Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zeemeerminstaart

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boomer3010 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 September 2016
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boomer3010 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zeemeerminstaart
    Posted: 29 September 2016 om 07:01
Goedemorgen 
Heeft er iemand een makkelijk patroon voor volwassenen van een zeemeerminstaart om te haken
Dank je wel
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2016 om 09:11
Ook goedemorgen! Misschien ff googlen c.q. je ff netjes voorstellen?
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2016 om 10:59
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2016 om 11:42
Tenzij je alleen wilt liggen en je al tijgerend voort bewegen, zou ik er een broek van maken met twee halve vinnen aan de voeten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2016 om 20:20
Je hebt staarten en ook plaids die op staarten lijken, maar tis altijd even oppassen als je in de keuken een kopje koffie halen wilt . . .
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2016 om 21:17
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Je hebt staarten en ook plaids die op staarten lijken, maar tis altijd even oppassen als je in de keuken een kopje koffie halen wilt . . .

Ik zie het helemaal voor meLOLLOLLOLLOLLOLLOL
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2016 om 11:01
Originally posted by Juul Juul wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Je hebt staarten en ook plaids die op staarten lijken, maar tis altijd even oppassen als je in de keuken een kopje koffie halen wilt . . .

Ik zie het helemaal voor meLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Ik krijg opeens zin om er een te maken, zodat ik hier een goede foto kan posten. Maar mijn huidige creativiteit beperkt zich tot de doos.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2016 om 12:56
heb de staart van een plaid gemaakt patroon uitgetekend en daarna uit geknipt met een paar naden heb je een staart gaat een stuk vlugger als haken of breien
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2016 om 19:15
En bedankt allemaal voor de suggesties.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2016 om 20:52
we hebben in elk geval weer wat te lezen gekregen en plezier beleefd daaraan, dus dank daar voor ;-)))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2016 om 13:12
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

we hebben in elk geval weer wat te lezen gekregen en plezier beleefd daaraan, dus dank daar voor ;-)))))


Klopt, weer kunnen lachen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2016 om 17:12
Ik ben erg visueel ingesteld, ik zie aldoor een meermin op een party rondschuifelen en lelijk op de bek gaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2016 om 19:01
Nog een keer: de staart. vanmiddag bij een vriendin en daar lag de nieuwste Libelle. Zij kreeg telefoon dus ik Libelle doorgebladerd. daar staat een gehaakte staart in. Een dame lag er heel bevallig mee op de bank. Wat ik mij nu wel afvraag: 
Hoe moet je snel uit dat ding kruipen als de bel gaat? 
Wat gebeurt er als je in slaap valt en van de bank afrolt? 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2016 om 20:10
Ik hoop toch ZO dat Boomer nog ontdekt hoe haar vraag een staartje kreeg ....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2016 om 09:30
Het zou ook nog een taart van zeemeermin kunnen zijn, waar zou die naar smaken? Vis?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2016 om 11:04
Het is zo erg, ik heb gister 20 bollen blauwachtige wol gekocht . . .
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2016 om 12:16
in de waterkleur, voor een vissenstaart ??????
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2016 om 16:41
Nou ja, op MP wol kopen is natuurlijk wel gokken of niet dan . . . blauwtinten tis nog even afwachten.
@Lidwina, die echte dichte staarten lijken mij gevaarlijk, ding dong de bel gaat - boink. Ik heb ook staarten gezien, die meer een soort
rok zijn en dus van onder open . . . maar ik vraag me af . . . daar krijg je niet echt warme voeten van, toch ? Dus ik dacht iets van een voetenzak
met een plaid eraan vast . . . wie weet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2016 om 19:36
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2016 om 22:35
Ja hoor, heb JIJ die ff snel gemaakt Bep ?? Terwijl wij aan het vissen waren ???????
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.766 seconden.
Lang Yarns