kleine dat maakt dat je weet dat hij aan je denkt...
Zo lief ...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns